8 از بهترین سایت های طراحی پوستر با هوش مصنوعی (رایگان و تجاری)

زمان مطالعه 10 دقیقه
معرفی سایت های طراحی پوستر با هوش مصنوعی AI، ساخت بنر با هوش مصنوعی رایگان و تجاری ، بهترین سایت های ایجاد بنر و پوستر آنلاین با هوش مصنوعی

در این مقاله، ما بهترین سایت های طراحی پوستر با هوش مصنوعی را با هم مقایسه می‌کنیم تا خودتان بهترین را انتخاب کنید. اکثراً یک نسخه آزمایشی رایگان دارند که می توانید از آن استفاده کنید.

1.1
(233)

در دنیای رقابتی که به سرعت در حال توسعه است، تصور کنید که قدرت خلاقیت خود را بالا برده و مزیت رقابتی داشته باشید که شما را متمایز می کند. پوسترها برای تبلیغ یک رویداد، به اشتراک گذاری اطلاعات یا ارائه الهام، به شما کمک می کنند، توجه مخاطبان را جلب می کند و پیام ها را منتقل می کنند. طراحی پوستر با هوش مصنوعی به طور قطع می تواند باعث برجسته شدن پوسترهای شما شود.

در این مقاله 8 تا از بهترین وبسایت های طراحی پوستر با هوش مصنوعی را مورد بررسی قرار دادیم. این هوش های مصنوعی شگفت آور بدون زحمت، ایده های شما را به شاهکارهای بصری خیره کننده تبدیل می کنند و می توانید آنرا در استراتژی های ویژوآل بازاریابی با هوش مصنوعی خود بکار بگیرید. این ابزارها با ارائه برخی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز هوش مصنوعی مولد پوستر، فرآیند خلاقیت شما را ساده کرده و به شما قدرت می‌دهند تا روی آنچه مهم‌تر است تمرکز کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی پوستر با هوش مصنوعی چیست؟

طراحی پوستر با هوش مصنوعی ایجاد یک اثر هنری دیجیتالی است که از طریق ترکیبی منحصر به فرد از هوش مصنوعی و خلاقیت انسان ساخته می شود. لمس هوش مصنوعی از طریق مدل‌های یادگیری عمیق، مانند شبکه‌ عصبی مولد (GAN) و شبکه خودرمز نگار متغیر (VAE) ارائه می‌شود، که برای درک و تکرار سبک‌های هنری انسانی آموزش دیده‌اند.

پوسترهای هوش مصنوعی از مجموعه گسترده ای از داده های بصری، شامل همه چیز از هنر کلاسیک تا آثار معاصر ساخته شده اند و جزئیات و ویژگی های تعیین کننده سبک های هنری مختلف را به تصویر می کشند.

  • جمع آوری داده ها: شما حجم زیادی از داده ها، از جمله محتوای متنی، تصاویر یا سایر داده های بصری را جمع آوری می کنید، که اساس فرآیند طراحی پوستر با هوش مصنوعی را تشکیل می دهد.
  • پیش پردازش: شما ویژگی‌های مرتبط را از داده‌های جمع‌آوری‌شده استخراج می‌کنید تا به الگوریتم‌های هوش مصنوعی کمک کنید تا عناصر منحصربه‌فرد در سبک‌های هنری مختلف را شناسایی کرده و بازنمایی‌های بصری آن‌ها را درک کنند.
  • آموزش مدل: این مرحله جوهره طراحی پوستر با هوش مصنوعی است. شما سیستم های هوش مصنوعی را برای ایجاد تصاویر و طرح های جدید راهنمایی می کنید. هوش مصنوعی همچنین با ارزیابی سبک‌ها و گرایش‌های هنری مختلف برای راحتی، طرح‌هایی را پیشنهاد می‌کند.
  • نسل و اصلاح: پوسترهای جدید و منحصر به فرد تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد می شوند. شما می توانید هنرمندان انسانی را درگیر کرده تا بازخورد خود را به شما ارائه داده و تنظیماتی را برای دستیابی به کیفیت های زیبایی شناختی مورد نظر به انجام برسانید.

در اینجا می توانید با بهترین ابزارهای طراحی لوگو با هوش مصنوعی آشنا شوید.


