8 تا از بهترین نمونه سایت رستوران و غذا در کلاس جهانی (2024)

زمان مطالعه 5 دقیقه
لیست بهترین نمونه سایت رستوران و غذا و نمونه سایت صنایع غذایی جهانی با استراتژی مناسب و طراحی کارآمد

در این مقاله، ما بهترین نمونه سایت رستوران و غذا در کلاس جهانی و عناصر مهمی را که یک وب سایت رستورانی عالی باید داشته باشد، فهرست کرده ایم، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید چون راهکارهای خوبی برای شمایی که امروز یا فردا صاحب رستوران هستید، ارایه شده است.

0
(0)

مدت زیادی از روزهایی که رستوران ها مجبور به استفاده از منوهای کاغذی و تصاویر بی کیفیت غذا بودند، گذشته است و جای خود را به نمونه سایت رستوران و طراحی سایت صنایع غذایی با کیفیت داده اند که با طراحی رابط کاربری عالی و آسان، عکاسی زیبا، رنگ‌های درخشان، فونت‌های جذاب، محتوای با کیفیت شما را مجذوب خود می کنند.

بهترین نمونه سایت رستوران و غذا

1. SHOWFISH

SHOWFISH یکی از بهترین نمونه سایت رستوران را دارد که بسیار  زیبا و پیچیده است و  برای انتقال بیشتر شعار رستوران، “الهام گرفته از طبیعت”  و زنده کردن مفهوم آن، بافت های طبیعی و عناصر طراحی شده با دست و طرح رنگی تک رنگ را با تایپوگرافی و لحن رنگ های معاصر ادغام کرده است.

نمونه طراحی وب سایت غذا و رستوران showfish
نمونه طراحی وب سایت غذا و رستوران showfish

2. Goya.com

بزرگترین شرکت غذایی اسپانیایی در ایالات متحده، Goya، تلاش می کند تا طیف گسترده تری از محصولات و اختراعات خوش طعم را ارائه دهد. در وب سایت goya.com تصاویری رنگارنگ، پرانرژی و خوش طعم نمایش داده می شود و شما به راحتی می توانید محصولات غذایی و دستور العمل ها را در آنجا کشف کنید. به نظر ما یک صفحه اصلی وب سایت غذا باید شبیه Goya بوده و میل به غذا در بازدیدکنندگان را بیدار کند که یک نمونه سایت رستوران عالی است.

گویا Goya.com بزرگترین شرکت غذایی اسپانیایی
گویا Goya.com بزرگترین شرکت غذایی اسپانیایی نمونه سایت غذا و رستوران

3. Hardie’s

هویت کسب و کار، تاریخچه، باورها و اخلاق کاری در یک بخش از وب سایت Hardie’s و کاتالوگ محصولات و انتخاب چشمگیر سایت از محصولات فصلی در بخش دیگر آن نمایش داده شده است. این وب‌سایت دارای تصاویر پس‌زمینه محصولات باکیفیت و فصلی به همراه سرفصل‌های ساده اما جذاب و کپی نمایشی نیز می باشد.

نمونه طراحی سایت رستوران Hardie’s
نمونه طراحی سایت رستوران Hardie’s

4. Oatopia

وب سایت Oatopia دارای انواع تنقلات سالم و خوشمزه است. جو دوسر و فلاپ جک فروتن از جمله محصولاتی است که با استفاده از دستور العمل‌های پخت خانگی و بهترین مواد اولیه با منابع ارگانیک تولید شده است. وب‌سایت Oatopia به دلیل استفاده از هویت بصری و پالت رنگ سازگار با نوع محصول مورد استفاده (جو دو سر) و نمایش تصاویر فوق‌العاده عالی از محصولات در سرتاسر آن بسیار مورد پسند و سرگرم کننده است.

نمونه خوب طراحی وب سایت غذا Oatopia
نمونه خوب طراحی وب سایت غذا Oatopia

5. Jude’s Ice Cream

Jude’s Ice Cream یک محصول سرگرم کننده و رنگارنگ است، به همین دلیل طراحان وب سایت  Jude تلاش کردند تا طراحی آن را به همان اندازه سرگرم کننده انجام دهند، ازین رو از رنگ های بسته بندی محصول آن برای ایجاد پیوند بصری همه طعم ها به یکدیگر استفاده کرده است.

نمونه خارجی سایت بستنی و غذا
نمونه خارجی سایت بستنی و غذا
نمونه خارجی سایت بستنی و غذا judes
نمونه خارجی سایت بستنی و غذا judes

6. Oola

عکاسان و ویرایشگران عکس Oola از تصاویر غذایی که برای وسوسه کردن طراحی شده اند، استفاده می کنند که این سایت را به یک نمونه سایت غذا خوب تبدیل کرده است.

نمونه وب سایت غذا و رستوران Oola
نمونه وب سایت غذا و رستوران Oola

7. Steep & Jar

Steep and Jar با کادربندی و ویرایش مداوم عکس محصولات خود، بازی رنگ‌ها، فونت‌های منظم و مهارت‌های عالی در عکاسی، برگ‌های معمولی چای را در وب سایت خود زیبا و جذاب جلوه می‌دهد و نمونه سایت رستوران خوبی است.

