8 از بهترین نمونه‌های طراحی سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

زمان مطالعه 8 دقیقه
8 از بهترین نمونه‌های طراحی سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و نمونه سایت آرایشی و زیبایی

در این مقاله بهترین نمونه سایت لوازم آرایشی و بهداشتی را جمع آوری کردیم و دلایل برتری آنها را شرح دادیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

0
(0)

در هویت بصری و دیجیتال مارکتینگ یک برند لوازم آرایشی و بهداشتی ، طراحی سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی نقش بسیار بزرگی را ایفا می کند. از آنجایی که 75 درصد از خریداران لوازم آرایشی معتقدند که طراحی وب سایت لوازم آرایشی و بهداشتی در تصمیم آنها برای خرید یک محصول مهم است.

ارائه یک وب‌سایت بصری جذاب و متمایز که محصولاتی با تصاویر درجه یک و ویدیوهای با کیفیت بالا را نمایش دهد، برای برندهای زیبایی و آرایشی به همان اندازه ارائه فیزیکی محصولات با کیفیت بالا ضروری است. داشتن یک نمونه سایت لوازم آرایشی بهداشتی خوب، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند، آنها را برای کاوش بیشتر به سمت سایت شما می‌کشاند و تجربه خرید جذاب تری را برای آنها رقم می زند. بریم بهترین نمونه های طراحی سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی را باهم بررسی کنیم.

8 تا از بهترین نمونه های طراحی سایت فروش لوازم آرایشی بهداشتی

1.MAC Cosmetics : طراحی تمیز چشم را نوازش می دهد

وقتی صحبت از طراحی سایت فروش لوازم آرایشی به میان می آید، یک طرح و چیدمان واضح بسیار پر معنا است؛ از منوهای اصلی سایت گرفته تا محتوای سازمان‌یافته و مرتبط، بدون شک به خوبی باید کار کند. به عنوان یک نمونه سایت لوازم آرایشی اول، ‌سایت لوازم آرایشی مک دارای طراحی مینیمالیستی است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد به راحتی خرید کنند و فیلتر و دسته محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نمونه سایت آرایشی بهداشتی Mac Cosmetics
نمونه سایت آرایشی بهداشتی Mac Cosmetics

مینیمالیستی بودن به معنای محدودیت و عدم استفاده از رنگها نیست. به نظر می رسد توسعه دهندگان وب سایت مک این بازی را به خوبی انجام داده اند. تا آنجا که با استفاده از تصاویر باکیفیت، رابط کاربری منظم، طرح رنگ ثابت و تایپوگرافی که با هویت برند آنها همخوانی دارد، توانسته اند برای بازدیدکنندگان جذابیت فراوانی را ایجاد کنند.

نمونه صفحه فروشگاه وب سایت آرایشی بهداشتی Mac Cosmetics
نمونه صفحه فروشگاه وب سایت آرایشی بهداشتی Mac Cosmetics

علاوه بر این، طراحی واضح، تضمین می کند که کاربران سایت بتوانند بدون زحمت به اطلاعاتی که به دنبال آن هستند دسترسی داشته و در نتیجه باعث افزایش رضایت و تعامل با کاربران شود.


2. Urban Decay : انحصار زیبایی در نمایش هویت بصری

اگر به دنبال طراحی سایت فروش لوازم آرایشی حرفه ای برای برند خود هستید، Urban Decay نمونه سایت لوازم آرایشی بهداشتی مناسبی است. وب سایت اوربان دیکی یک سایت آرایشی مدرن است که یک تجربه کاربری منحصر به فرد و به یاد ماندنی را از طریق یک رابط کاربر پسند با طراحی رنگارنگ و خارج از چارچوب ارائه داده است. این تکنیک طراحی متمایز نشان دهنده تعهد Urban Decay به اصالت و بیان خود است که باعث ایجاد یک ارتباط عاطفی قوی با خریداران خود با یک طراحی قالب برای سایت عالی شده است.

