10 بهترین سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی (رایگان و تجاری)

زمان مطالعه 15 دقیقه
بهترین ابزارها و سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی ai logo generators ، معرفی سایت های ساخت لوگو با هوش مصنوعی

در این مقاله، ما بهترین سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی امروزی را با هم مقایسه می‌کنیم تا خودتان بهترین را انتخاب کنید. اکثراً یک نسخه آزمایشی رایگان دارند که می توانید از آن استفاده کنید.

3.8
(4)

برای طراحی یک لوگوی حرفه ای دیگر نیازی نیست که حتماً یک طراح گرافیک باشید. طراح های لوگو هوش مصنوعی کار را برای شما سریع و آسان می کنند. بهترین سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای ایجاد لوگو در سبک ها، فرمت ها و موارد دیگر استفاده می‌کنند.


طراحی لوگو با هوش مصنوعی چیست؟

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی یک برنامه آنلاین است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی یک لوگو برای تجارت یا برند خود طراحی و ایجاد کنید. این سازنده ها از ماشین لرنینگ برای تجزیه و تحلیل الگوها، رنگ‌ها، اشکال و تایپوگرافی که معمولاً در لوگوها یافت می‌شوند، استفاده می‌کنند، آنها را با هم ترکیب می‌کنند و سپس یک لوگو مطابق با فهرست معیارهای شما طراحی می‌کنند.

در مرحله اول، اکثر این سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی نام کسب و کار شما را می پرسند. در مرحله بعد، باید فونت ها، رنگ ها و حس و سبک کلی لوگوی خود را انتخاب کنید. بر این اساس، یک لیستی از آرم های طراحی شده با هوش مصنوعی ایجاد می‌کند که می‌توانید در وب، کارهای چاپی و رسانه‌ها از آن استفاده کنید.

بهترین سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی از ماشین لرنینگ استفاده می کنند تا یک لوگوی مناسب برای برند شما طراحی و تولید کنند. حالا بریم با لیست بهترین سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی آشنا شویم تا بتوانید لوگوی عالی را برای راه اندازی برند یا محصولات بعدی خود طراحی کنید.

برای استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ اینجا را بخوانید.


بهترین سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی Ai

1. Wix Logo Maker

ابزار طراحی لوگو با ai ویکس wix
ابزار طراحی لوگو با ai ویکس wix، طراحی برند با هوش مصنوعی

Wix Logo Generator بخشی از مجموعه محصولات Wix است. Wix علاوه بر اینکه یکی از بهترین سازندگان وب سایت هوش مصنوعی است، مجموعه گسترده ای از برنامه های کاربردی دارد که می تواند به شما در حضور آنلاین کمک کند. یکی از این محصولات Wix Logo Generator است. طراح لوگو هوش مصنوعی ویکس انعطاف پذیرترین ابزار در لیست ما است و به شما امکان می دهد پس از تولید لوگو با هوش مصنوعی، ویرایش های عمیقی روی لوگو با هدف طراحی اسم آنلاین خود انجام دهید.

سفارش طراحی لوگو : رشید سلیمانی
سفارش طراحی لوگو : رشید سلیمانی

هنگامی که لوگوی خود را ایجاد کردید، می توانید چندین تم دیگر ایجاد کنید، تم دانلود کنید یا آنها را در استودیو برند Wix ادغام کنید. لوگوی شما در هشت فرمت فایل شامل نسخه‌های تمام رنگی، خاکستری و تک رنگ ارائه شده است. همچنین می‌توانید نسخه‌های SVG لوگوی خود را دریافت کنید که به شما امکان می‌دهد طرح خود را بیشتر در برنامه‌هایی مانند Gimp و Adobe Illustrator ویرایش کنید.

برای جزییات بیشتر در مورد خدمات طراحی سایت خبری اینجا را کلیک کنید.


