7 نمونه طراحی سایت ورزشی خارجی ترند شده در سال 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه
7 نمونه طراحی سایت ورزشی در سال 2023 که هدف از طراحی سایت باشگاه ورزشی را تشریح می کند

اگر به طراحی سایت خود و یا ریدیزاین آن فکر می کنید، این راهنما بینش جدیدی در شما ایجاد می کند تا با الهام از 7 نمونه طراحی سایت ورزشی خوب، یک باشگاه ورزشی آنلاین جذاب برای درآمدسازی بسازید.

0
(0)

یک سری حقایق در دنیا جدید نادیده گرفته شده اند! حضور آنلاین باشگاه شما به اندازه باشگاه فیزیکی شما اهمیت دارد. در این مقاله، ما به قلمرو طراحی سایت ورزشی بدنسازی می پردازیم و بهترین نمونه طراحی سایت ورزشی خارجی را در سال 2023 را بررسی می کنیم.

هدف از طراحی سایت باشگاه ورزشی چیست؟

در عصری که اولین برداشت از کسب و کارها اغلب بصورت آنلاین صورت میپذیرد، داشتن یک وب سایت تناسب اندام با طراحی متفکرانه و خلاق می تواند کلید پیروزی باشگاه باشد. به عنوان یک صاحب باشگاه باهوش یا یک کارآفرین مشتاق به بدنسازی، باید بدانید که یک وب سایت چیزی بیشتر از یک بیلبورد یا فضای مجازی است.

یک نمونه طراحی سایت ورزشی موفق می تواند دعوت نامه ای از ورزشکاران و بدنسازان و مربیان برای تجربه برند، امکانات و تجربه سفر ورزشی آنها در باشگاه شما باشد. بنابراین هدف از طراحی سایت باشگاه ورزشی می تواند از برندسازی شروع شود و تا جذب ورزشکاران و مربیان تا ارائه خدمات در سامانه رزرو نوبت باشگاه های ورزشی در وب سایت و اپلیکیشن باشگاه ادامه پیدا کند.


با ما همراه باشید تا ابتدا عناصر ضروری در نمونه طراحی وب سایت بدنسازی را بررسی کنیم، نمونه های طراحی سایت ورزشی را به نمایش بگذاریم و در آخرین ترندهای طراحی وب سایتهای ورزشی را بررسی کنیم. چه یک طراح وب سایت با تجربه باشید و چه از علاقه مندان به تناسب اندام که برای اولین بار وارد عرصه دیجیتال می شوید، این مقاله برای شما می تواند مفید و کارگشا باشد.

بیایید عضلات دیجیتال خود را هم تقویت کنیم و بدانیم چگونه یک طراحی وب سایت می تواند باشگاه داری آنلاین را وارد لول جدیدی کند.


ترندهای طراحی سایت ورزشی و بدنسازی در سال 2023

در سال 2023، نمونه طراحی‌ سایت های ورزشی و بدنسازی، گرایش‌های خلاقانه جدیدی را در بر می‌گیرد تا بتواند ماهیت پویای این صنعت را منعکس کند. در این سال، ترندهای طراحی سایت ورزشی در کانون توجه قرار گرفته اند که نحوه ارتباط کسب و کارهای ورزشی را با مخاطبان آنلاین خود را تغییر می دهند. بیایید نگاهی به آینده طراحی وب سایت و ترندهای آن بیندازیم که می توانید در طراحی یا ریدیزاین سایت خود از آن استفاده کنید:

1. رابط کاربری حالت تاریک (Dark Mode)

طراحی رابط کاربری به حالت تاریک به عنوان یک ترند قدرتمند در سال 2023 ظاهر شد. حالت نمایشی دارک، باعث کاهش فشار چشمان کاربر، در طول جلسات مرور در شب برای مشترکان است. بسیاری از نمونه های طراحی‌ سایت‌ ورزشی و بدنسازی از پس‌زمینه‌های تیره با پالت رنگ در طراحی قالب برای سایت با هدف رابط کاربری با القا حسی پر جنب‌و‌جوش و تجربه‌ بصری چشمگیر و عمیق، ایجاد می‌کنند که با انرژی تمرینات بدنسازی همخوانی بالایی دارد.