نمونه طراحی سایت لوازم آرایشی بهداشتی Urban Decay
نمونه طراحی سایت لوازم آرایشی بهداشتی Urban Decay

این برند استانداردهای زیبایی را با ارائه مدل‌هایی با ظاهر و سبک‌های متنوع ارائه می‌کند: از جمله Chloe Cherry از Euphoria. برند Urban Decay از طریق همکاری با مدل های معروف، پیام اصالت و خلاقیت را در احساس مخاطبان خود هک می‌کند.

همکاری با مدلهای معروف در سایت لوازم آرایشی Urban Decay
همکاری با مدلهای معروف در سایت لوازم آرایشی Urban Decay

ترکیبی عالی از طراحی مدرن و همکاری با ‌مدل‌ها، Urban Decay را قادر می‌سازد تا در ترافیک شلوغ صنعت زیبایی برجسته شود و جایگاه خود را به‌عنوان یک ترندر حفظ کرده و پایگاه مشتریان خود را جذب کند.


3. Nars Cosmetics : بزرگتر بهتر است

ما مینیمالیسم را بسیار دوست داریم، اما نمی‌توان قدرت جسارت را در مواقعی که لازم است دست کم گرفت.

تایپوگرافی جسورانه نمونه سایت لوازم آرایشی و بهداشتی نارس و استفاده برجسته از تصاویر بزرگ، توجه به پیام های کلیدی و اطلاعات محصول، مخاطب را به خود جذب می‌کند و اطمینان می دهد که جزئیات مهم مانند قیمت و تاریخ انقضا به هیچ وجه نادیده گرفته نمی شود که باعث تقویت اعتماد به برند می شود که با شهرت آن به عنوان یک برد لوازم آرایشی سطح بالا مطابقت دارد.

نمونه سایت لوازم بهداشتی آرایشی Nars Cosmetics
نمونه سایت لوازم بهداشتی آرایشی Nars Cosmetics

تصاویر بزرگ و با کیفیت بالا بهمراه یک چیدمان نامرتب، محصولات آرایشی را با جزئیات به نمایش می‌گذارند و به مشتریان کمک می‌کنند تا دید واضحی داشته باشند و در عین حال از طریق ابزارهای آنلاین، نکاتی را در مورد ظاهر و احساس این محصولات در زندگی واقعی ارائه می دهند.

امیرحسین ستاری
24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما

    سایت فروشگاهی لوازم آرایشی بهداشتی Nars Cosmetics
    سایت فروشگاهی لوازم آرایشی بهداشتی Nars Cosmetics

    علاوه بر این، فضای خالی کافی که کل بخش فروشگاه را پوشش می‌دهد، حس ظرافت را ایجاد می‌کند و یک تجربه پیمایش و مرور یکپارچه، جابجایی آسان بین دسته‌ها و یافتن آسان اطلاعات مرتبط را به مخاطب ارائه می دهد.


    4. لوازم آرایشی kylie : ارتباط احساسی با طرفداران

    وب سایت Kylie Cosmetic نشانه ای برجسته از ادغام هویت برند با اینفلوئنسری کایلی جنر است. نفوذ کایلی جنر به عنوان بنیانگذار و چهره این برند، ارتباط عاطفی قوی با طرفداران و پیروان او ایجاد می کند که به دنبال انتخاب سبک و زیبایی او هستند. به قدری که می‌توانیم ببینیم که این ‌نمونه سایت لوازم آرایشی بهداشتی مانند پلتفرم رسانه اجتماعی شخصی کایلی جنر کار می‌کند!

    نمونه سایت برند آرایشی بهداشتی Kylie Cosmetics
    نمونه سایت برند آرایشی بهداشتی Kylie Cosmetics

    این ‌نمونه طراحی سایت فروش لوازم آرایشی، متشکل از تصاویر محصول، آموزش‌های کایلی جنر، توصیفات و نظرات مشتریان با هدف متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای دستیابی به ظاهری جذاب و مد روز مانند افراد مشهور از طریق عناصر اثبات اجتماعی است. علاوه بر این، تصاویر با کیفیت بالا و توضیحات خوش ساخت، تجربه خرید را جذاب و آموزنده می کند.