چرا طراحی پوستر با هوش مصنوعی انجام دهیم؟

استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی پوستر چندین مزیت قانع کننده دارد که بسته به زمینه و اهداف ایجاد پوستر می تواند متفاوت باشد. در اینجا چند راه توضیح داده شده است که چگونه طراحی پوستر با هوش مصنوعی می تواند مفید باشد:

  • کارایی: هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند پوسترهایی را به سرعت طراحی کنید که باعث صرفه جویی در زمان و تلاش در مقایسه با طراحی دستی می شود و به ویژه برای کمپین های تبلیغاتی در مقیاس بزرگ، رویدادهایی با تغییرات متعدد یا پروژه هایی با ضرب الاجل های محدود مفید است.
  • مقرون به صرفه: طراحی پوستر با هوش مصنوعی می تواند مقرون به صرفه باشد، به ویژه برای مشاغل و سازمان هایی که در غیر این صورت نیاز به استخدام طراحان حرفه ای یا خرید مجوزهای نرم افزار طراحی دارند.
  • سازگاری: هوش مصنوعی یکپارچگی عناصر طراحی مانند تایپوگرافی، طرح‌های رنگی، و برندسازی را در پوسترهای متعدد تضمین کرده و به حفظ هویت بصری منسجم برای یک برند یا کمپین کمک می کند.
  • شخصی‌سازی: هوش مصنوعی می‌تواند پوسترهای شخصی‌سازی شده را با تنظیم محتوا بر اساس جمعیت‌شناسی، علایق یا ترجیحات کاربر خاص ایجاد کند. این شخصی‌سازی می‌تواند تعامل و ارتباط پیام را افزایش دهد و منجر به نرخ تبدیل بالاتر در تبلیغات و بازاریابی شود.
  • الهام و ایده: طرح های تولید شده با هوش مصنوعی می توانند برای طراحان انسانی الهام بخش بوده و طراحان می توانند از مفاهیم تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان نقطه شروع استفاده کرده و لمس خلاقانه منحصر به فرد خود را برای اصلاح و سفارشی کردن پوستر نهایی اضافه کنند.
  • خلاقیت بی‌پایان: هوش مصنوعی می‌تواند طرح‌های پوستر خلاقانه و منحصربه‌فردی ایجاد کرده و مفاهیم طراحی را که انسان‌ها ممکن است در نظر نگرفته باشند، بررسی کند. این می تواند به رویکردهای بصری تازه و نوآورانه منجر شود.

در اینجا می توانید با بهترین ابزارهای طراحی سایت با هوش مصنوعی آشنا شوید.


معرفی 8 از بهترین سایت های طراحی پوستر با هوش مصنوعی

ایجاد پوستر با هوش مصنوعی هرگز آسان تر از امروز نبوده است. در زیر 8 تا از بهترین سایت های طراحی پوستر با هوش مصنوعی ارائه شده است تا بتوانید به سرعت پوسترهایی با ظاهری حرفه ای تولید کنید.

1. Adobe Express

Adobe Express یک ابزار طراحی گرافیکی است که ویژگی های مختلفی از جمله طراحی پوستر با هوش مصنوعی رایگان را ارائه می دهد. می توانید با ویژگی طراحی پوستر آن به صورت رایگان شروع کنید. برای این کار یک حساب کاربری جدید ثبت نام کرده، قالب مورد نظر خود را از کتابخانه بصری گسترده آن انتخاب و شروع به طراحی کنید.

اگر به دنبال کنترل خلاقانه کامل هستید، گزینه شروع با یک الگوی خالی نیز در دسترس است. این پلتفرم بصری کاربرانی با تخصص طراحی متفاوت را در خود جای می دهد و فرآیند طراحی پوسترهای بصری جذاب را برای اهداف مختلف ساده می کند.

طراحی پوستر با هوش مصنوعی Adobe Express
طراحی پوستر با هوش مصنوعی Adobe Express

مزایا

  • پشتیبان گیری خودکار را فراهم می کند.
  • برنامه تلفن همراه برای ایجاد پوستر در حال حرکت در دسترس است.
  • امکانات سفارشی سازی بی پایان.

