آموزش اینستاگرام برای افراد مبتدی (صفر تا صد آموزش کار با اینستاگرام)

زمان مطالعه 12 دقیقه
آموزش اینستاگرام برای افراد مبتدی (صفر تا صد)

اینستاگرام یکی از محبوبترین پلتفرمهای اجتماعی است که افراد بسیاری در آن فعالیت می‌کنند. برخی از افراد بنا بدلایل مختلف کار با آنرا بلد نیستند و این موضوع من را مصمم به نوشتن مطلبی ویژه برای آموزش اینستاگرام کرد.

5
(1)

در این مطلب میخواهم در خصوص آموزش اینستاگرام برای افراد مبتدی بنویسم. در شروع می گویم که اینستاگرام چیست و بعد به آموزش نحوه ثبت‌نام، بخش های مختلف اینستاگرام، تنظیمات مختلف، آموزش گذاشتن پست و استوری و معرفی ابزارهای بازارایابی ایسنتاگرام می پردازم. تا انتها با من همراه باشید.

آموزش صفر تا صد کار با اینستاگرام

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک پلتفرم شبکه اجتماعی رایگان و آنلاین اشتراک گذاری عکس است. این اپلیکیشن متعلق به شرکت آمریکایی متا پلتفرم است. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد عکس ها و فیلم‌های کوتاه را ویرایش و بارگذاری کرده، برای هر پست خود یک عنوان در نظر بگیرند و از هشتگ‌ها و برچسب‌های جغرافیایی مبتنی بر مکان، برای فهرست‌بندی پست‌ها استفاده و آن‌ها را توسط سایر کاربران درون برنامه قابل جستجو کنند.

همانند سایر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، در اینستاگرام نیز می توان پست ها را به صورت عمومی یا با دنبال کنندگان از قبل تایید شده به اشتراک گذاشت؛ کاربران اینستاگرام می‌توانند پست‌های دیگران را لایک و بوکمارک کنند، کامنت بگذارند و از طریق ویژگی دایرکت اینستاگرام برای دوستان خود پیام‌های خصوصی ارسال کنند. از دیگر قابلیت‌های آن، این است که می توان عکس‌ها را با یک کلیک در یک یا چند سایت رسانه اجتماعی دیگر از جمله توییتر، فیس بوک و تامبلر به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام | Instagram چیست؟
اینستاگرام | Instagram چیست؟

اینستاگرام نه تنها ابزاری برای افراد محسوب می شود، بلکه برای کسب و کارها نیز مورد استفاده است و به شرکت ها این فرصت را می‌دهد که یک حساب تجاری رایگان برای تبلیغ برند و محصولات خود راه اندازی کنند. شرکت‌هایی که حساب‌های تجاری داشته باشند، به شاخص های میزان تعامل کاربارن بصورت رایگان دسترسی دارند. براساس نتایج وب‌سایت اینستاگرام، بیشتر از ۱ میلیون تبلیغ‌کننده در سرتاسر جهان برای اشتراک‌گذاری و دریافت نتایج تجاری از اینستاگرام استفاده می‌کنند. علاوه بر این، طبق نظرات، 60٪ از مردم، محصولات جدید را از طریق این برنامه کشف کرده اند.

اگرچه اینستاگرام اغلب به دلیل موفقیت و نفوذش مورد تحسین قرار می گیرد، اما به دلیل تأثیر منفی بر سلامت روان نوجوانان، تغییرات خط مشی و رابط کاربری، سانسور ادعایی و محتوای غیرقانونی و نامناسب بارگذاری شده توسط کاربران نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.


تاریخچه اینستاگرام

کلمه اینستاگرام از ترکیب دو کلمه «دوربین فوری» و «تلگرام» به وجود آمده است. اینستاگرام توسعه خود را در سانفرانسیسکو با عنوان Burbn توسط کوین سیستروم و مایک کریگر آغاز کرد. به دلیل شباهت بسیار زیاد آن به Foursquare، آنها برنامه خود را دوباره منحصراً بر روی اشتراک گذاری عکس متمرکز کردند که به یک ویژگی محبوب در بین کاربران آن تبدیل شد.