    5. Rhode : ترکیب نوستالژی و نگاه Fresh

    چگونه مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست را که به دنبال محصولات در سایت های زیبایی و آرایشی هستند جذب کنیم؟ جواب را سایت Rhode داده است.

    Rhode توسط Hailey Rhode Bieber معروف با ظاهری Fresh با استفاده از عناصر نوستالژیک که تاکید بر ویژگی های طبیعی دارند، تاسیس شده است. این برند طراحی سایت فروش لوازم آرایشی بسیار خوبی برای یک برند زیبایی ایجاد کرده است. این وب سایت نشان از تعهد این برند به محصولات زیبایی سازگار با محیط زیست دارد و از طریق فضای سفید و بکارگیری عناصر مینیمال حسی از پیچیدگی و خلوص در مخاطبش ایجاد می کند.

    نمونه سایت لوازم ارایشی برند Rhode
    نمونه سایت لوازم ارایشی برند Rhode

    این برند به عنوان یک نمونه سایت لوازم آرایشی و زیبایی با استفاده تصاویر نوستالژیک در وب سایت، احساسات مثبت و حس آشنایی را در بین مشتریان برمی انگیزد و راهی عالی برای ایجاد یک ارتباط احساسی را برقرار کرده است که باعث می شود مشتریان احساس مشارکت بیشتری کنند. طرح سایت با تعداد زیادی عکس و نقل قول از مدل مزین شده است.

    نمونه سایت لوازم زیبایی و ارایشی برند Rhode
    نمونه سایت لوازم زیبایی و ارایشی برند Rhode

    به عنوان یک نکته، هیچ قانون سختگیرانه ای وجود ندارد که بگوید ایجاد یکی از بهترین سایت های زیبایی و آرایشی نیاز به یک مدل فشن یا یک ستاره پاپ دارد. استفاده از جستجوی حرفه ای می تواند تفاوت قابل توجهی در موفقیت طراحی وب سایت فروش آرایشی و بهداشتی ایجاد کند.


    6. Fenty Beauty : جرات کنید منحصر به فرد باشید

    بدون شک Fenty Beauty محبوب ترین برند به دلیل تعهد به فراگیری و تنوع در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی است و وب سایت آن لحن برند و خُلق خود را با صدای بلند جار میزند!

    نمونه طراحی سایت لوازم آرایشی بهداشتی Fenty Beauty
    نمونه طراحی سایت لوازم آرایشی بهداشتی Fenty Beauty

    علاوه بر طرح‌بندی شیک و مدرن این نمونه وب‌سایت لوازم آرایشی و بهداشتی ، این برند در وب سایت خود گرایش‌های زیبایی معاصر را به نمایش می‌گذارد، فنتی بیوتی از برجسته کردن طیف گسترده محصولات خود از طریق تصاویر، ویدیوها و عناصر باکیفیت دریغ نمی‌کند. استفاده جسورانه از رنگ، همراهی با مدل های متنوع با رنگ پوست های مختلف، برند را از مدل های سنتی دیگر جدا می‌کند.

    استفاده از مدل معروف ریحانا در برند نمونه طراحی سایت لوازم آرایشی بهداشتی Fenty Beauty
    استفاده از مدل معروف ریحانا در برند نمونه طراحی سایت لوازم آرایشی بهداشتی Fenty Beauty

    این ‌سایت لوازم آرایشی همچنین منابع آموزشی، آموزش‌های آرایش (توسط خواننده مشهور ریحانا) و نکات زیبایی ارائه می کند که آن را به عنوان سایت پیشرو در صنعت لوازم آرایشی معرفی می‌کند.


    7. Rare Beauty : استفاده از قدرت ابزارهای پویا

    آیا می توان از طریق طراحی یک سایت فروش لوازم آرایشی با طراحی خوب، یک تجربه کاربری پویا و جذاب ایجاد کرد؟ پاسخ مثبت را در وبسایت لوازم آرایشی Rare Beauty می توان دید.