ویژگی های کلیدی Wix Logo Generator برای طراحی اسم آنلاین:

  • بیش از 40 ترکیب پالت رنگ
  • صدها انتخاب فونت، از جمله فونت های گوگل
  • بیش از 100 انتخاب آیکون تمام رنگی و تک رنگ
  • اشکال هندسی را در لوگوی خود اضافه و سفارشی کنید
  • دارایی های طراحی و آرم های خود را در مولد آپلود کنید

برخلاف بسیاری از طراحان با هوش مصنوعی لوگو در لیست ما، Wix’s Logo Generator به شما اجازه می‌دهد تا بر روی عناصر مختلف لوگوی خود کلیک کرده و درگ کنید تا هویت بصری بی نقصی یجاد کنید. تراز بندی، درصد کدری، عرض طرح و موارد دیگر را تغییر دهید. طراح لوگو Wix ابزارهای طراحی گرافیکی قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد تا یک لوگوی سفارشی و مبتنی بر هوش مصنوعی برای کسب و کار یا نام تجاری خود بسازید.

بهترین برای:

در هنگام طراحی لوگوی خود می توانید سفر خود را برای یک تجربه خوب از ساخت لوگو با هوش مصنوعی بصورت کاملاً سفارشی شروع کنید. قیمت: برنامه های رایگان و پولی یک بار از 26.40 دلار شروع می شود.

در ادامه می توانید با 13 ابزار محبوب برای طراحی سایت با هوش مصنوعی آشنا شوید.


2. DesignEVO

طراح لوگو و آرم مبتنی بر هوش مصنوعی DesignEvo
طراح لوگو و آرم مبتنی بر هوش مصنوعی DesignEvo

DesignEVO یک سازنده آرم رایگان و تولید کننده لوگو با هوش مصنوعی است. از بین تمام تولیدکنندگان آرم هوش مصنوعی در لیست ما، DesignEVO دارای گسترده ترین کتابخانه دارایی است که می توانید برای اطلاع رسانی لوگوی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی خود از آنها استفاده کنید.

ابتدا با یک لوگوی از پیش طراحی شده شروع می‌شود. سپس، می توانید آن را ویرایش کنید و رنگ ها، فونت ها و آیکون های خود را اضافه کنید. هوش مصنوعی DesignEVO به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که کدام الگوها با برند و سبک کسب‌و‌کار شما مطابقت دارند. این سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی بسیار کاربردی و شهودی است و به شما این امکان را می‌دهد تا هر جنبه ای از لوگوی خود را برای رفع نیازهای خود ویرایش کنید.

می‌توانید بر روی عناصر لوگوی خود آزادانه کلیک کنید و بکشید، شکل‌ها را اضافه کنید، نمادها را تغییر دهید و خیلی چیزهای دیگر. اگر از لوگوی خود راضی باشید، می توانید یک نسخه رایگان دانلود کنید یا یک نسخه پریمیوم خریداری کنید که بروز رسانی های مادام العمر، دانلود فایل های با کیفیت بالا و فایل های فونت و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

امیرحسین ستاری
24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما

    ویژگی های کلیدی DesignEVO:

    • بیش از 10000 الگوی لوگو برای شروع
    • میلیون‌ها آیکون وکتور رایگان برای اضافه کردن به لوگوها
    • بیش از 100 سبک فونت برای استفاده و انتخاب
    • طرح های رنگ ثابت و گرادیان قابل ویرایش
    • دانلود انواع فایل آماده چاپ با کیفیت بالا مانند SVG و PDF

    سازنده گرادیان یکی از ویژگی های منحصر به فرد رابط DesignEVO است. در حالی که بیشتر سازنده های Ai لوگو در لیست ما به رنگ‌های ساده و مسطح چسبیده‌اند، DesignEVO مجموعه‌ای از گرادیان‌های از پیش تولید شده دارد که توانایی ساخت رنگ‌های دارای شیب‌ دو مرحله‌ای را برای لوگوی شما فراهم می‌کند. با افزودن شیب هایی که طرح های شما را با DesignEVO به سطح بالاتری می‌برد، به لوگوهای خود عمق دهید.

    اگر در حوزه صنعتی خاصی فعالیت دارید، خدمات طراحی سایت صنعتی ما را ببینید.

