معرفی 7 سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی

زمان مطالعه 5 دقیقه
7 سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی، لیست بهترین سایت های طراحی دکوراسیون داخلی خانه با ai

آیا تا به حال به فکر این افتاده‌اید که هوش مصنوعی را می‌توان در طراحی خانه‌ها نیز به کار برد؟ بله، درست است! حالا انواع سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی می‌تواند با شما در طراحی خانه‌‌تان بصورت زیبا، هوشمند و مطابق با نیازها و سلیقه‌هایتان هماهنگ‌ باشد.

1.1
(225)

هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری‌های روز دنیا، عمق جدیدی به زندگی‌های ما اضافه کرده است. از ماشین‌های خودران گرفته تا اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی موبایل، این تکنولوژی در همه‌جا حضور دارد.

در این مقاله، با لیستی برتر از 10 سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی آشنا خواهید شد. این سایت‌ها با بهره‌گیری از الگوریتم‌ها و ماشین لرنینگ، به شما کمک می‌کنند تا خانه‌ی رویایی خود را در واقعیت طراحی و بسازید. با ما همراه باشید تا با این لیست متنوع، تجربه‌ی تازه‌ای از طراحی خانه را بچشید.


لیست 7 سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی

در این بخش، به بررسی و مقایسه 7 سایت معتبر برای طراحی خانه با هوش مصنوعی می‌پردازیم. از هر سایت، خلاصه‌ای ارائه شده است تا به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید. برای استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ اینجا را بخوانید.

ابزار هوش مصنوعی طراحی دکوراسیون داخلی خانهقیمتامتیاز
RoomGPTرایگان9/10
Microsoft Bing AIرایگان8/10
Stable Diffusionرایگان7.5/10
Diffusion Beeرایگان6/10
Open Artرایگان5/10
Dall-Eرایگان5/10
Midjourneyغیر‌رایگان7/10
جدول مقایسه قیمت و امتیاز 7 ابزار طراحی دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از هوش مصنوعی

1. سایت طراحی خانه هوشمند RoomGPT

سایت هوش مصنوعی دکوراسیون داخلی روم جی پی تی RoomGPT
سایت هوش مصنوعی دکوراسیون داخلی روم جی پی تی RoomGPT

RoomGPT یک ابزار خلاقانه هوش مصنوعی است که به کاربران کمک می کند تا طرح های طراحی داخلی سفارشی سازی کنند. این ابزار مبتنی بر مدل زبان GPT-3 است که به دلیل توانایی خود در تولید پاسخ‌های انسان‌مانند به طیف وسیعی از درخواست‌ها شناخته شده است.

RoomGPT یک ابزار خلاقانه هوش مصنوعی است که به کاربران کمک می کند تا طرح های طراحی داخلی سفارشی سازی کنند. این ابزار مبتنی بر مدل زبان GPT-3 است که به دلیل توانایی خود در تولید پاسخ‌های انسان‌مانند به طیف وسیعی از درخواست‌ها شناخته شده است.

می‌توانید از میان تم‌های مختلف، از جمله مدرن، روستایی، مینیمالیستی و موارد دیگر تم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و ببینید اتاق شما با طرح‌های رنگی، چیدمان مبلمان و لوازم جانبی مختلف چگونه به نظر می‌رسد.


2. سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی Microsoft Bing AI Image Creator

Microsoft Bing AI یک ابزار و سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی است که از الگوریتم های یادگیری ماشین برای کمک به ایجاد طرح های طراحی داخلی برای کاربران خود استفاده می کند. این ابزار مبتنی بر موتور جستجوی بینگ است.

یکی از بزرگترین مزیت‌های هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ، توانایی آن برای دسترسی طراحان به طیف گسترده‌ای از منابع طراحی است. این ابزار می تواند تصاویر، مقالات و سایر منابع مرتبط با یک پروژه طراحی خاص را در اینترنت جستجو کند و الهامات و ایده های زیادی را در اختیار طراحان قرار دهد. علاوه بر این، هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ می تواند سبک شخصی و ترجیحات کاربر خود را تجزیه و تحلیل کند.

برای جزییات بیشتر در مورد خدمات طراحی سایت خبری اینجا را کلیک کنید.


در ادامه می توانید با 13 ابزار محبوب برای طراحی سایت با هوش مصنوعی آشنا شوید.


3. سایت طراحی خانه هوشمند با Stable Diffusion AI

سایت طراحی داخلی هوش مصنوعی Stable Diffusion AI
سایت طراحی داخلی هوش مصنوعی Stable Diffusion AI

Stable Diffusion یک ابزار خلاقانه، سایت طراحی داخلی هوش مصنوعی و مولد متن به تصویر است که از شبکه های عصبی استفاده می کند – به این معنی که ماشین های آن برای تقلید از فرآیند فکری مغز انسان طراحی شده اند. این ابزار مبتنی بر تحقیقات پیشرفته در بینایی کامپیوتر و یادگیری ماشین است و برای کمک به طراحان داخلی طراحی شده است تا فرآیند طراحی خود را ساده کنند.