معایب

  • در مقایسه با اپلیکیشن موبایل، استفاده از اپلیکیشن وب برای مبتدیان دشوار است.
  • راه حل بهینه را برای حذف پس زمینه تصاویر ارائه نمی دهد.

بیشتر بخوانید : در اینجا می توانید با بهترین ابزارهای طراحی خانه با هوش مصنوعی آشنا شوید.


امیرحسین ستاری
24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما

    2. EdrawMind

    EdrawMind یک ابزار استثنایی نقشه برداری ذهن است که فرآیند پیچیده نقشه برداری ذهن را ساده می کند. پلتفرم کاربرپسند آن دردسر طوفان فکری، ساختاردهی ایده ها و انتقال مفاهیم پیچیده را از بین می برد. می‌توانید از ویژگی مولد هوش مصنوعی پوستر آن بر روی تلفن‌های همراه خود استفاده کرده و ایده‌ها را در حین ظهور به تصویر بکشید و به سرعت آنها را به پوسترهای صیقلی تبدیل کنید و بهره‌وری و سازگاری را افزایش دهید.

    ساخت بنر با هوش مصنوعی EdrawMind
    ساخت بنر با هوش مصنوعی EdrawMind

    با قابلیت تولید پوستر Edrawmind AI، می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

    • ایده های خود را به طور موثر سازماندهی کنید: می توانید به راحتی ایده های خود را در نقشه های ذهنی واضح و مختصر سازماندهی و ساختار دهید و فرآیندهای طوفان فکری و برنامه ریزی خود را تقویت کنید.
    • تجسم سریع مفهوم: به سرعت مفاهیم انتزاعی را به تصاویر ملموس تبدیل کرده و انتقال ایده های پیچیده به دیگران را آسان تر کنید.
    • صرفه جویی در زمان: الگوهای مختلف از پیش ساخته شده به ترجیحات طراحی متفاوت پاسخ می دهند. برای سفارشی کردن قالب و صرفه جویی در وقت خود می توانید از ویژگی طراحی پوستر با هوش مصنوعی استفاده کنید.
    • کیفیت طراحی را افزایش دهید: پیشنهادات مبتنی بر هوش مصنوعی برای عناصر طراحی مانند طرح‌بندی، طرح‌های رنگی و فونت‌ها می‌تواند به شما در ارتقای کیفیت کلی آثارتان کمک کند.
    • بهبود مستمر: EdrawMind به طور منظم الگوریتم ها و ویژگی های هوش مصنوعی خود را به روز می کند تا آخرین پیشرفت ها در طراحی پوستر را در اختیار کاربران قرار دهد و اطمینان حاصل کند که مواد شما همیشه تازه و مدرن به نظر می رسند.

    3. DesignCap

    DesignCap به شما کمک می کند خلاقیت خود را بدون دردسر به پوسترها و بروشورهای خیره کننده تبدیل کنید. با پلتفرم کاربر پسند خود، راه حلی برای صرفه جویی در زمان و انرژی برای ایجاد طرح های متقاعد کننده و استثنایی است.

    شما می توانید مجموعه ای غنی از بیش از 300 قالب پوستر را که از طریق مرورگر وب خود قابل دسترسی هستند، کاوش کنید. با یک رابط کاربر پسند، ایجاد طرح‌های پوستر متقاعدکننده آسان است و هنگامی که شاهکار شما آماده شد، می‌توانید به راحتی آن را ذخیره، دانلود و در جامعه خود به اشتراک بگذارید.

    طراحی بنر با هوش مصنوعی رایگان DesignCap
    طراحی بنر با هوش مصنوعی رایگان DesignCap

    مزایا

    • سرعت بارگذاری بالا برای عناصر
    • برای مبتدیان مناسب است. حتی کاربران مبتدی نیز می توانند بروشورهایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنند.

    معایب

    • بانک تصاویر در نسخه رایگان محدود است، بنابراین ممکن است در پیدا کردن تصویر مورد نیاز خود با مشکل مواجه شوید.
    • مدیریت تصاویر جدا شده به ابزارهای اضافی به غیر از فیلترها نیاز دارد.