    بهترین برای:

    هنگام تصمیم‌گیری برای شکل لوگو، DesignEVO معجزه است. این طراح لوگو به شما هزاران الهام می‌دهد و به شما کمک می کند تا لوگوی عالی برای برند خود بسازید. با کتابخانه عظیم لوگوهای از پیش ساخته شده برای ویرایش، یافتن آن جرقه ایده برای ساخت و ایجاد لوگو با DesignEVO آسان می‌شود. قیمت: برنامه های رایگان و پولی یک بار از 49.99 دلار شروع می شود.

    بیشتر بخوانید: طراحی پوستر با هوش مصنوعی


    3. Looka Logo Maker

    لوکا Looka تولید کننده و طراح لوگو آنلاین با هوش مصنوعی
    لوکا Looka تولید کننده و طراح لوگو آنلاین با هوش مصنوعی

    Looka یک تولید کننده لوگو آنلاین است که با جمع آوری تحقیقات بازار شروع به ساخت لوگوی شما می‌کند. فرآیند طراحی لوگو آن با پرسیدن سوالاتی در مورد صنعتی که در آن هستید آغاز می‌شود. در مرحله بعد، این طراح لوگو مبتنی بر Ai چندین سبک رایج را در صنعت کسب‌و‌کار شما ارائه می دهد. می‌توانید یک شعار به لوگوی خود اضافه کنید و مطمئن شوید که پیام برند شما برای مخاطبان شما واضح است. پس از ایجاد لوگوی شما، می توانید آن را به دفعات نامحدود ویرایش کنید. Looka همچنین از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا آنچه را که به عنوان پیشنهادات مدرن طبقه‌بندی می‌کنند به شما ارائه دهد تا به لوگوی شما کمک کند. برای طراحی لوگوی فارسی با هوش مصنوعی نیز می توانید از این ابزار کمک بگیرید.

    ویژگی های کلیدی Looka:

    • بیش از 75 لوگو را در یک لحظه تولید می‌کند
    • هفت دسته طرح رنگ با صدها انتخاب و انتخاب
    • بیش از 300 گزینه فونت در سبک های مختلف، از جمله دست نویس، قدیمی، sans serif و موارد دیگر
    • لوگوی خود را برای ویرایش و تولید یک کیت برند بارگذاری کنید

    کیت برند Looka هر بار برای به روز رسانی و ویرایش لوگوی شما تولید می‌شود. از کارت ویزیت گرفته تا سربرگ و فاکتور، Looka راه‌های بی‌شماری را برای استفاده از لوگوی شما برای تبلیغ برندتان ارائه می‌کند.

    بیشتر بخوانید : ساخت سایت فروشگاهی با php

    بهترین برای:

    Looka یک سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی است که بسیاری از متریالها را برای لوگوی شما فراهم می‌کند. بنرهای رسانه‌های اجتماعی، امضاهای ایمیل، بروشورها و موارد دیگر را می‌توانید با استفاده از این پلتفرم برای لوگوی خود ایجاد کرد. اگر برای ساخت نام تجاری خود برای وب سایت به کمک نیاز دارید، Looka تولید کننده و طراح آرم هوش مصنوعی است که باید برای کسب و کار خود از آن استفاده کنید.

    قیمت: برنامه های رایگان و پولی یک بار از 20 دلار شروع می شود.


    4. Tailor Brands

    ساخت لوگو آنلاین با هوش مصنوعی AI با تیلور برندز
    ساخت لوگو آنلاین با هوش مصنوعی AI با تیلور برندز

    Tailor Brands Logo Maker یک سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی در مقیاس کامل برای مشاغل و برندها است. چه نیاز به تنظیم مدارک ثبت کسب و کار خود داشته باشید و چه در مورد یک وب سایت به کمک نیاز داشته باشید، Tailor Brands ابزارهایی برای کمک به شما در راه اندازی کسب و کار خود دارد. این شامل سازنده آرم هوش مصنوعی آن نیز می شود.

    تیلور برندز دارای یک چیدمان تمیز و قابل درک است که ساخت یک لوگو را ساده می‌کند. سازنده آرم با هوش مصنوعی Tailor Brands مجموعه وسیعی از فونت ها، نمادها، رنگ ها و سبک ها، گزینه های زیادی را برای ایجاد لوگوی عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. هنگامی که لوگوی رویایی خود را ساختید، این پلتفرم می‌تواند با استفاده از لوگوی جدیدتان در مورد سایر ملزومات تجاری به شما کمک کند.