اینستاگرام ابتدا برای iOS از طریق اپ استور iTunes در 6 اکتبر 2010 و برای اندروید در 3 آوریل 2012 منتشر شد. محبوبیت این پلتفرم به شدت افزایش یافت و شرکت تنها دو سال پس از راه اندازی، بیش از 40 میلیون کاربر فعال را گزارش داد. این مورد، توجه فیس بوک را به خود جلب کرد و باعث شد اینستاگرام را در تابستان 2012 به طور رسمی به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کند.

همچنین بر اساس گزارشات در آوریل 2017، این شرکت دارای 700 میلیون کاربر فعال بود که بیشتر از دو برابر تعداد کل کاربران توییتر به حساب می آمد.


آموزش اینستاگرام (آموزش کامل تصویری درست کردن اینستاگرام تا پست گذاشتن )

برای ثبت نام در اینستاگرام، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود دانلود کرده و روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید. می توانید انتخاب کنید که از طریق فیس بوک ثبت نام کرده و یا از ایمیل یا شماره تلفن خود استفاده کنید. پس از انتخاب نام کاربری و رمز عبور، نام نویسی اینستاگرام شما انجام شده است و آماده ساختن نمایه پروفایل خود هستید.

مراحل نام نویسی در اینستاگرام

  • به سایت اینستاگرام روی دسکتاپ خود بروید یا برنامه اینستاگرام را از اپ استور برای iPhone یا فروشگاه GooglePlay برای اندروید دانلود کنید.
  • اگر روی دسکتاپ هستید، روی “Login with Facebook” کلیک کرده یا فرم را با شماره موبایل یا ایمیل، نام، نام کاربری و رمز عبور خود پر و سپس روی “ثبت نام” کلیک کنید.
  • در اندروید، روی «ثبت نام با ایمیل یا شماره تلفن» کلیک کنید.
  • در گوشی iPhone، کلمه”Sign Up” را انتخاب کنید.
  • آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید، سپس روی “بعدی” کلیک کنید. یا می توانید با حساب فیسبوک خود ثبت نام کنید.
  • هنگامی که نام کاربری و رمز عبور خود را پر کردید، به شما دستور داده می شود که اطلاعات نمایه خود را تکمیل کنید. سپس، روی «انجام شد» کلیک کنید.
  • اگر قبلاً حساب فیسبوک داشته اید اما در حال حاضر از سیستم خارج شده اید، باید وارد حساب فیسبوک خود شوید.

قبل از اینکه بخواهیم در مورد پست در اینستا صحبت کنیم، اگر میخواهید اطلاعات کاملی در مورد نحوه دانلود و نصب توییتر یا اصطلاحات کاربردی آن آشنا شوید، این مقاله آموزش توییتر هم مناسب شما است.


آموزش پست اینستاگرام

اکنون، رسیدیم به مهمترین بخش آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها یعنی نحوه آپلود و پست کردن یک تصویر. اینستاگرام یک پلتفرم کاملاً بصری است. در مقابل، فیسبوک بر متن و تصاویر متکی است و توییتر نیز فقط بر متن تمرکز دارد. تنها هدف اینستاگرام این است که کاربران را قادر به اشتراک گذاری تصاویر یا ویدیوها با مخاطبان خود کند.

در این آموزش اینستاگرام، باید در انتخاب عکس‌هایی که پست می‌کنید، انتخاب بیشتری داشته باشید، چرا که شما معمولاً نمی خواهید بیش از یک بار در روز پست و عکس های مشابه زیادی ارسال کنید. برای نمونه، ممکن است برای شما عجیب باشد که تعداد زیادی عکس از یک موضوع را در صفحه شخصی اینستاگرام خود پست کنید. در عوض، ممکن است پنج یا شش مورد را انتخاب کرده و همه آنها را در یک پست قرار دهید. اکنون بیایید نحوه آپلود، ویرایش و ارسال یک تصویر را بررسی کنیم.