    4. Canva AI Magic Design

    Canva AI Magic Design یک ویژگی نوآورانه در پلتفرم طراحی گرافیک Canva است که به شما اجازه می دهد طراحی پوستر با هوش مصنوعی رایگان انجام دهید.. با قدرت هوش مصنوعی، فرآیند ساخت پوستر با هوش مصنوعی را بهبود بخشیده، محتوای شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و پیشنهادات طراحی شامل فونت‌ها، رنگ‌ها و طرح‌بندی‌های مناسب را برای ایجاد پوسترهای بصری جذاب ارائه می‌دهد.

    علاوه بر این، می‌توانید متن و تصاویر خود را اضافه کرده و الگوریتم هوش مصنوعی، قرارگیری آنها را برای حداکثر تأثیر بهینه می‌کند. این روند طراحی را ساده کرده و نتیجه زیبایی را تضمین می کند. هوش مصنوعی وظایف طراحی مختلف از جمله تغییر اندازه و تراز تصویر، صرفه جویی در زمان ارزشمند و کاهش تلاش دستی را برای شما خودکار می کند.

    طراحی پوستر با هوش مصنوعی رایگان کانوا
    طراحی پوستر با هوش مصنوعی رایگان کانوا

    مزایا

    • این رابط به 130 زبان دسترسی دارد.
    • استفاده از عکاسی استوک را به شما پیشنهاد می کند.
    • شما می توانید پست های خود را برای رسانه های اجتماعی مستقیماً از پلت فرم زمان بندی کنید.

    معایب

    • شما فقط تعداد محدودی از قالب ها را در نسخه رایگان دریافت می کنید.
    • شما نمی توانید فایل خام را در رایانه خود دانلود کنید.

    5. Dribbble

    Dribbble یک پلت فرم خلاقانه پویا و الهام بخش است که شما را با طراحان، هنرمندان و متخصصان خلاق در سراسر جهان مرتبط می کند و به شما کمک می کند تا با حمایت از یک جامعه طراحی پر جنب و جوش از فرآیند طراحی پوستر با هوش مصنوعی الهام بگیرید. طراحان کارهای خود را در این پلتفرم از جمله پوستر، بنر، گرافیک ها و خلاقیت های بصری. به نمایش می گذارند.

    همچنین ایده های تازه و نوآورانه ای را در طراحی پوستر ارائه می دهد، به شما امکان می دهد از روندهای فعلی طراحی به روز بمانید و از مفاهیم خلاقانه برای افزایش خلاقیت خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید طرح های خود را به اشتراک بگذارید و در زمینه های بهبود یافته بازخورد دریافت کنید. همین الان می توانید طراحی آنلاین پوستر رایگان را شروع کنید.

    طراحی آنلاین پوستر رایگان با Dribble
    طراحی آنلاین پوستر رایگان با Dribble

    مزایا

    • فرصت های اجتماعی و شبکه ای قوی به دست می آورید.
    • دریافت بازخورد در مورد طرح های خود به شما کمک می کند تا زمینه های بهبود را بشناسید.

    معایب

    • شما فقط یک فضای محدود برای توصیف پروژه یا ارائه زمینه دارید.
    • برای ارسال کار و دسترسی به برخی ویژگی‌ها باید عضویت داشته باشید.

    6. iMyFone MagicPic

    iMyFone MagicPic یک ابزار تخصصی بهبود تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند تصاویر معمولی را به تصاویری جذاب و با کیفیت بالا تبدیل کنید. از الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی برای تشخیص خودکار و بهبود جنبه های مختلف تصویر مانند روشنایی، کنتراست، تعادل رنگ و وضوح استفاده می کند.

    همچنین می تواند تاری را کاهش داده و جزئیات را اصلاح کرده و تصاویری زنده تر ایجاد کند. این به ویژه برای کاربرانی که از تصاویر برجسته و صیقلی در پوسترهای خود استفاده می کنند مفید است.

    طراحی پوستر آنلاین با هوش مصنوعی Ai Magic Pro
    طراحی پوستر آنلاین با هوش مصنوعی Ai Magic Pro

    مزایا

    • این می تواند به شما در حذف پس زمینه های ناخواسته برای تصاویر کمک کند.
    • استفاده سریع و آسان

    معایب

    • برای دریافت ویژگی های پیشرفته، باید نسخه Pro را دریافت کنید.