    ویژگی های کلیدی برندهای Tailor:

    • فرآیند طراحی آرم بصری ساده با صدها نماد، طرح‌های رنگی و طرح‌بندی
    • بیش از ده گزینه مختلف لوگو را بر اساس انتخاب رنگ، فونت و سبک شما ایجاد می‌کند
    • امکان دانلود نسخه های PNG و JPG لوگو با کیفیت بالا بر روی پس زمینه سفید یا شفاف
    • ترکیبات لوگوی مورد علاقه خود را ذخیره کنید و یک نمونه رایگان دانلود کنید
    • طرح های کارت ویزیت، برندینگ و موارد دیگر را ایجاد می‌کند

    تنظیمات سبک لوگوی Tailor Brands آن را از سایر طراحان Ai لیست ما متمایز می‌کند. پرسشنامه Tailor Brands یکی از کامل ترین پرسشنامه های لیست ما است. از پرسیدن در مورد سبک لوگوی شما گرفته تا رنگ‌ها و فونت‌ها و شکل‌های نمادهای خاص، این مولد آرم هوش مصنوعی کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد. پرسشنامه Tailor Brands از شما سوالات طراحی صحیح را برای ایجاد یک لوگوی کامل و مجهز به هوش مصنوعی می‌پرسد.

    بهترین برای:

    مجموعه کامل ابزار تیلور برندز لوگوی شما را می گیرد و یک طراحی مناسب از آن بر روی بروشور، کارت ویزیت و وب سایت ارائه می کند. بنابراین اگر به چیزی بیش از تولید کننده لوگو نیاز دارید، Tailor Brands مکانی عالی برای شروع ساخت کسب و کار آنلاین شماست.

    قیمت گذاری: برنامه های رایگان و پولی از 12.99 دلار در ماه شروع می شود.


    5. LogoAI

    logoai ai logo brand generator
    logoai ai logo brand generator

    LogoAI یک سازنده لوگو با هوش مصنوعی است که رابط کاربری ساده ای دارد. رابط LogoAI امکان طراحی کلیک و رها کردن را فراهم می‌کند، بسته به نسل لوگویی که برای سفارشی‌سازی انتخاب می‌کنید، می‌توان آن را در برخی از گزینه‌ها در هنگام تولید لوگو محدود کرد. برخی از سبک‌ها دارای یک طرح رنگ محدود هستند که استفاده از رنگ‌های سفارشی را هنگام ساخت لوگو دشوار می‌کند. با این حال، LogoAI نقاط قوت زیادی دارد که در آنها می درخشد.

    این یکی از معدود تولیدکنندگان در لیست ما است که نسخه متحرک لوگوی شما را در اختیار شما قرار می‌دهد. در مرحله دوم، LogoAI گزینه های زیادی برای ویرایش لوگوی شما دارد. از نماد تا متن لوگو، سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی LogoAI گزینه‌های ویرایشی مانند کج کردن، چرخش، و سفارشی‌سازی رنگ عمق آیکون‌ها با رنگ‌های ثابت و شیب‌هایی را ارائه می‌کند که سایر تولیدکنندگان لوگو به طور کامل از آن صرفنظر می‌کنند.

    ویژگی های کلیدی LogoAI:

    • بیش از 50 فونت برای انتخاب، از جمله فونت های گوگل
    • فونت سفارشی خود را برای استفاده در مولد هوش مصنوعی آپلود کنید
    • هفت طرح رنگ اصلی با گزینه انتخاب رنگ سفارشی نیز
    • لوگوها را می توان در قالب های PNG، SVG و PDF در دسترس قرار داد
    • نسخه های ویدئویی و متحرک GIF لوگوی خود را دانلود کنید

    گزینه های نوشتاری LogoAI فهرستی فراوان از گزینه ها برای ویرایش متن در لوگوی شما دارد. شکلها را تغییر دهید، متن و طرح کلی خود را بنویسید و یا فونت گوگل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. وقتی از LogoAI استفاده می‌کنید همه این گزینه ها در دسترس شما هستند. علاوه بر این، می‌توانید طرح‌بندی متن خود را ویرایش کنید، بکگراند و خطوط و موارد دیگر را اضافه کنید.