1. روی آیکن “+” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

وقتی روی نماد «+» ضربه می‌زنید، از شما خواسته می‌شود نوع پستی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید. به دلیل آنکه قصد داریم محتوای خود را به طور مستقیم در صفحه شخصی خود منتشر کنیم، روی گزینه «پست» کلیک می کنیم.

آموزش گذاشتن پست اینستاگرام
آموزش گذاشتن پست اینستاگرام

2. فایل خود را انتخاب کنید.

در اینجا، شما سه گزینه دارید. می توانید از طریق گالری عکس ها در تلفن خود نگاه کنید، می توانید یک عکس یا ویدیو جدید از داخل اینستاگرام بگیرید و سپس روی “بعدی” در بالا سمت راست کلیک کنید.

نحوه آپلود پست اینستاگرام
نحوه آپلود پست اینستاگرام

3. طبق سلیقه خود فیلتر اینستا را اضافه کنید.

از دو گزینه “فیلتر” و “ادیت” می توانید برای ویرایش تصویر خود استفاده کنید. اینستاگرام به طور خودکار ابتدا فیلترها را به شما نشان می دهد؛ با کلیک روی هر یک از فیلترها می توانید آن را روی تصویر خود اعمال کنید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید از فیلتر به مقدار کم استفاده کنید، می توانید با دو بار ضربه زدن روی فیلتر و حرکت مکان نما به سمت چپ شدت آن را کاهش دهید.

نحوه اضافه سازی فیلتر اینستا به پست
نحوه اضافه سازی فیلتر اینستا به پست

4. در صورت تمایل تصویر پست اینستاگرام خود را ویرایش کنید.

بعد، روی “ویرایش” کلیک کنید. در اینجا می توانید کنتراست، روشنایی، ساختار، گرما و موارد دیگر را تنظیم کنید. وقتی از تصویر ویرایش شده خود راضی هستید، یا اگر اصلاً نمی خواهید آن را ویرایش کنید، روی “بعدی” در بالا سمت راست کلیک کنید.

در اینجا می توانید لیست بهترین سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی را بخوانید.

نحوه ویرایش پست اینستاگرام
نحوه ویرایش پست اینستاگرام

5. یک عنوان بنویسید و تنظیمات اشتراک‌گذاری را تغییر دهید.

اکنون می‌توانید یک کپشن اضافه کنید، افراد را تگ کنید (فقط در صورتی می‌توانید فردی را تگ کنید که یک حساب اینستاگرام هم داشته باشد) و یک مکان اضافه کنید. علاوه بر این، روی دکمه کنار فیس بوک یا یک حساب رسانه اجتماعی مرتبط دیگر کلیک کنید تا تصویر خود را در آن پلت فرم نیز به اشتراک بگذارید. وقتی آماده انتشار شدید، روی «اشتراک‌گذاری» در بالا سمت راست کلیک کنید.

آموزش اشتراک گذاری پست برای اینستا
آموزش اشتراک گذاری پست برای اینستا

آموزش استوری اینستاگرام

در ادامه آموزش اینستاگرام با استوری در اینستا آشنا شوید : استوری اینستاگرام قابلیتی است که به شما امکان می دهد ویدیوها یا تصاویری را به مدت ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارید. در ادامه آموزش اینستاگرام برای یادگیری نحوه آپلود یک تصویر یا ویدیو در استوری خود، این مراحل را دنبال کنید:

1. روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.

عکس پروفایل خود را به سمت راست بکشید یا روی دکمه «+» در نوار پیمایش بالا کلیک کنید.

نحوه ثبت استوری اینستا جدید
نحوه ثبت استوری اینستا جدید

2. محتوای مورد نظر را ضبط و یا اضافه کنید.

به قسمت Stories رفته، یا به طور مستقیم از داخل برنامه، عکس و ویدیو بگیرید. اگر تصویری در تلفن خود ذخیره کرده اید که می خواهید آن را به اشتراک بگذارید، می توانید آن را از قسمت آلبوم عکس ها در تلفن خود انتخاب کنید.

نحوه اضافه کردن استیکر یا فیلتر به استوری اینستاگرام
نحوه اضافه کردن استیکر یا فیلتر به استوری اینستاگرام

3. استیکرها یا فیلترها را اضافه کنید.

