8 نکته طلایی آموزش طراحی سایت پزشکی

زمان مطالعه 6 دقیقه
آموزش طراحی سایت پزشکی

برای رفع نیازهای بیماران، قبل از طراحی وب سایت پزشکی، این نکات آموزش طراحی سایت پزشکی را اجرا کنید تا بهترین بازخورد لازم را بگیرید.

0
(0)

طراحی وب سایت پزشکی شما باید گویای فعالیت پزشکی شما باشد. در اینگونه سایت ها، یک طراحی سایت پزشکی ریسپانسیو با ویژگیهای تعاملی با بیماران، یک امر ضروری است تا بتواند آنها را بیشتر درگیر کند و به بیماران اطلاع رسانی لازم را انجام دهد. با اجرای نکات طلایی آموزش طراحی سایت پزشکی در این مقاله، تعامل شما با بیماران هدف برقرار می شود.

اگر اولین بار است که برای طراحی سایت پزشکی خود اقدام می کنید و یا وب سایت موجود را دوباره طراحی کنید، چندین فاکتور وجود دارد که باید در طول فرآیند برنامه ریزی در نظر داشته باشید که در این آموزش طراحی سایت پزشکی آنها را لیست کردیم. برای کمک به ایجاد یک طراحی وب سایت پزشکی که نیازهای بیمار را برآورده می کند و در جستجوهای آنلاین بیماران در رتبه خوبی قرار بگیرد، این 8 نکته را بخوانید.


نکات آموزش طراحی سایت پزشکی

1. تمرکز کامل روی طراحی تجربه کاربری وب سایت مراقبت بهداشتی

تمرکز روی UX را در شروع نکات آموزش طراحی سایت پزشکی قرار دادیم، چون اهمیت بیشتری دارد. مردم به طور فزاینده ای آنلاین می‌شوند تا کنترل سلامت خود را در بدست بگیرند. اگر مردم نتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند در وب سایت پزشکی شما بیابند، منصرف می شوند و سایت خدمت دهنده پزشکی دیگری را جستجو می کنند.

تمرکز اصلی طراحی وب سایت پزشکی شما باید بروی تعامل با کاربر باشد. وب سایت پزشکی شما نه تنها باید خوب به نظر برسد، بلکه باید به راحتی مورد پیمایش کاربران قرار گیرد. دکمه‌های Call to Action (CTA) مانند «رزرو نوبت» یا «تماس با ما» باید در همه صفحات قابل مشاهده باشند که این امر باعث می‌شود تا بیماران جدید بتوانند یک قرار ملاقات را انتخاب و رزرو کنند.


2. درک پیام برند

بیماران هنگام انتخاب یک وب سایت خدمات پزشکی جدید، گزینه‌های زیادی دارند، بنابراین جایی برای تفسیر باقی نگذارید. وب سایت پزشکی شما باید خدمات ارائه شده و آنچه که فعالیت شما را از رقبا متمایز می کند را به وضوح بیان کند.

سادگی کلید ایجاد یک پیام معتبر برای برند در این آموزش طراحی سایت پزشکی است. راهی پیدا کنید که داستان خود را کوتاه و مختصر بگویید که توضیح دهد چگونه می توانید تأثیر مثبتی بر زندگی آنها داشته باشید. یک طراحی قوی وب سایت پزشکی همه عناصر : آرم، طرح رنگ، تصاویر، برچسب ها، ویژگی های خاص و غیره – را به یکدیگر متصل می کند تا پیام برند شما را منتقل کند. این ویژگی‌ها نشان می دهند که عملکرد شما درباره چیست و به چه کسی خدمت‌رسانی می‌کند!


3. اشتراک دیدگاه های خود با طراح وب سایت

کیفیت طراحی وب سایت پزشکی شما به طور مستقیم بر درک بیماران جدید از فعالیت شما تأثیر می‌گذارد. در نتیجه، برای حرفه ای جلوه دادن آن با هدف جلا دادن آن به یک طراح وب حرفه ای نیاز دارد. اگر دقیقاً ندانید که وب سایت پزشکی خود را باید به چه سمتی ببرید، اشکالی ندارد.

طراح وب سایت با شما همکاری می‌کند تا وب سایتی ایجاد کند که کاملاً نشان دهنده برند شما باشد. هر چه بهتر بتوانید در مورد موضوع فعالیت پزشکی خود توضیح دهید، طراحان به شناخت بیشتر برای ایجاد بهترین نوع وب سایت پزشکی که در مورد برند شما صحبت کند، مجهز می شوند. بنابراین، مهم است که قبل از شروع فرآیند، برای تعریف بهتر پیام کسب و کار پزشکی وقت بگذارید.