    بهترین برای:

    اگر به دنبال یک تولید کننده لوگو هوش مصنوعی عمیق هستید، LogoAI مناسب شما است. با گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده و کتابخانه وسیعی از نمادها، ایجاد یک لوگوی مبتنی بر هوش مصنوعی که به‌راحتی قابل سفارشی‌سازی باشد، میسر می‌شود.

    قیمت: برنامه های رایگان و پولی یک بار از 29 دلار شروع می شود.


    6. Designs.AI

    Designs.AI ابزار هوش مصنوعی ساخت آرم و لوگو
    Designs.AI ابزار هوش مصنوعی ساخت آرم و لوگو

    Designs.AI یک طراح آرم با هوش مصنوعی که یک استودیوی طراحی کامل با چندین ژنراتور هوش مصنوعی برای کپی، ویدئو و لوگو در اختیارتان می‌گذارد. طراحی لوگو با هوش مصنوعی Designs.AI به شما این امکان را می‌دهد که لوگوهای متعددی را بر اساس صنعت و برند خود بسازید. هنگامی که لوگوی شما تولید شد، کنترل‌های مختلفی دارید که می توانید برای سفارشی کردن لوگوی خود از آنها استفاده کنید. Designs.AI از تغییر پس‌زمینه‌اش گرفته تا جابه‌جایی نمادها از کتابخانه آیکون‌های گسترده‌اش، یک طراح لوگو آنلاین با ابزار کافی برای ساخت یک لوگوی ساده است.

    فونت های گوگل این طراح را تقویت می‌کند، می‌توانید از میان مجموعه ای از فونت های محبوب و مبتنی بر وب، فونت مورد نظرتان را انتخاب کنید. هنگامی که لوگوی خود را طراحی کردید، می‌توانید آن را با فرمت های SVG، PNG، JPG و PDF دانلود کنید. با اشتراک ماهانه، می‌توانید با استفاده از لوگوی خود، یک کیت کامل برندینگ و رسانه‌های اجتماعی، برند استوری و ماکت‌ها ایجاد و مدیریت کنید.

    ویژگی های کلیدی Designs.AI:

    • بیش از 10000 نماد برای استفاده در دسترس است
    • پیشنهادات هوشمند برای ترکیب فونت، رنگ و سبک
    • هشت دسته سبک فونت، 20+ پالت رنگ و 60+ سبک حاشیه نماد
    • تراز، تبدیل عمودی و افقی و ابزارها و گزینه‌های خنثی کردن/دوباره
    • فاصله حروف فونت، اندازه فونت و موقعیت نام تجاری و شعار را تغییر دهید

    سازنده کیت برند Designs.AI یک راه عالی و رایگان برای ردیابی رنگ‌های استفاده شده در لوگوی شما است. هر تعداد رنگی را که می خواهید اضافه کنید و کد هگز آنها را برای استفاده در پلتفرم Designs.AI یا خارج از اکوسیستم آن کپی کنید. علاوه بر این، هنگامی که بسته خود را ارتقا می‌دهید، می توانید تعداد نامحدودی پالت رنگ و فونت برند ایجاد کنید که از آنها برای ایجاد Asset‌های بیشتر در Designs.AI استفاده کنید.

    بهترین برای:

    برای اینکه همه Asset‌ های برند گرافیکی خود را در یک مکان میزبانی کنید، باید از Designs.AI به عنوان تولید کننده لوگوی خود استفاده کنید. با این پلتفرم آنلاین عالی و آسان ساخت آرم با هوش مصنوعی ، طراحی یک برند فرآیندی دلچسب خواهد بود.

    قیمت گذاری: برنامه های رایگان و پولی از 29 دلار در ماه شروع می شود.