در سمت چپ، چند ویژگی ویرایشی مختلف دارید. دکمه “creat” به شما امکان می دهد مکان، هشتگ، زمان، تاریخ و سایر تصاویر سرگرم کننده یا ایموجی ها را به تصویر خود اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن استیکر یا فیلتر به پست در اینستاگرام
نحوه اضافه کردن استیکر یا فیلتر به پست در اینستاگرام

با استفاده از گزینه “Boomerang” می توانید یک ویدیو به صورت حلقه ای بسازید. و نماد “Aa”دکمه متن شما است. پس از کلیک بر روی “Aa”، می توانید فونت خود را تغییر دهید.

با کلیک بر روی نماد صورتک نیز، می توانید به راحتی یکی از نمادههای دلخواه خود را به تصویر اضافه کنید و در صورت علاقه مند نبودن به آن ، می توانید با کشیدن آن به سمت پایین آن را در سطل زباله ظاهر شده انداخته و حذف کنید. 

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام
آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام

4. استوری خود را منتشر کنید.

وقتی از محتوای خود راضی شدید، می‌توانید روی نماد فلش سفید در پایین سمت راست کلیک کنید، که به شما امکان می‌دهد استوری خود را با همه کسانی که شما را دنبال می‌کنند به اشتراک بگذارید، یا ابتدا «دوستان نزدیک» را انتخاب کنید تا فقط آنها بتوانند استوری شما را ببینند. 


آموزش فالو کردن در اینستاگرام

یافتن و دنبال کردن کاربران بسیار آسان است. از طریق قابلیت جستجوی اینستاگرام، می توانید هر آنچه را که در جستجوی آن هستید اعم از افراد، برندها، دوستان، مکان ها را بیابید. «هشتگ ها» زمانی کاربرد دارند که بدانید در پی یافتن چه محتوایی هستید، اما نمی دانید که چه کسی درباره آن پست می‌گذارد.

برای فالوو کردن یک موضوع، هشتگ یا یک فرد، این سه مرحله آسان را دنبال کنید:

1. روی نماد جستجو که در پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

نماد یک ذره بین است و درست در کنار دکمه  “Home”  می باشد.

آموزش جستجو مخاطب در اینستا Insta
آموزش جستجو مخاطب در اینستا Insta

2. در مرحله بعد، شخص، موضوع یا برند را تایپ کنید.

با استفاده از این امکان تمامی پست هایی که حاوی کلمه مورد نظر شما می باشد، یافت شده و برچسب ها و مکان ها را مشاهده می گردد.

نحوه جستجو مخاطب در Instagram
نحوه جستجو مخاطب در Instagram

3. روی اکانتی که می‌خواهید فالوو کنید ضربه بزنید.

هنگامی که در حساب شخص دیگری هستید، یک دکمه آبی رنگ فالو کردن “Follow” را در بالا خواهید دید. برای اکانت های عمومی، می‌توانید کلیک کرده و بلافاصله آن حساب را دنبال کنید. اما اگر اکانت خصوصی است، ممکن است لازم باشد ابتدا منتظر بمانید تا آنها شما را بپذیرند.

نحوه فالو کردن مخاطب در اینستاگرام
نحوه فالو کردن مخاطب در اینستاگرام

آموزش تبدیل صفحه شخصی اینستاگرام به پروفایل تجاری

خوب در ادامه آموزش اینستاگرام بیایید به انواع پروفایل در اینستا بپردازیم. اینستاگرام سه نوع پروفایل را ارائه می‌کند:

  • پروفایل یا صفحه شخصی (Personal)
  • تجاری (Business)
  • سازنده (Creator)

همه اکانت های اینستاگرام به طور پیش فرض به صورت شخصی (Personal) شروع می شوند. شما می توانید انتخاب کنید که نوع نمایه خود را در هر زمان تبدیل کنید. با توجه به محدودیت های اینستاگرام، فقط پروفایل های تجاری به ویژگی های اینستاگرام Hootsuite مانند تعامل، تجزیه و تحلیل و انتشار مستقیم دسترسی کامل دارند.