4. بهینه سازی وب سایت های مراقبت بهداشتی برای موبایل

یک طراحی قوی وب سایت پزشکی باید سازگاری کامل نمایش برای موبایل داشته باشد. به گفته نیل پاتل، 40 درصد از مردم وب‌سایتی را که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می‌کشد رها می‌کنند. بنابراین تنها یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری سایت شما می‌تواند به نرخ تبدیل وبسایت شما آسیب برساند. فراتر از آن، اکنون دیگر طراحی سایت اول برای موبایل بر وب سایت پزشکی شما تأثیر مستقیم می گذارد.

اگر محتوای وبسایت شما برای موبایل بهینه نشده باشد، تأثیر منفی بر رتبه بندی وب سایت شما خواهد داشت و راه را برای رعایت باقی نکات این آموزش طراحی سایت پزشکی مسدود می کند. برای بازخورد مناسب و دریافت بهترین نتایج، توصیه می‌شود که ارزشهای مشابهی را در دسک‌تاپ و موبایل به بیماران ارائه دهید. بهینه سازی محتوای مناسب برای هر نوع دستگاهی به تلاش بیشتری نیاز دارد، اما ارزش این سرمایه گذاری را دارد.


5. محتوایی را تولید کنید که ارزشی خلق کند

وب سایت پزشکی شما باید فعالیت خدماتی شما را به بیماران معرفی کند، اما فقط به همین بسنده نکنید! افزودن بخش هایی مانند وبلاگ، نقد و بررسی‌های بیماران، و ادغام EMR ( پرونده الکترونیک پزشکی) به شما امکان می‌دهد تا هم به بیماران جدید و هم به بیماران آینده خدمت رسانی طولانی مدت داشته باشید.

به عنوان مثال، به اشتراک گذاری پست های وبلاگ به طور منظم در مورد موضوعات مهم برای پایگاه بیماران شما، بدون نیاز به مراجعه به وب سایت هایی که ممکن است چندان قابل اعتماد نباشند، به آنها پاسخ های مورد نیاز را در وب سایت شما می دهد. این امر می‌تواند باعث افزایش ترافیک خارجی سایت شما باشد. بیمارانی که به دنبال کمک برای مسائل پزشکی خودشان هستند، کلمات کلیدی مرتبط با نیاز خودشان را در نتایج جستجو و در نتیجه وب سایت شما پیدا می‌کنند.

ایجاد یک طراحی سایت پزشکی موثر نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. کار با یک طراح وب سایت حرفه ای روشی هوشمندانه برای تسهیل و نقص زدایی این فرآیند است. کارشناسان ما در آوادیس در روند طراحی سایت کنار شما هستند.

اگر صاحب کسب و کار آنلاین شرکتی هستید یا در شرف راه اندازی آن هستید: مقاله ۷ ایده برای طراحی سایت شرکتی با هدف تبدیل بهتر به شما کمک می کند تا مسیر را با این ایده ها بهتر طی کنید.


6. استفاده از فرم های دریافت سرنخ برای درخواست رزرو وقت

به گفته GetApp، نود و چهار درصد مردم می گویند که اگر کسب‌و‌کاری برنامه‌ریزی آنلاین ارائه دهد، انتخاب آن ارائه دهنده خدمت احتمال بیشتری برایشان دارد. برای ارائه یک تجربه مثبت به بیماران خود، درخواست رزرو ویزیت را برای بیماران در وب سایت پزشکی خود آسان کنید.

می‌توانید وب‌سایت خود را به یک ماژول زمان‌بندی آنلاین مجهز کنید، بنابراین بیماران می‌توانند به راحتی درخواست قرار ملاقات خود را در تاریخ و ساعت مشخص ثبت کنند. می توانید از فرم سرنخ برای جمع آوری اطلاعات بیمار استفاده کنید. آوادیس یک سیستم رزرو نوبت پیشرفته پزشکی با جدول تاریخ آنلاین در اختیار شما قرار می دهد تا براحتی ثبت درخواست خود را انجام دهید.

از فرم‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات از بازدیدکنندگان آنلاین خود و ایجاد یک گردش کار کارآمد استفاده کنید.