    7. Hatchful Logo Maker (توسط Shopify)

    hatchful ابزار کاملاْ‌ رایگان ساخت و طراحی لوگو با هوش مصنوعی
    hatchful ابزار کاملاْ‌ رایگان ساخت و طراحی لوگو با هوش مصنوعی

    Hatchful توسط Shopify، یک ابزار و سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملاْ رایگان است. به همین دلیل، یکی از سازندهای اساسی در لیست ما است. شما نمی توانید فاصله نام کسب‌و‌کار خود را تغییر دهید، نمی توانید رنگ های خود را انتخاب کنید، یا آرم ها و فونت های خود را مانند سایر تولیدکنندگان هوش مصنوعی آپلود کنید. با این وجود، Hatchful از هوش مصنوعی برای ایجاد ترکیب رنگ و لوگو استفاده می کند که می‌توانید از آنها برای ایجاد اصول اولیه هویت بصری خود استفاده کنید.

    رابط Hatchful تمیز و آسان برای استفاده است، تنها با سه گزینه اصلی. شما می توانید نام و شعار کسب و کار خود را ویرایش کنید، فونت لوگو خود را تغییر دهید و رنگی را از پالت‌های رنگ تولید شده انتخاب کنید. به طور کلی، برای ابتدایی ترین آرم ها، از Hatchful استفاده کنید و اگر هنوز نام کسب و کاری را مشخص نکرده اید، می توانید از Shopify’s Business Name Generator استفاده کنید. هچفول ابزار ساخت لوگوی رایگان با هوش مصنوعی است.

    ویژگی های کلیدی Hatchful توسط Shopify:

    • با فونت های گوگل ادغام شده است
    • ده سبک رنگی مختلف
    • صدها گزینه رنگ و فونت
    • Asset های رایگان رسانه های اجتماعی بر اساس لوگوی تازه ایجاد شده شما
    • فایل‌های لوگوی رایگان Hatchful Hatchful بیشترین فایل‌های لوگو را از بین تمام تولیدکنندگان لوگو در لیست ما در اختیار شما قرار می‌دهد.

    هنگامی که طراحی لوگو خود را کامل کردید، یک پوشه ZIP در ایمیل خود دریافت خواهید کرد که اندازه لوگوی شما به وضوح و ابعاد مناسب برای بسیاری از شبکه های رسانه های اجتماعی تغییر یافته است. همچنین در صورت نیاز به ایجاد هر گونه تغییر و بارگیری مجدد Asset‌های طراحی خود، بنرهایی دریافت خواهید کرد و به ویرایش لوگوی خود دسترسی خواهید داشت.

    بهترین برای:

    اگر نمی خواهید تمام Asset‌های طراحی را برای صفحات رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید، مانند عکس های پروفایل، بنرها و موارد دیگر، از Hatchful استفاده کنید.

    قیمت: رایگان


    8. Logomaster.ai

    logomaster سایت طراحی آرم با هوش مصنوعی
    logomaster سایت طراحی آرم با هوش مصنوعی

    Logomaster.ai یک سایت طراحی آرم با هوش مصنوعی است که واقعاً یکی از استادان است. این استاد عالی به شما امکان می‌دهد یک لوگوی حرفه ای در 5 دقیقه ایجاد کنید. این فرآیند با یک پرسشنامه ساده شروع می‌شود که به شما امکان می دهد حوزه صنعتی مورد فعالیت، شعار، نام تجاری و سبک لوگوی خود را به بگویید. در مرحله بعد، می‌توانید فونت ها، رنگ ها و آیکون های مورد نظر خود را انتخاب کنید. با تمام این گزینه‌ها، ترکیب‌هایی که می‌توانید با هوش مصنوعی ایجاد کنید، گسترده هستند.

    علاوه بر این، Logomaster.ai دارای یک رابط ویرایش قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از نرم افزار طراحی، لوگوی خود را سریع ویرایش کنید. این پلتفرم با فونت های گوگل ادغام شده است، بنابراین می توانید فونت های مورد علاقه خود را پیدا کنید و از میان یک کتابخانه عمیق از بکگراندها، اشکال و خطوط را برای اضافه کردن به لوگوی خود انتخاب کنید. با خوشحالی می‌توانید لوگوی خود را در فرمت‌های فایل با وضوح بالا و آماده وب دانلود کنید و با توجه به بسته‌ای که انتخاب می کنید، انواع دیگری از لوگوهای خود را دریافت کنید.