برای استفاده از تمام ویژگی های اینستاگرام موجود در Hootsuite، نمایه تجاری شما باید به صفحه فیسبوک متصل باشد. این یکی از الزامات فیس بوک (که مالک اینستاگرام است) است. Hootsuite مجوز مدیریت پروفایل اینستاگرام شما را از طریق فیس بوک دریافت می کند. 

تغییر به یک حساب تجاری در اپلیکیشن موبایل اینستاگرام یک فرآیند ساده است. پس از ثبت نام برای حساب کاربری اینستاگرام، مراحل زیر را برای تبدیل حساب خود به پروفایل بیزینس اینستاگرام یا پروفایل سازنده دنبال کنید.

  1. روی سه خط افقی در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه خود کلیک کنید و روی تنظیمات کلیک کنید.
  2. روی Account کلیک کنید و روی Switch to Professional Account کلیک کنید.
  3. دسته کسب و کار مربوطه را انتخاب کرده و روی Done کلیک کنید.
  4. روی Business کلیک کرده و سپس Next را بزنید.
  5. اطلاعات تماس را بررسی کرده و روی Next کلیک کنید.
  6. روی ضربدر در گوشه سمت راست بالای صفحه تنظیمات حساب کلیک کنید تا به پروفایل خود بازگردید.

آموزش تبدیل صفحه اینستا بیزینس به شخصی

تبدیل اینستا بیزینس به شخصی شامل چند مرحله ساده است و کمتر از پنج دقیقه طول می کشد! بخش سخت زمانی اتفاق می افتد که به این فکر می کنید که آیا باید در وهله اول تغییر را انجام دهید یا خیر. اما اگر قبلاً تصمیم خود را گرفته اید، در اینجا مراحل بازگشت به پروفایل شخصی اینستاگرام خود آورده شده است:

  • اپ اینستاگرام را باز کنید
  • به پروفایل بیزینس اینستاگرام خود بروید
  • روی دکمه منو در گوشه سمت راست بالای پروفایل اینستاگرام خود ضربه بزنید
  • روی تنظیمات ضربه بزنید
  • حساب را از منو انتخاب کنید
  • به سمت «تغییر نوع حساب» به پایین بروید
  • “تغییر به حساب شخصی” را انتخاب کنید
  • پاپ آپ را بخوانید و سوئیچ را تایید کنید
switch from business account to personal instagram
تبدیل صفحه اینستا بیزینس به شخصی

چند ابزار مکمل رایگان بازاریابی اینستاگرام در دسکتاپ

همزمان با یادگیری و آموزش اینستاگرام بد نیست نیم نگاهی به بازاریابی در اینستاگرام هم داشته باشید: اینروزها بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راههای توسعه برند شخصی یا تجاری است. خوب ابزارها این کار را برای ما آسانتر می کنند. تعداد زیادی برنامه موبایل و ابزار شخص ثالث (Third Party) برای کمک به مدیریت حساب و بازاریابی اینستاگرام وجود دارد. برنامه های مکمل مدیریت اینستا به این معنی است که استفاده از تلفن همراه برای مدیریت حساب اینستاگرام راحت است، اما همیشه کارآمدترین راه برای انجام کار نیست. خوشبختانه گزینه های دیگری برای استفاده از این خدمات در محل کار با رایانه رومیزی وجود دارد.

ما در این آموزش اینستاگرام فهرستی از بهترین برنامه‌های دسکتاپ رایگان را برای ساده‌سازی بازاریابی اینستاگرام به عنوان راهکار استفاده از اینستاگرام گردآوری کردیم:


۱. For Display Purposes Only

For Display Porpuse Only
For Display Porpuse Only

استفاده از هشتگ های پرطرفدار و مرتبط بهترین شانس شما برای به حداکثر رساندن دسترسی به پست های خود در اینستاگرام است. مشکل این است که شناسایی بهترین هشتگ‌ها برای کسب‌وکار شما می‌تواند فرآیندی زمان‌بر باشد. For Display Purposes Only یک ابزار تحقیقات هشتگ است که به شما کمک می‌ند برچسب های مرتبط با موضوعات انتخابی خود را سریعتر کشف کنید. به سادگی تگ های دلخواه خود را تایپ کنید و این وب سایت مجموعه ای از هشتگ های مرتبط را پیشنهاد می‌دهد. 