نمونه وب سایت خوب غذایی Steep & Jar
نمونه وب سایت خوب غذایی Steep & Jar

8. Yancey’s Fancy

Yancey’s Fancy در راستای فروش انواع پنیر، به نوعی آن ها را در یک وب سایت با طراحی زیبا وسوسه انگیز و متفاوت جلوه می دهد.

نمونه سایت رستوران Yancey’s Fancy
نمونه سایت رستوران Yancey’s Fancy

5 عنصر حیاتی برای ایجاد یک وب سایت غذایی خوشمزه عالی

انتخاب پالت رنگ در رابط  گرافیکی وب سایت های غذایی،  استفاده از عکس های با کیفیت در سایز مناسب و فونت جذاب از ارکان اصلی موفقیت در طراحی سایت های غذایی هستند. در ادامه با الزامات مورد نیاز برای طراحی سایت های رستورانی آشنا شوید:

1. عکاسی جذاب

عنصر اصلی هر وب سایت مواد غذایی ترکیبی از عکاسی درخشان و مهارت های شگفت انگیز ویرایش عکس است. عکاسی از غذا هنری است که هر برند غذایی باید بر آن مسلط باشد. در هر حال، فرقی نمی کند محصول شما چیست، باید لذیذ، تازه و زیبا به نظر برسد.

2. رنگ های اشتها آور

بازی رنگ عامل مهمی در برجسته کردن طراحی وب سایت مواد غذایی است و می توانند محصول شما را وسوسه انگیز یا خسته کننده جلوه دهند.

یک ترفند خوب، انتخاب رنگ پس‌زمینه، نمونه‌برداری رنگ‌ها از خود غذا و تیره یا روشن کردن آن‌ها است تا همه آنها در یک پالت نزدیک قرار گرفته و محصول جذاب به نظر برسد.

3. تایپوگرافی خوش طعم

تایپوگرافی وب سایت مواد غذایی شما باید نمایشی یکپارچه و خوش طعم از محصولات منو رستورتن شما ارایه دهد، برای این کار می توانید از منوهای رستوران، کتاب های آشپزی یا دستور العمل های دست نویس الهام بگیرید.

4. محتوای جالب

محتوا همیشه مهم است. مخاطب هنگام ورود به وب سایت شما، به دنبال ارزشی است که بتواند به دانش آنها اضافه کند یا به علایق آنها پاسخ دهد.

همیشه محتوای خود را سبک، سرگرم کننده، آسان و ساده نگه دارید – تا توجه مخاطب را جلب کرده و آنها را درگیر کند. می توانید با نام غذاها یا دستور العمل هایی که به وبلاگ خود اضافه می کنید این سرگرمی را به وجود آورید.

5. رابط کاربری خوشمزه

طراحی رابط کاربری خوب، پایه و اساس هر وب سایتی است و به کاربر این امکان را می دهد تا هدف خود را به راحتی انجام داده و بدون پرت شدن حواسش به طور موثر پیمایش خود را کامل کند.

بهترین رابط کاربری به طور ماهرانه در پس‌زمینه کار می‌کند که تجربه کاربری وب سایت را بهبود می بخشد. هنگام طراحی یک رابط کاربری به خاطر داشته باشید که همه عملکردها سازگار و شهودی هستند، کاربر ایده روشنی در مورد نحوه انجام عملکرد مورد نظر خود داشته، دارای پاسخگوی بالایی بوده، با سرعت کاربر مطابقت دارد و همچنین به خوبی از او (کاربر) پشتیبانی کند.


نتیجه

در این مقاله سعی بر آن شد تا با تجزیه و تحلیل بهترین نمونه وب سایت های مواد غذایی و عناصر حیاتی تولید آن در کلاس جهانی در سال 2023، راهکارهای ساخت  وب سایت های رستورانی بررسی و در قالب معرفی بهترین سایت ها ارایه شود.

اگر صاحب رستوران یا کافه هستید و یا به راه انداری آن فکر می کنید، ورود به عرصه آنلاین و استفاده از راهکارهای دیجیتال مارکتینگ از شاهراه یک وب سایت برنامه ریزی شده می گذرد. تیم آوادیس با همراهی طراحان برجسته می تواند کمک شایانی در طراحی سایت مواد غذایی و رسیدن به نمونه سایت رستوران عالی برای شما داشته باشد، در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

منبع

میانگین امتیاز : 0 / 5. تعدا آرا : 0

ثبت امتیاز شما به این مطلب

niloofar fendereski
نویسنده
نیلوفر فندرسکی
من كارشناس ارشد معماری هستم و مدرک پایه ۳ اجرا در معماری دارم. بخاطر علاقه ام به دنیای وب با هدف استفاده از تکنولوژیهای روز تصمیم گرفتم در حوزه تولید محتوای وب سایت و سوشال مدیا فعالیت کنم. امیدوارم مطالبم مورد پسند و استفاده خوانندگان قرار بگیرد.

شما نظری در این مورد ندارید؟