    ویژگی های کلیدی Logomaster.ai:

    • بیش از 100 قالب طراحی لوگو
    • 100+ گزینه نماد
    • 15+ پالت رنگی از پیش ساخته شده
    • شش دسته فونت، دارای بیش از 100 فونت در مجموع، ارائه شده توسط فونت Google
    • تزئیناتی مانند قاب ها، حاشیه ها، الگوها، جداکننده ها و خطوط تزئینی را اضافه کنید.

    رابط ویرایش لوگو Logomaster.AI با توابع کلیک و کشیدن، مجموعه گسترده ای از ابزارهای ویرایش و لایه بندی را در اختیار قرار می دهد که آنرا تبدیل به یکی از بهترین ها در لیست ما می‌کند. در حالی که این رابط پر از ابزار، زنگ و سوت است، به راحتی می‌توانید آن را پیمایش کنید، به خصوص اگر با مفاهیم مورد استفاده در برنامه هایی مانند Canva و Adobe Photoshop آشنا باشید. تغییر رنگ ها، جابجایی لایه ها و موارد دیگر با این پلتفرم آسان است و تجربه ساخت لوگوی شما را مناسبتر می‌کند.

    بهترین برای:

    Logomaster.ai یک تولید کننده آرم هوش مصنوعی برای کسانی است که می خواهند کارهای بیشتری با لوگوی خود انجام دهند. اگر چیزی بیش از نماد اصلی و متن می‌خواهید، می‌توانید موارد اضافی را به لوگوی خود اضافه و سفارشی سازی کنید و آنها را مطابق با نیازهای خود ویرایش کنید.

    قیمت: برنامه های رایگان و پولی یک بار از 54 دلار شروع می شود


    9. Logobean

    logobean ابزار تولید کننده آرم و طراحی لوگو با هوش مصنوعی آنلاین
    logobean ابزار تولید کننده آرم و طراحی لوگو با هوش مصنوعی آنلاین

    Logobean یک ابزار تولید کننده آرم و طراحی لوگو با هوش مصنوعی آنلاین با رابط پیچیده و در عین حال قدرتمند است. رابط Logobean گزینه های زیادی دارد که می توانید از آنها برای ویرایش و استایل بیشتر جنبه های لوگوی خود استفاده کنید. شما می‌توانید نماد، فونت و پالت رنگ را مانند سایر تولیدکنندگان لوگو انتخاب کنید. با این حال، Logobean به شما کنترل‌های بیشتر می‌دهد. چرخاندن نمادها، فاصله خطوط و حروف، اندازه فونت، و ترازبندی متن همگی می توانند روی نام تجاری، شعار و نماد لوگویی که ایجاد می‌کنید اعمال شوند. علاوه بر این، می‌توانید رنگ‌ها و رنگ‌های مختلفی را از انتخابگر رنگ انتخاب کنید و یک لوگوی کاملاْ‌ اختصاصی داشته باشید.

    ویژگی های کلیدی Logobean:

    • با فونت های گوگل ادغام شده است
    • پنج طرح پالت رنگ مرکزی، با بیش از 20 پالت رنگ در هر طرح
    • راهنمای سبک لوگوی دیجیتال و تعاملی را با دستورالعمل های برند برای استفاده از لوگو و تایپوگرافی ایجاد می کند
    • فایل های لوگو را به صورت PNG و SVG دانلود کنید.
    • نمونه کار آنلاین مدیریت لوگو که در آن کاربران یا تیم شما می توانند لوگو و دستورالعمل های برند مرتبط را دانلود کنند

    پیش‌نمایش Logobean به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که چگونه لوگوی شما در موارد مختلف استفاده می‌شود. ببینید لوگوی شما در پس زمینه تیره تر چگونه خواهد بود. محل قرارگیری آن را روی یک پاکت یا روی یک دفترچه ببینید. Logobean پس از اتمام طراحی لوگوی شما، پیش نمایش های متعددی بصورت موک آپ ارائه می‌دهد تا آینده لوگو خود را بهتر ببینید.

    بهترین برای:

    اگر دوست دارید آینده لوگوی خود را در موارد مختلف استفاده هنگام طراحی ببینید، Logobean یک ابزار عالی است. گزینه های ویرایش بسیاری آن را به یک سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می خواهند لوگوهای خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند.