۴. Pixlr

Pixlr
Pixlr

بسیاری از برنامه های ویرایش آنلاین عکس عالی برای موبایل وجود دارد، اما برخی از آنها تجاری هستند و برخی مناسب دسکتاپ نیستند، Pixlr یک جایگزین عالی برای ویرایش آنلاین تصاویر اینستا است. این ویرایشگر عکس مبتنی بر وب دارای ویژگی‌های زیادی است که استفاده از آن را آسان می‌کند.


۵. Canva

Canva
Canva

Canva یک نرم افزار طراحی بسیار خوب است که به شما امکان تولید محتوا با کیفیت و مورد علاقه مخاطبان خود را ارائه می‌کند. Canva اکنون از محتوای ویدیویی پشتیبانی می‌کند و عکس‌های استوک، آیکون‌ها و حتی گیف‌های متحرک رایگان ارائه می‌دهد. وب سایت کانوا برای ایجاد و طراحی استوری های منحصر به فرد اینستاگرام و ساخت کاور هایلایت بسیار ایده آل است.


۶. Linktree

Linktree
Linktree

اینستاگرام اجازه استفاده بیشتر از یک لینک قابل کلیک را در بیو نمیدهد، در حالیکه شما ممکن است نیاز داشته باشید بیشتر از یک لینک را با کاربران به اشتراک بگذارید. به این ترتیب Linktree راهکار مناسبی با یک داشبورد مفید ارائه می کند تا چندین لینک را با تیترهای مناسب ذخیره کنید. لینک تیری دسترسی به لینک‌های مفید شما را برای مخاطبان آسان می‌کند.


۷. Social Blade

Social Blade
Social Blade

اگر می‌خواهید آمار روزانه دقیق حساب اینستاگرام خود یا رقبایتان را ببینید، آمار دقیق کلیک به کلیک را در Social Blade ببینید. با سوشال بلیت کنترل زیادی بر نحوه مشاهده داده‌ها ندارید، اما این یک راه مفید برای مشاهده عملکرد روزانه حساب اینستای شما است.

مثلاْ اگر میخواهید با اینفلوئنسرها همکاری کنید یا از آنها برای تبلیغ آنلاین برند خود دعوت کنید، وب سایت سوشال بلیت مکان خوبی برای شروع است. ممکن است قبل از انجام این کار بخواهید فالوورهای آنها را ارزیابی کنید. استفاده از ابزاری مانند Social Blade به شما امکان می‌دهد: ببینید آیا آنها فعالیت غیرمعمولی در حساب خود داشته اند یا خیر؟ مانند فالو کردن انبوه مخاطبان که می تواند نشان دهنده فالوورهای خریداری شده یا با کیفیت پایین باشد. این به شما در تصمیم گیری نحوه انتخاب اینفلوئنسر بسیار کمک می کند.


هدف اینستاگرام چیست؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که وقتی شبکه های اجتماعی زیادی در اطراف وجود دارد، هدف از استفاده از اینستاگرام چیست. جذابیت اصلی اینستاگرام این است که بر اساس عکس‌ها و ویدیوها که گرفتن آن‌ها با گوشی هوشمند بسیار آسان است، بنا شده است و قابلیت اشتراک گذاری دنیای اطراف بدون تجهیزات خاص را برای افراد فراهم کره است.

این آموزش اینستاگرام را جدی بگیرید، چون اینستاگرام میت می تواند کلیدی برای رشد برند شخصی شما باشد. اگر می خواهید از نظر حرفه ای و شخصی رشد کنید، لزوم استفاده از اینستاگرام بیشتر از همیشه می باشد چرا که استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار رایج است و برخی از کاربران از این افزایش فالوور و لایک اینستاگرام خود استفاده کرده و عکس هایی را به اشتراک می گذارند که صرفاً برای ایجاد فالوور طراحی شده اند. آنها سپس با تبلیغ وبلاگ خود و با استفاده از کپشن های رایج اینستاگرام سعی می کنند با فروش محصولات خود درآمد کسب کنند.


