5 علائم هشدار زمان ریدیزاین سایت یا بازطراحی سایت

زمان مطالعه 6 دقیقه
۵ نشانه فرارسیدن زمان ریدیزاین سایت یا بازطراحی سایت. طراحی مجدد وب سایت کی باید انجام شود؟

فناوری ها به سرعت به همراه رفتارهای کاربران در حال پیشرفت و تغییر هستند. بنابراین خیلی مهم است بدانیم «چه زمانی باید به ریدیزاین سایت (بازطراحی سایت) یا طراحی مجدد وب‌سایت فکر کنیم؟» شاید پاسخ همین حالا باشد.

0
(0)

برای اطمینان از اینکه وب‌سایت شما به بهترین شکل ممکن کار می‌کند، بهینه‌سازی و توسعه مکرر یک رمز کلیدی است. اولویت بندی برای ریدیزاین سایت (بازطراحی سایت) یا طراحی مجدد وب‌سایت می تواند گامی در جهت کسب درآمد بیشتر وب سایت باشد. حقیقت این است که گاهی برای پول درآوردن باید هزینه کنیم.


ریدیزاین سایت ( بازطراحی سایت ) چیست؟

ریدیزاین سایت یا بازطراحی سایت ( طراحی مجدد وب سایت ) یک بازنگری سطح بالای وب سایت است که شامل ایجاد تغییرات قابل توجهی در عناصرسایت مانند کدها، محتوا، ساختار و تصاویر وب سایت فعلی با هدف ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان است. یک ریدیزاین عالی وب سایت باعث افزایش درآمد، کاهش نرخ پرش و بهبود تجربه کاربر (UX) می شود.

به این گفته های سایت uxstudioteam توجه کنید:

آیا می‌دانستید که 50 درصد از کاربران اینترنت طراحی وب‌سایت را به عنوان تصویر برند میدانند؟ اگر قدیمی باشد، روی همه دستگاه ها به خوبی کار نکند، وب سایت می تواند بر درک بازدیدکنندگان از برند شما تأثیر بگذارد.

uxstudioteam

مطمئناً ریدیزاین وب سایت می تواند یک سرمایه گذاری مناسب برای شما باشد. به لیست زیر نگاهی بیندازید و ببینید آیا علائم هشدار دهنده ای در وب سایت شما وجود دارد که نشانگر فرا رسیدن زمان تغییر بزرگ در وب سایت شما باشد.


5 علائم هشدار ریدیزاین سایت ( بازطراحی سایت )

علائم هشداری وجود دارد که نشان می دهد زمان طراحی مجدد یک وب سایت (ریدیزاین سایت) فرا رسیده است. بیایید چک لیست زیر را مرور کنیم.

1. وب سایت قدیمی شده باشد

هر چند سال یک بار نحوه وبگردی مردم در اینترنت و ابزارهایی که برای تعامل با آن استفاده می کنند تغییر می کند. سایت شما باید با آن تکامل یابد، در غیر این صورت مردم به سادگی استفاده از آن را متوقف خواهند کرد. طراحی بدون پاسخ، چیزی از گذشته است.

قدیمی شدن وب سایت یکی از علائم هشدار برای ریدیزاین سایت است
قدیمی شدن وب سایت یکی از علائم هشدار برای ریدیزاین سایت است

تعداد زیادی از بازدیدکنندگان شما با گوشی‌های خود به وب‌سایت شما می‌آیند و انتظار یک تجربه یکپارچه را در وب سایت شما دارند، بهتر است با صرفه‌جویی در هزینه های اولیه یک ریدیزاین سایت خوب کاربران خود را ناامید نکنید. صادقانه بگویم، اگر وب سایت شما طراحی سایت مناسب برای موبایل نداشته باشد، سرنخ ها را از دست می دهید. پس ضروری است که سایت شما در هر دستگاهی کار کند. اطمینان حاصل کنید که طراحی قالب سایت شما در تمام اندازه های صفحه نمایش و در همه مرورگرها به خوبی کار کند.

یکی دیگر از گاف‌های فنی این است که خطای ۴۰۴ و لینک‌های شکسته است که نشان دهنده عدم سازماندهی و نگهداری ضعیف وب سایت شما است. اگر سایت شما به اینجا رسیده است، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا سایت فعلی خود را حفظ کنید و فعلاً وارد مرحله بازطراحی سایت نشوید.


2. عدم رسیدن به اهداف تجاری

آیا سایت شما برای رسیدن به اهداف تجاری کسب و کار شما خوب عمل می کند ؟ اگر نرخ تبدیل یا ترافیک هدف از طریق وب سایت برآورده نمی‌شود، اگر نرخ پرش سایت خیلی بالا است یا ثبت نام یا خرید آنلاین در آن انجام نمی شود یا سرنخ های لازم را بدست نمی آورد، شاید مشکل از طراحی حال حاضر وب سایتتان باشد. اگر می خواهید رشد ثابتی را در وب سایت خود ایجاد کنید، وقت آن است که به طراحی مجدد وب سایت خود فکر کنید.