2. استفاده از المانهای سه بعدی

ادغام عناصر سه بعدی جان تازه ای به وب سایت های ورزشی تناسب اندام و باشگاه ها می دهد. مدل‌های سه بعدی تعاملی برای تجهیزات باشگاه، پیاده‌روهای مجازی و فضاهای تمرینی بهمراه راهنمای تمرین، بازدیدکنندگان را مجذوب خود کرده و تعامل را افزایش می‌دهد. این عناصر باعث لمس بهتر و درک واقع بینانه ای از تجربه باشگاه برای مخاطبان است.

3. تعاملات کوچک با میکرو انیمیشن ها

میکرو انیمیشن ها، ظریف و پاسخگو هستند که باعث غنی تر شدن تجربه کاربر می شوند. وقتی صحبت از وب‌سایت‌های ورزشی تناسب اندام و باشگاهی می‌شود، تعاملات کوچک می تواند شامل نوارهای پیشرفت متحرک در طول ثبت نام کلاس، نمادهای تعاملی که به جلوه‌های شناور سایت پاسخ می‌دهند، یا انیمیشن‌های بازیگوشی که همراه با ارسال‌های موفق فرم هستند، باشد. این تعاملات خرد اما جذاب، لایه ای از لذت کاربری را می سازد که بازدیدکنندگان را درگیر و سرگرم نگه می دارد.

4. شخصی سازی و ادغام با هوش مصنوعی

شخصی سازی و ادغام وب سایت با هوش مصنوعی، سایت های تناسب اندام و باشگاه ورزشی را متحول می کند. طراحان وب و آژانس‌های طراحی وب از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل سلایق و رفتارهای کاربر استفاده می‌کنند. سپس محتوا، توصیه‌های کلاس و برنامه‌های تمرینی را متناسب با آن تنظیم می‌کنند. بازدیدکنندگان با محتوایی بسیار پویا مورد استقبال قرار می‌گیرند که اهداف بدن سازی آنها را برآورده کند و حس توجه فرد را تقویت کند.

برای استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ اینجا را بخوانید.


7 نمونه طراحی سایت ورزشی تناسب اندام و باشگاه بدنسازی

آیا آماده اید از نمونه طراحی سایت ورزشی تناسب اندام و باشگاه ها در سال 2023 الهام بگیرید؟ این وب سایت های ورزشی استثنایی، در هنر ایجاد تجربه ای فوق العاده از سایت ورزشی بدنسازی آنلاین همه جانبه تسلط دارند!

بازاریابی موثر در سایت های ورزشی تناسب اندام فراتر از ساخت یک وب سایت خوب یا حتی تبلیغات است بلکه از درک دقیق نیازها، انگیزه ها و سلایق منحصر به فرد افراد علاقه مند به تناسب اندام و تندرستی نشات می گیرد. بنابراین، بازاریابان اینترنتی در این گونه وب سایتها، استراتژی های مختلفی را برای ارتباط با افراد اجرا می کنند تا آنها را برای اهداف خود و ایجاد روابط پایدار با باشگاه ترغیب کنند.

اگر برای باشگاه ورزشی خودتان برنامه ریزی توسعه توجه مخاطبان از طریق وب سایت خود دارید، متخصصان ما در آوادیس در کمک به باشگاه‌ها و متخصصان تناسب اندام تخصص دارند تا پایگاه مشتریان شما را گسترش، برندینگ مجموعه شما را شروع کنند و برای سئو سایت ورزشی شما برنامه ریزی کنند. اکنون، بیایید نمونه طراحی سایت ورزشی تناسب اندام و باشگاه بدنسازی را با هم ببینیم!


1. SoulCycle

نمونه طراحی سایت ورزشی soulCycle
نمونه طراحی سایت ورزشی soulCycle

وب سایت SoulCycle نمونه طراحی سایت ورزشی است که از هنر سادگی و ظرافت بهره برده است. با طراحی تک رنگ براق، این وب سایت کلاس های دوچرخه سواری در مکانی سرپوشیده را طنین انداز می کند. تصاویری چشمگیر از کلاس های پر جنب و جوش و دوچرخه سواران توانمند، بازدیدکنندگان خود را به باشگاه دعوت می کند.