7. نمایش نظرات بیماران

در ادامه این آموزش طراحی سایت پزشکی به اهمیت نمایش نظرات بیماران در وبسایت می پردازیم. اگرچه وب‌سایت پزشکی شما در مورد خدماتی است که ارائه می‌دهید، اما نباید تنها به این بسنده شود. وب سایت Inc گزارش داد که 96 درصد از مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات نام تجاری بدبین هستند، بنابراین مهم است که نظرات بیماران را نسبت به خودتان در وب سایت داشته باشید.

نظرات بیماران فعالی، باعث جذب بیماران جدید می شود و به کسب اعتماد وب سایت کمک شایانی می کند. آنها بینش را ارائه می دهند و می توانند هر گونه تردید یا ترسی را که بیماران جدید ممکن است داشته باشند برطرف کنند. بیماران بر می گردند و داستان های خود را به نمایش می گذارند و بر درک مثبت از فعالیت شما برای دیگران اثر می گذارند.


8. تشویق به ثبت نام در خبرنامه

داشتن یک خبرنامه ایمیلی یک راه کارآمد و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با بیماران خود در خارج از اتاق معاینه پزشکی است. با خبرنامه ها می توانید: بیماران حال حاضر در وب سایت را در مورد هرگونه تغییر مکان، تغییر ساعت اداری، فرم های بیماران، خدمات جدید، نکات بهداشتی و یادآوری در مورد معاینات معمول به روز نگه دارید. بهتر است به اشتراک گذاری محتوایی فکر کنید که به بیماران شما در بین قرار ملاقات ها کمک می کند.

خبرنامه ها یک راه عالی برای افزایش بازدید از وب سایت شما با اشتراک گذاری محتوای وبلاگ ها، اطلاعات شرکت و صفحات خدمات هستند. طبق گفته OptinMonster حدود 99 درصد از کاربران ایمیل خود را هر روز چک می کنند و برخی 20 بار در روز آن را چک می‌کنند. مطمئن شوید که مکانی برای ثبت نام در خبرنامه برای بازدیدکنندگان وب سایت مشخص است. از صفحات وب سایت خود برای ایجاد انگیزه در ثبت نام این خبرنامه ها استفاده کنید. به این ترتیب 8 نکته آموزش طراحی سایت پزشکی ما به اتمام رسید.


دریافت خدمات طراحی سایت پزشکی

ما نیازهای وب سایت های پزشکی را بصورت کامل درک کرده ایم و یک وب اپلیکیشن آماده برای رزرو نوبت ویزیت پزشکی بهمراه جدول زمانبندی ویزیت ها بصورت ماهانه و روزانه طراحی کرده ایم. به این ترتیب بیماران براحتی رزرو خود را انجام می دهند و با پیمایش وب سایت شما پیام برند و نوع فعالیت و کمکی که به آنها می توانید داشته باشید را بهتر درک می کنند.

به شما وب سایت پزشکی در کلاس اول بین المللی بصورت سئو شده ارائه می دهیم تا در معرض دید بیماران جدید قرار بگیرد. امیدواریم آموزش طراحی سایت پزشکی به شما کمک کند مسیر پیش رو کسب و کار آنلاین خود را به بهترین نحو سپری کنید.

میانگین امتیاز : 0 / 5. تعدا آرا : 0

ثبت امتیاز شما به این مطلب

photo 2023 09 11 00 00 54
نویسنده
امیرحسین ستاری
حدود 15 سال هست که با علاقه به فرانت و CSS HTML Java Script شروع کردم و بعد از آن در زمینه برنامه نویسی PHP و لاراول مشغول فعالیت هستم. در زمینه استارتاپ، سئو و راهکارهای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارم و بصورت روزانه مطالعه می‌کنم.

نظرات کاربران

احسان3 مهر 1402

كاش واقعاً اين موضوع جا بيفته و رزرو وقت از طريق سايت بشه تا شايد نوبت دهي پزشكان عزيزمون دقيق تر شه و براي وقت افراد ارزش قائل شن!
ممنون از مطالبي كه ميذارين خيلي مفيد و كاربرديه.

    آوادیس6 مهر 1402

    سلام، در تعداد خیلی کمی از سایت های پزشکی این اتفاق افتاده و رزرو آنلاین انجام میشه، اما هنوز خدمات آنلاین پزشکی کامل نشده و راه طولانی در پیش تا این خدمات عمومی بصورت آنلاین در وب سایت های پزشکان کامل بشه

شما نظری در این مورد ندارید؟