این سایت طراحی داخلی هوش مصنوعی، به شما امکان می‌دهد آنچه را که می‌خواهید ببینید، از روی متن توصیف کنید و بدون درک آنچه می‌خواهید، تصاویر تولید کنید. همچنین می‌توانید اشیا یا عناصر را به تصاویری که از قبل وجود دارند اضافه کنید یا آنها را به روشی خاص ویرایش کنید. با هوش مصنوعی Stable Diffusion می توانید تصاویر را از هیچ بسازید و عکس های خود را آپلود کنید تا آنطور که دوست دارید کار کند.


4. سایت طراحی خانه Diffusion Bee

Diffusion Bee یک ابزار و سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی است که از الگوریتم های یادگیری عمیق استفاده می کند. (الگوریتم هایی که هر چه بیشتر از آن استفاده کنید بهتر و دقیق تر می‌شوند).

یکی از بزرگترین مزایای Diffusion Bee توانایی آن در ایجاد پیشنهادات متن به تصویر، بلکه پیشنهادات تصویر به تصویر نیز می باشد. الگوریتم‌های یادگیری عمیق آن همچنین می‌توانند داده‌های زیادی را در مورد سبک شخصی مشتری، و همچنین عوامل دیگری مانند اندازه و چیدمان فضا، برای ایجاد یک طرح طراحی متناسب با نیازهای خاص آنها فراهم کنند. همچنین، آفلاین اجرا می شود – اگر در خانه خود در محل هستید عالی است.

بیشتر بخوانید: طراحی پوستر با هوش مصنوعی


5. سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی Open Art AI

Open Art AI ابزار دیگری است که اخیراً توسط یکی از بنیانگذاران کوکو مائو و جان کیائو در آگوست 2022 راه‌اندازی شد. Open Art AI مجموعه عظیمی از طرح ها است که از سایر ابزارهای طراحی داخلی هوش مصنوعی در این لیست (Midjourney، Stable DIffusion و غیره) استخراج شده است و تا حدودی مانند یک هوش مصنوعی طراحی داخلی Lazada یا Shopee عمل می کند.

اگر به طور جدی نیاز به چیدمان خانه خود دارید، شاید چندان مفید نباشد، اما برای پیمایش و کنجکاوی شما جالب است. برای دیدن لیست 10 سایت برتر طراحی لوگو با هوش مصنوعی اینجا را کلیک کنید.


6. سایت طراحی خانه هوشمند با Dall-E

Dall-E که توسط OpenAI در سال 2021 شسته شد، یک تولید کننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند تصاویر را از متن ایجاد کند. OpenAI در دسامبر 2015 توسط گروهی از رهبران فناوری از جمله Elon Musk، Sam Altman، Greg Brockman، Ilya Sutskever و Wojciech Zaremba تاسیس شد. شایان ذکر است که ایلان ماسک و سم آلتمن دیگر درگیر عملیات روزمره OpenAI نیستند.

برخی از کاربران همچنین خاطرنشان کرده‌اند که Dall-E می‌تواند تصاویری تولید کند که ایجاد دستی دشوار است، اما ممکن است تصاویر به‌دست‌آمده همیشه نیازها یا ترجیحات خاص آنها را برآورده نکنند. با این حال، اگر بتوانید دقیقاً آنچه را که می‌خواهید توصیف کنید، هوش مصنوعی می‌تواند وحشی‌ترین عکس‌ها را برای شما ایجاد کند (نمونه مکعب خارپشت را در زیر ببینید).

اساسا، شما باید در نوشتن متن و توضیحات خود بسیار خوب باشید تا تصویر نهایی مرتبط را به دست آورید. اگر مانند من راهی با کلمات ندارید، پس این یک تجربه کاملاً بیهوده است.


7. سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی Midjourney

سایت طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی midjourney
سایت طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی midjourney

Midjourney ابزاری فوق العاده ارزشمند برای طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی در هر سطحی است. این ابزار هوش مصنوعی به همه انواع خلاقان قدرت می دهد تا به راحتی طرح های داخلی خیره کننده را توسعه دهند.

من شخصاً نتوانستم طرح‌بندی‌های طراحی داخلی را از ابزار جدید هوش مصنوعی Midjourney امتحان کنم یا ایجاد کنم، زیرا این ابزار فقط پولی است. با این وجود، من آن را به دلیل تصاویر فوق واقع گرایانه خیره کننده که از نظر زیبایی شناختی دلپذیر هستند، به عنوان یک اشاره ویژه در لیست 7 سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی قرار دادم.


نتیجه

وقت آن است که قدرت فناوری را در آغوش بگیرید و بازی طراحی داخلی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. با توجه به اینکه صنعت طراحی داخلی به طور مداوم در حال تحول است، مهم است که جلوتر از منحنی ها بمانید و از ابزارهایی استفاده کنید که می توانند زندگی شما را آسان تر کنید و پروژه های خود را موفق تر کنید. در این نوشتار 7 سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی را معرفی کردیم. شما هم در نظرات سایت های دیگر را اضافه کنید.

میانگین امتیاز : 1.1 / 5. تعدا آرا : 225

ثبت امتیاز شما به این مطلب

photo 2023 09 11 00 00 54
نویسنده
امیرحسین ستاری
حدود 15 سال هست که با علاقه به فرانت و CSS HTML Java Script شروع کردم و بعد از آن در زمینه برنامه نویسی PHP و لاراول مشغول فعالیت هستم. در زمینه استارتاپ، سئو و راهکارهای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارم و بصورت روزانه مطالعه می‌کنم.

شما نظری در این مورد ندارید؟