3. حرکت در لبه ترندها

یکی از راه های داشتن وب سایتی خوب، بازطراحی سایت برای حرکت بر روی لبه ترندهاست.
یکی از راه های داشتن وب سایتی خوب، بازطراحی سایت برای حرکت بر روی لبه ترندهاست.

بازطراحی سایت همیشه ضروری نیست. اما اگر تصویر خوبی از برند خود می خواهید ارائه کنید بهتر است هر چند وقت یکبار ترندهای گرافیکی و بصری بروزرسانی شوند. اگر می‌خواهید به عنوان یک شرکت مدرن در نبض صنعت خود جایگاه خوبی داشته باشید، باید یک وب سایت زنده، بروز و مطابق با ترندهای طراحی سایت روز دنیا داشته باشید.


معرفی: داشتن یک نمونه سایت لوازم آرایشی بهداشتی خوب، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند، آنها را برای کاوش بیشتر به سمت سایت شما می‌کشاند و تجربه خرید جذاب تری را برای آنها رقم می زند. در این مقاله 8 از بهترین نمونه های طراحی سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی را باهم بررسی کنیم.


4. هدف گذاری بازار جدید

شناخت جمعیت، کاربران حوزه های مختلف با فرهنگ‌های مختلف و رفتار خاص آنها، همگی ترجیحات متفاوتی برای استفاده از تصاویر، لحن متن، نحوه تعامل رابط کاربری، نحوه جستجوی و تحقیق کلمات کلیدی و حتی رنگ و صدا را ایجاد می کنند. هدف قرار دادن یک بازار جدید در حوزه متفاوت به این معنی است که مطمئن باشید که کسب و کار شما در وهله اول سلایق جمعی مخاطبان حوزه کسب و کار شما را هدف قرار دهد:

  • آنها چه چیزی را دوست دارند؟
  • چه چیزی آنها را الهام می بخشد؟
  • به چه چیزی اهمیت می دهند؟

به این فکر کنید که چگونه این کار را انجام دهید و خود را از رقبا متمایز کنید. فقط به یاد داشته باشید که در اینجا از خود بپرسید “آیا وب سایت من بهتر از رقبا است؟” یک بله ساده ممکن است تصمیم شما را برای ریدیزاین سایت یا بازطراحی سایت حداقل برای یک الی دو سال عوض کند.


5. داشتن پتانسیل برای بهتر بودن

اغلب طراحی وب سایت کسب و کارها با عجله در زمان فشار ایجاد می شوند. آیا به وب سایت خود افتخار می کنید؟ اگر اشتراک‌گذاری وب‌سایت با مشتریان و مخاطبان، باعث فخر شما نیست یا نیاز مخاطبتان را برطرف نمی کند، شاید ارزش این را داشته باشد که فکر کنید: چگونه می‌توانم در اینجا بهتر عمل کنم؟

اگر پتانسیل بالاتری برای بهتر شدن دارید، طراحی مجدد وب سایت راهکار مناسبی است.
اگر پتانسیل بالاتری برای بهتر شدن دارید، طراحی مجدد وب سایت راهکار مناسبی است.

اگر رقبای شما در حال افزایش هستند و مشتریان شما را شکار می کنند و وب سایت موثرتری نسبت به شما دارند، زمان ریدیزاین سایت فرا رسیده است. 70 درصد از تصمیم به خرید تحت تأثیر وب سایت است! از خود بپرسید: وقتی به وب‌سایت خود نگاه می‌کنید، الهام‌بخش برای خرید مشتریان هستید؟


فواید ریدیزاین سایت

ریدیزاین سایت فرصتی برای برندسازی مجدد به شما می‌دهد (و گاهی اوقات مجبورتان می‌کند) تا در مورد همه متریالهایی که نیاز به بروزرسانی دارند، تجدید نظر کنید. با محتوای با کیفیت و جدید، تصاویر تازه و سفر بهبود یافته مشتریان، بازطراحی سایت جدید می تواند به افزایش ترافیک سایت و سئو سایت شما کمک کند.

با توجه به اینکه گوگل در هر فرصتی الگوریتم خود را به روز می کند، ارزش آن را دارد که استراتژی موتور جستجوی خود را با استراتژی دیجیتالی فعلی خود هماهنگ کنید. بازطراحی سایت شما می تواند شانس شما را برای تبدیل افزایش دهد و اکنون می تواند فرصتی برای اضافه کردن قابلیت های جدید به سایت شما برای افزایش سرنخ ها باشد.