    قیمت: برنامه های رایگان و پولی یک بار از 29 دلار شروع می شود.


    10. Logo.com

    logo ai logo generator
    logo ai logo generator

    Logo.com یک پلتفرم و سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی است که کتابخانه وسیعی از الگوهای لوگو، نمادها، فونت ها و رنگ ها را ارائه می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد آرم‌های خود را بر اساس نیازها و ترجیحات منحصر به فرد خود سفارشی کنند. Logo.com ابزارها و ویژگی هایی را برای کمک به کاربران در تنظیم دقیق طرح‌های لوگو ارائه می‌دهد.

    کاربران می‌توانند چیدمان لوگو را تنظیم کنند، رنگ‌ها و سبک‌های فونت را تغییر دهند و عناصری را اضافه یا حذف کنند تا لوگویی ایجاد شود که نشان‌دهنده برندشان باشد. علاوه بر طراحی لوگو، Logo.com خدمات برندینگ دیگری نیز ارائه می دهد. کاربران می‌توانند گزینه‌های مختلفی را برای طرح‌های کارت ویزیت، Asset های رسانه‌های اجتماعی، لوازم التحریر و برای سایر امکانات هویت بصری را بررسی کنند. این طراح آنلاین لوگو با AI امکان ایجاد تصویری یکنواخت و منسجم از برند را در پلتفرم‌های مختلف فراهم می‌کند.

    ویژگی های کلیدی Logo.com:

    • تعداد نامحدودی از آرم ها را از پرسشنامه شما تولید می کند
    • 100 پالت رنگ سفارشی و تم
    • رابط کاربری آسان با ابزارها و کنترل های ساده برای طراحی لوگو
    • ذخیره و به اشتراک گذاری تغییرات لوگو برای استفاده و دانلود در فرصتی دیگر

    نسخه رایگان Logo.com یک تابلوی برند را در اختیار شما قرار می‌دهد که براحتی قابل مشاهده و اشتراک گذاری است که شامل تمام عناصر بصری برند شما است. می‌توانید تنوع رنگ‌های لوگو و برند خود را با کدهای CMYK و RGB و انواع فونت‌ها در یک سند مشاهده کنید و با تیم خود به اشتراک بگذارید.

    بهترین برای:

    سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی Logo.com یک انتخاب عالی برای یک لوگوی ساده خواهد بود. مجموعه برندسازی آن برای کل فرآیند برندسازی عالی است.

    قیمت گذاری: برنامه های رایگان و پولی از 10 دلار در ماه شروع می شود.


    جمع بندی

    با رشد تکنولوژی برای شروع یک کسب و کار و طراحی لوگو دیگر نیازی نیست حتماً یک طراح لوگو باشید تا بتوانید آرم خود را بسازید. ابزارها و وب سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی این کار را برای شما انجام می دهند. در این مقاله یک لیست کامل از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان و غیر رایگان را برای شما فراهم کردیم. از همین الان می توانید شروع کنید و کسب و کار خود را با یک لوگوی ساخته شده با ai راه اندازی کنید.

    میانگین امتیاز : 3.8 / 5. تعدا آرا : 4

    ثبت امتیاز شما به این مطلب

    photo 2023 09 11 00 00 54
    نویسنده
    امیرحسین ستاری
    حدود 15 سال هست که با علاقه به فرانت و CSS HTML Java Script شروع کردم و بعد از آن در زمینه برنامه نویسی PHP و لاراول مشغول فعالیت هستم. در زمینه استارتاپ، سئو و راهکارهای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارم و بصورت روزانه مطالعه می‌کنم.

    نظرات کاربران

    زهرا19 مهر 1402

    سلام
    لوگو به زبان فارسي هم ميشه استفاده كرد؟

      آوادیس20 مهر 1402

      درود بر شما، زهرا گرامی میتونید ازین وب سایت ها جهت Idea Generation یا تکمیل کل کار استفاده کنید یا با استفاده از فونت فارسی خروجی مورد نظر را دریافت کنید. هر کدام از این سایت ها رفتار و خروجی خودشان را دارند. پیشنهاد می کنم یکبار همگی را بررسی و تست کنید.

    شما نظری در این مورد ندارید؟