    نمونه طراحی وب سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی Rare Beauty
    نمونه طراحی وب سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی Rare Beauty

    طراحی سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی برند ریر بیوتی، تجربه لذت بخشی از حس انرژی، هیجان و جوانی را از طریق ترکیبی عالی از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت با تایپوگرافی جسورانه و طرح بندی تمیز را به بازدیدکنندگان و خریداران محصولات خود ارائه می دهد. این سایت با ارائه ویدیوهایی که تکنیک‌های کاربردی آرایش را نشان می‌دهند یا مدل‌هایی که محصولات را در حرکت به نمایش می‌گذارند، بازدیدکنندگان می‌توانند محصولات را با جزئیات ببینند و تجربه خرید را جذاب‌تر و تعاملی‌تر کنند.


    8. Chanel Beauty : یادتان باشد ظریف باشید.

    با معرفی یکی از بهترین نمونه سایت لوازم آرایشی یعنی برند شانل بیوتی کار را به اتمام خواهیم رساند.

    در طراحی ‌سایت فروش لوازم آرایشی Chanel Beauty چیدمانی خالص و مینیمال را میبینیم که ظرافت را به نمایش گذاشته و ترکیبی از زیبایی‌شناسی کلاسیک و عناصر مدرن را بکار گرفته است. علاوه بر عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت که روح محصولات زیبایی لوکس شانل، از تایپوگرافی گرفته تا پالت رنگی را به تصویر می‌کشد، به نظر می‌رسد که تک تک اجزا با دقت توسط کارشناسان انتخاب شده‌اند.

    نمونه طراحی سایت آرایشی بهداشتی شانل بیوتی
    نمونه طراحی سایت آرایشی بهداشتی شانل بیوتی

    برخلاف دیگر برندهای آرایشی بهداشتی، وب‌سایت Chanel Beauty بر روی روایت سرایی از طریق محتوای جذاب تمرکز کرده و تجربیات ویژه‌ای را برای هر اثر ایجاد می‌کند و در عین حال میراث، مهارت و تعهد آن را برای تولید محصولات زیبایی ممتاز به اشتراک می‌گذارد.


    نتیجه

    از رنگ‌های برند گرفته تا تایپوگرافی و تصاویر با کیفیت بالا، هر عنصر در طراحی سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می تواند در به رسمیت شناخته شدن برند موثر عمل کند و تأثیری ماندگار بر بازدیدکنندگان می‌گذارد. بنابراین، طراحی سایت لوازم آرایشی که شامل تمام ویژگی های ذکر شده در بالا باشد، همکاری با یک تیم متخصص را می طلبد که از «زبان برند» شما مطلع باشد و از توانمندی های خود در خلق میراث برند شما استفاده کند. همکاران ما در آوادیس می توانند راهنمای شما باشند و در کنار شما این مسیر را هموار کنند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

    میانگین امتیاز : 0 / 5. تعدا آرا : 0

    ثبت امتیاز شما به این مطلب

    niloofar fendereski
    نویسنده
    نیلوفر فندرسکی
    من كارشناس ارشد معماری هستم و مدرک پایه ۳ اجرا در معماری دارم. بخاطر علاقه ام به دنیای وب با هدف استفاده از تکنولوژیهای روز تصمیم گرفتم در حوزه تولید محتوای وب سایت و سوشال مدیا فعالیت کنم. امیدوارم مطالبم مورد پسند و استفاده خوانندگان قرار بگیرد.

    نظرات کاربران

    سميرا رضايي19 مهر 1402

    سلام وقتتون بخير
    هزينه طراحي سايت آرايشي حدوداً چقدر هست و اينكه امكان نوبت دهي آنلاين هم ميشه در سايت اعمال كرد؟

      آوادیس20 مهر 1402

      درود بر شما، هزینه بسته به انتخاب پلن وب سایت مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود، لطفاً با شماره شرکت تماس بگیرید، بله امکان نوبت دهی آنلاین هم بصورت یک وب اپ برای شما راه اندازی می شود.

    شما نظری در این مورد ندارید؟