برنامه کلاسی ساده این وب سایت و سیستم رزرو کلاسها، ثبت نام در SoulCycle را برای بازدیدکنندگان آسان کرده است.


2. Equinox Luxury Fitness Club

نمونه طراحی سایت بدنسازی Equinox Luxury Fitness Club
نمونه طراحی سایت بدنسازی Equinox Luxury Fitness Club

وب سایت Equinox Luxury Fitness Club دارای پیچیدگی و انحصار ویژه ای است. طراحی همه جانبه وب سایت امکانات پیشرفته و امکانات لوکس باشگاه را به نمایش می گذارد. وب سایت Equinox، تورهای مجازی در فضاهای تمرینی مجلل , محتوای جالب در مورد سلامتی و تغذیه، تجربه دیجیتالی کاملی را برای ورزشکاران رده بالای خود ایجاد می کند.


3. Fiit

fiit website homepage
fiit website homepage

وب‌سایت Fiit تحول تازه‌ای را در حوزه تناسب اندام دیجیتال به ارمغان می‌آورد. با تاکید بر تمرینات آنلاین تعاملی و همچنین طراحی وب سایت آن که تمیز و مدرن است. صفحه اصلی وب سایت فیت، دسته‌های تمرین مختلف را به نمایش می‌گذارد که پیدا کردن جلساتی که با علایق و اهداف آنها مطابقت دارد را برای کاربران آسان می‌کند. ادغام عکس‌های پیشرفته تولید شده توسط ورزشکاران و کاربران وب سایت، حس اجتماعی را ایجاد می کند و در کل انگیزه ورزش را ایجاد می کند.


4. Stacy Lel Fitness

stacy lel fitness  homepage website
stacy lel fitness homepage website

صفحه اصلی این وب سایت، دارای یک تصویر قهرمان بزرگ است که تمرینات الهام گرفته شده از امضای استودیو را به نمایش می گذارد. این وب سایت به خوبی سازماندهی شده است و منوهای آن به آسانی قابل پیمایش است و دکمه های فراخوان واضحی دارد.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این وب سایت Stacy Lel Fitness استفاده از پالت رنگی ملایم است. این وب سایت از سایه های Edgewater و خاکستری مایل به آبی استفاده می کند که فضایی آرامش بخش را ایجاد می کند. این پالت رنگی همچنین با هویت برند استودیو سازگار است، که تماماً در مورد ارائه یک محیط حمایتی با استقبال از مشتریان است. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه وب سایت Stacy Lel Fitness استفاده از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا است.

این وب‌سایت دارای عکس‌ها و فیلم‌های متنوعی از تمرینات استودیو و همچنین توصیه‌های مشتریانی راضی است. این تصاویر و ویدیوها از نظر بصری جذاب و آموزنده هستند و به مشتریان بالقوه کمک می کنند تا درک بهتری از آنچه استودیو ارائه می دهد داشته باشند.


5. IronEdge Gym Collective

iron edge homepage website
iron edge homepage website

وب سایت IronEdge با طراحی تمیز، مدرن و شهری خود متمایز شده است. صفحه اصلی دارای یک تصویر قهرمان بزرگ است که جامعه پر جنب و جوش برند را به نمایش می گذارد. این وب سایت به خوبی سازماندهی شده است و منوهای آن به آسانی قابل پیمایش است و دکمه های فراخوان واضحی دارد.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این وب سایت استفاده از ویدئو است. این وب سایت دارای تعدادی ویدیوی کوتاه است که تجهیزات تناسب اندام این برند را به نمایش می گذارد. این ویدیوها جذاب و آموزنده هستند و به مشتریان بالقوه کمک می کنند تا درک بهتری از آنچه IronEdge ارائه می دهد داشته باشند.