کلام آخر

در این مطلب به آموزش اینستاگرام برای افراد مبتدی پرداختم. حتی اگر به عکاسی اهمیتی نمی‌دهید، اینستاگرام یک راه سرگرم کننده برای همراهی با دوستانتان است. امیدوارم این مطلب برای شما کارساز باشد. اگر نظری در مورد این مطلب دارید، نظراتتان را با ما و خوانندگان به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز : 5 / 5. تعدا آرا : 1

ثبت امتیاز شما به این مطلب

niloofar fendereski
نویسنده
نیلوفر فندرسکی
من كارشناس ارشد معماری هستم و مدرک پایه ۳ اجرا در معماری دارم. بخاطر علاقه ام به دنیای وب با هدف استفاده از تکنولوژیهای روز تصمیم گرفتم در حوزه تولید محتوای وب سایت و سوشال مدیا فعالیت کنم. امیدوارم مطالبم مورد پسند و استفاده خوانندگان قرار بگیرد.

سوالات متداول آموزش استفاده از اینستاگرام

اینستاگرام به چه منظور استفاده می شود؟

اینستاگرام یک برنامه رایگان اشتراک گذاری عکس و ویدیو است که در آیفون و اندروید موجود است. مردم می‌توانند عکس‌ها یا ویدیوها را در سرویس اینستاگرام آپلود کنند و با دنبال‌کنندگان خود یا با گروهی از دوستان خود به اشتراک بگذارند. کاربران می توانند پست های اشتراک گذاری شده توسط دوستان خود در اینستاگرام را مشاهده کنند، نظر بدهند و لایک کنند.

چرا اینستاگرام بسیار محبوب است؟

محتوای اینستاگرام جذابتر از سایر پلتفرم ها است. محتوای بصری بهترین راه برای ارتباط با فالوورها است و اینستاگرام صرفاً بر روی یک تجربه بصری سطح بالا تمرکز می کند. با صدها میلیون کاربر فعال روزانه، موثرترین پلتفرم جذب مخاطب است.

 

آیا اینستاگرام برای دانش آموزان مفید است؟

اینستاگرام دانش آموزان را قادر می سازد تا توانایی های ارتباط اجتماعی خود را تقویت کنند. کارولین والش، روانشناس اجتماعی که همچنین نویسنده PapersOwl است، می گوید: با معاشرت و گفتگو با مردم به صورت آنلاین، ما در موقعیت های واقعی زندگی ارتباطی کارآمدتری پیدا می کنیم.

نظرات کاربران

رضا اسدی25 خرداد 1402

معرفی ابزار ها فوقالعاده بود اگر میشه ابزارهای بیشتری رو معرفی کنید ممنون

    آوادیس27 خرداد 1402

    سلام رضا عزیز، حتماً در آپدیت های جدید این صفحه ابزارهای بیشتر آموزشی معرفی می کنیم.

فاطمه علي ثاني20 خرداد 1402

من هی میرم نصب اینیستا کنم گیر میده

    آوادیس21 خرداد 1402

    سلام لطفاً سوال رو واضح بپرسید و اروری که هنگام نصب به شما می دهد در دستگاه مورد نظر را بصورت اسکرین شات داشته باشید تا کارشناسی که آن را می بیند بتواند به سوال شما پاسخ روشن بدهد

زهرا عباسي20 خرداد 1402

چقدر جامع و كامل و روون توضيح دادين ممنون ازتون. آموزش تصویری استوری گذاشتن در اینستاگرام هم ميذاريد ؟

    آوادیس31 خرداد 1402

    ممنون از نظر شما بله حتماً در محتواهای بعدی بهش پرداخته میشه

    محسن20 مهر 1402

    چقدر روون و كامل توضيح دادين، عالي بود؛ ممنون

      آوادیس20 مهر 1402

      درود بر شما خواهش می کنم، از مقالات دیگر هم بازدید کنید.

شما نظری در این مورد ندارید؟