یک وب سایت جدید می تواند کاتالیزوری برای بسیاری از بروز رسانی های ضروری در ارتباطات تجاری شما باشد. اگر این برای شما مهم است، وقت آن است که برنامه ریزی برای طراحی مجدد وب سایت خود را شروع کنید. خبر خوب این است که لازم نیست پروسه سخت یا زمانبری را طی کنید. با کمی تأمل در مورد نیازها و اهداف خود، این یک فرآیند گام به گام را می توانید با آوادیس سریع و راهبردی طی کنید.

آشنایی با برخی از وب سایت های لاکچری دنیا به ما کمک می کند تا درک بهتری نسبت به ترندها و داستان سرایی های برندهای بزرگتر داشته باشیم و به این ترتیب در وب سایت خود از آن استفاده لازم را ببریم. در مقاله 10 نمونه الهام بخش طراحی سایت لاکچری می توانید با این برندها آشنا شوید.


نتیجه

روند بازطراحی سایت شما حول یک سوال کلیدی در آوادیس شروع می شود: موفقیت برای کسب و کار شما چیست؟ این جایی است که گفتگوی ما با شما شروع می شود و بر اساس آن ریدیزاین سایت شما را آغاز می کنیم. یک وب سایت اغلب اولین نقطه تماس با شما است، به این معنی که اولین برداشتی را در مشتریان بالقوه شما ایجاد می کند. پس حتما یک وب سایت خوب داشته باشید. امروز اولین قدم کوچک را برای طراحی مجدد وب سایت خود بردارید. برای بحث در مورد اینکه چه چیزی در وب سایت شما باعث افت و کاهش فروش است می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید.

میانگین امتیاز : 0 / 5. تعدا آرا : 0

ثبت امتیاز شما به این مطلب

niloofar fendereski
نویسنده
نیلوفر فندرسکی
من كارشناس ارشد معماری هستم و مدرک پایه ۳ اجرا در معماری دارم. بخاطر علاقه ام به دنیای وب با هدف استفاده از تکنولوژیهای روز تصمیم گرفتم در حوزه تولید محتوای وب سایت و سوشال مدیا فعالیت کنم. امیدوارم مطالبم مورد پسند و استفاده خوانندگان قرار بگیرد.

سوالات متداول

طراحی مجدد یا ریدیزاین وب سایت چیست؟

ریدیزاین سایت یا طراحی مجدد کاربر محور وب سایت، یک بازنگری در سطح پیشرفته است که شامل تغییرات قابل توجهی در عناصر سازنده وب سایت مانند کد، محتوا، ساختار و تصاویر وب سایت فعلی برای ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان سایت است.

هزینه ریدیزاین سایت چقدر است؟

بسته به شرکت یا شخص انتخابی برای ریدیزاین سایت و بسته به نیازمندی های وب سایت این عدد از حداقل 10 میلیون تومان شروع می شود و تا صدها میلیون متفاوت خواهد بود.

آیا به طراحی مجدد وب سایت نیاز دارم؟

اگر می‌خواهید با مخاطبان خود آشنا شوید، باید وب‌سایت خود را دوباره طراحی کنید. اگر اخیراً هویت بصری برند خود را به‌روزرسانی کرده‌اید یا به آن فکر می‌کنید، وب‌سایت خود را مطابق با آن به‌روزرسانی کنید.

چرا وب سایت ها بازطراحی می شوند؟

بازطراحی وب سایت به شما این فرصت را می دهد تا تجربه ای را که برای مخاطبان خود ارائه می دهید ارزیابی کنید. با برنامه‌ریزی مدبرانه، وب‌سایت جدید شما می‌تواند به طور مؤثرتری دقیقاً آنچه را که مخاطبان خاص شما نیاز دارند، ارائه کند.

نظرات کاربران

زهره علوی2 آبان 1402

سلام بر شما ما یک وب سایت فروشگاهی داریم که چند ساله روی اپن کارت کار می کنه. شما قالب اختصاصی برای اپن کارت طراحی می کنید؟

    آوادیس2 آبان 1402

    درود بر شما، نمونه کار فروشگاهی پوست ایرانیان و چند نمونه کار دیگر طراحی قالب فروشگاه در اپن کارت انجام شده است. بسته به نیاز شما و بررسی روی آن امکان انجام وجود داره، بله، لطفاً تماس بگیرید.

مهرداد3 مهر 1402

چقدر عالي بود ممنون از توضيح كاملتون
ريديزاين باعث ميشه كه سايت با مد روز پيش بره و جالبه كه افراد بدونن كه مد فقط مربوط به پوشاك نيست.

    آوادیس19 مهر 1402

    خواهش می کنم، بله یکی از کارهایی که باعث ترندی شدن سایت ما و تجربه استفاده از آن میشه همین ریدیزاین ترندی هست.

شما نظری در این مورد ندارید؟