آموزش طراحی سایت با گوشی فقط در 5 دقیقه!

زمان مطالعه 2 دقیقه
آموزش طراحی سایت با گوشی با هوش مصنوعی webstarts

در این مقاله شما را با نحوه آموزش طراحی سایت با گوشی در چند مرحله خیلی آسان آشنا می کنیم. هوش مصنوعی وب استارتز موضوع این مقاله است. Webstarts جادوگر این آموزش برای طراحی سایت با گوشی ما است.

5
(1)

برای شروع آموزش طراحی سایت با گوشی به وب سایت WebStarts AI بروید. استفاده از هوش مصنوعی WebStarts بسیار آسان است، با این هوش مصنوعی می توانید یک وب سایت را با تلفن همراه خود بسازید. البته می توانید از آن بر روی دسکتاپ یا تلفن همراه خود استفاده کنید.

آموزش طراحی سایت با گوشی ، ترجمه شده با استفاده از هوش مصنوعی Rask

شروع آموزش طراحی سایت با گوشی

WebStarts AI ساده ترین راه برای ایجاد یک وب سایت است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به چند سوال اساسی پاسخ دهید یا نمایه فیس بوک خود را متصل کنید! و یک وب سایت به طور خودکار برای شما ایجاد می شود که با محتوای شخصی شما تکمیل می شود.

پس از نصب برنامه یا ورود به وب سایت، از شما خواسته می‌شود که شروع به کار کنید یا وارد سایت شوید. اگر روی شروع کلیک کنید، فرصتی برای اتصال حساب فیسبوک خود به شما ارائه می شود. اتصال اکانت فیسبوک به هوش مصنوعی WebStarts امکان می‌دهد عکس‌ها و متن‌های نمایه شما را بگیرد و از آن برای ایجاد وب‌سایت شما با قدرت هوش مصنوعی استفاده کند.

آموزش ساخت وب سایت در موبایل در مورد کسب و کارهای دیگر مانند پزشکی نیز پاسخگو است. مقاله 8 نکته طلایی آموزش طراحی سایت پزشکی را هم می توانید بخوانید.

برای استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ اینجا را بخوانید.


آموزش ساخت سایت با موبایل با Ai

در ادامه این آموزش طراحی سایت با گوشی، اگر نمی خواهید حساب فیسبوک خود را متصل کنید، از شما خواسته می شود چند عکس آپلود کنید و به چند سوال اساسی مانند “نام شرکت شما چیست؟” پاسخ دهید. سپس از این داده ها برای تولید وب سایت شما استفاده می شود. هنگامی که آن وب سایت را ایجاد کردید، می توانید به عقب برگردید و ویرایش ها و تغییرات را انجام دهید، می توانید از ویرایشگر صفحه WebStarts سنتی با ورود به وب سایت یا با استفاده از ویرایشگر ساده در برنامه هوش مصنوعی وب استارتز، تصاویر و متن را بسازید و ویرایش کنید.


اگر شما صاحب یک وب سایت شرکتی هستید، در مقاله 7 ایده برای طراحی سایت شرکتی با موضوعات مهمی در مورد نحوه تبدیل صحیح و بالا در سایتهای شرکتی آشنا شوید.


هنگامی که ساخت وب سایت خود را در تلفن همراه خود تمام کردید، مطمئن شوید که دامنه ای را اضافه کرده یا به آن متصل کنید. وقتی وب‌سایتی با WebStarts ایجاد می‌کنید، به‌طور خودکار یک آدرس وب به شما اختصاص می‌یابد، اما افراد به یک آدرس وب آسان نیاز دارند که بتوانند به خاطر بسپارند. بنابراین سعی کنید چیزی مانند YourOwn.com برای خود پیدا کنید. هنگامی که یک نام دامنه را انتخاب کردید، به طور خودکار با سایتی که ایجاد کرده اید شروع به کار می کند و زمان آن فرا می رسد که سایت خود را در همه جا تبلیغ و به اشتراک بگذارید. به همین راحتی آموزش طراحی سایت با گوشی به پایان رسید.

میانگین امتیاز : 5 / 5. تعدا آرا : 1

ثبت امتیاز شما به این مطلب

photo 2023 09 11 00 00 54
نویسنده
امیرحسین ستاری
حدود 15 سال هست که با علاقه به فرانت و CSS HTML Java Script شروع کردم و بعد از آن در زمینه برنامه نویسی PHP و لاراول مشغول فعالیت هستم. در زمینه استارتاپ، سئو و راهکارهای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارم و بصورت روزانه مطالعه می‌کنم.

نظرات کاربران

مصطفي3 مهر 1402

طراحي سايت با موبايل پيشنهاد شما هست يا سيستم محتواي وردپرس؟

    آوادیس6 مهر 1402

    سلام، سوال شما میشه گفت اشتباه چون تمامی وب سایتها با هر سیستمی که اجرا شوند باید بخش موبایل مجزا داشته باشند. با توجه به اینکه درصد بیشتری از بازدیدهای وب سایت ها معمولاً از طریق موبایل صورت می پذیرد وب سایت ها باید استراتژی مشخص و جداگانه ای برای نمایش در موبایل ها داشته باشند.

شما نظری در این مورد ندارید؟