6. E-motion Fitness Hub

Emotion Fitness Hub
Emotion Fitness Hub

E-motion Fitness Hub با عناصر طراحی تعاملی خود رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است. صفحه اصلی دارای تور تصاویری از فضای ورزشگاه است که بازدیدکنندگان را در محیط غوطه ور می کند. آنچه ما در طراحی وب سایت E-motion Fitness Hub بیشتر دوست داریم، استفاده آن از یک پالت رنگی روشن و شاد است. این وب سایت دارای سایه های نارنجی، زرد و سبز است که در مجموع فضایی مثبت و پرانرژی ایجاد می کنند.

این پالت رنگی همچنین به طور یکپارچه با هویت برند باشگاه هماهنگ است و بر تعهد آن به ارائه یک محیط سرگرم کننده و حمایت کننده برای اعضای خود تأکید می کند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه وب سایت آنها، که اغلب در جاهای دیگر یافت نمی شود، صفحه “Meet the Team” است. این برند با عنوان «تیم شگفت‌انگیز ما» (بسیار زیبا!)، مربیان و اعضای ارزشمند خود را با عکس‌های سر به نمایش می‌گذارد. صفحه یک پس‌زمینه سفید با لهجه‌های نارنجی دارد که جذابیت بصری آن را افزایش می‌دهد.


7. Peloton

peloton website homepage
peloton website homepage

وب سایت Peloton منعکس کننده نوآوری و طراحی جامعه محور است. رابط براق، تجهیزات تناسب اندام خانگی با تکنولوژی پیشرفته این برند را به نمایش می گذارد و طیف گسترده ای از کلاس های تمرینی زنده و درخواستی را ارائه می دهد. تاکید وب سایت بر شخصی سازی، کاربران را قادر می سازد تا تمریناتی را پیدا کنند که به بهترین وجه با اولویت ها و اهداف آنها مطابقت دارد.

آشنایی با برخی از وب سایت های لاکچری دنیا به ما کمک می کند تا درک بهتری نسبت به ترندها و داستان سرایی های برندهای بزرگتر داشته باشیم و به این ترتیب در وب سایت خود از آن استفاده لازم را ببریم. در مقاله 10 نمونه الهام بخش طراحی سایت لاکچری می توانید با این برندها آشنا شوید.


نتیجه

طراحی یک وب سایت تناسب اندام و بدنسازی یک تلاش چند وجهی است که به تعادل زیبایی شناسی، عملکرد و کاربر محوری نیاز دارد. شما با ادغام عناصر ضروری، الهام گرفتن از نمونه طراحی سایت ورزشی برجسته، پذیرش گرایش‌های طراحی مدرن و پیروی از بهترین شیوه‌ها، می‌توانید وب‌سایتی ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما طنینی هماهنگ بتاباند و موفقیت باشگاه شما را در حوزه دیجیتال تضمین کند.

قبل از شروع این سفر خلاقانه، به یاد داشته باشید که وب سایت شما چیزی بیشتر از یک درگاه ورود مجازی است، وب سایت شما یک ابزار قدرتمند برای الهام بخشیدن، ایجاد انگیزه و ارتباط با علاقه مندان به ورزش است که مشتاق تغییر در زندگی خود هستند.

میانگین امتیاز : 0 / 5. تعدا آرا : 0

ثبت امتیاز شما به این مطلب

photo 2023 09 11 00 00 54
نویسنده
امیرحسین ستاری
حدود 15 سال هست که با علاقه به فرانت و CSS HTML Java Script شروع کردم و بعد از آن در زمینه برنامه نویسی PHP و لاراول مشغول فعالیت هستم. در زمینه استارتاپ، سئو و راهکارهای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارم و بصورت روزانه مطالعه می‌کنم.

نظرات کاربران

علي3 مهر 1402

چقدر جالب!
يعني امكانش هست كه ازين طريق بتونيم دستگاه هاي مختلف رو توي باشگاه ها رزرو كنيم و سر تايم مشخص استفاده كنيم؟

    آوادیس19 مهر 1402

    سلام بله همینطوره و ما یه اپ با همین پروپرتی نوشتیم که در حال کار هست.

شما نظری در این مورد ندارید؟