    7. PosterMywall

    PosterMyWall یک ابزار و پلتفرم طراحی آنلاین است که به شما کمک می کند به راحتی پوسترها و محتوای بصری جذاب ایجاد کنید. دارای یک کتابخانه متنوع از قالب های حرفه ای طراحی شده برای اهداف مختلف، مانند رویدادها، تبلیغات، آموزش و غیره می باشد. می توانید از این الگوها به عنوان نقطه شروع برای طراحی پوستر خلاقانه خود استفاده کنید.

    یکی از ویژگی های برجسته آن ویرایشگر طراحی کاربر پسند است. می توانید متن، تصاویر و گرافیک اضافه کرده و عناصر طرح بندی را مطابق با نیازهای منحصر به فرد خود تنظیم کنید.

    معرفی سایت طراحی پوستر با هوش مصنوعی PosterMywall
    معرفی سایت طراحی پوستر با هوش مصنوعی PosterMywall

    مزایا

    • طرح های خدمات مقرون به صرفه
    • رابط موبایل آن کاربر پسند است.
    • شما می توانید طرح های خود را به ابعاد / اندازه های مختلف تبدیل کنید.

    معایب

    • شما نمی توانید تصاویر را در قالب های دیگر کپی کنید.
    • گزینه‌های کمتری برای جلوه‌های متنی و سبک‌ها.

    8. Fotor

    Fotor یک پلت فرم آنلاین طراحی گرافیکی و ویرایش عکس است که طیف گسترده ای از ویژگی ها و ابزارها را برای کمک به ایجاد پوسترهای برجسته ارائه می دهد. با کتابخانه گسترده قالب‌های قابل تنظیم آن، می‌توانید انواع پوسترها، از تبلیغاتی گرفته تا اعلامیه‌های رویداد ایجاد کنید.

    با کمک ویرایشگر طراحی بصری و کاربرپسند آن، می توانید به راحتی متن، تصاویر، اشکال و گرافیک را به قالب ها اضافه کنید. این پلتفرم همچنین مجموعه ای غنی از فونت ها، فیلترها و جلوه ها را برای افزایش جذابیت بصری پوسترها ارائه می دهد.

    پس از اتمام طراحی خود، می توانید طرح ها را با دیگران به اشتراک گذاشته، ویرایش کرده و آنها را در قالب تصویر با وضوح بالا و مناسب برای چاپ صادر کنید.

    Fotor سایت طراحی بنر و پوستر با هوش مصنوعی
    Fotor سایت طراحی بنر و پوستر با هوش مصنوعی

    مزایا

    • می تواند به شما در آپلود فونت های سفارشی کمک کند.
    • ویژگی اسپلش رنگ آن جلوه ای دراماتیک به عکس های شما می دهد تا توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند.

    معایب

    • دانلود برنامه ممکن است فضای زیادی را در دستگاه شما اشغال کند، بنابراین بهتر است آن را به صورت آنلاین امتحان کنید.

    نتیجه

    در دنیایی که تصاویر اهمیت دارند، این ابزارهای طراحی پوستر با هوش مصنوعی AI رقابت را سخت‌تر می‌کنند. یادگیری استفاده موثر از ابزارهای طراحی بنر و پوستر آنلاین رایگان با Artificial Intelligence می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند!

    می‌توانید از این ابزارها برای ساخت پوستر فیلم با هوش مصنوعی برای نمایش تصویری داستان خود، یا برای ساخت بنر با هوش مصنوعی برای تبلیغ کسب‌وکارتان یا به اشتراک گذاشتن افکارتان استفاده کنید. این ابزارها می توانند تغییر دهنده بازی برای خود خلاق شما باشند و به شما کمک کنند از طریق پوسترهای فوق العاده خود را از رقبا متمایز کنید.

    چرا همین الان امتحان نکنید. استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی پوستر مانند داشتن یک دستیار خلاق است.  باعث صرفه جویی در زمان می شود و پوسترهای شما را برجسته می کند. امروز سفر خلاقانه خود را با هوش مصنوعی آغاز کرده و جادوی طراحی را از طریق این ابزارها را تجربه کنید و نظرات خود را هم با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

    میانگین امتیاز : 1.1 / 5. تعدا آرا : 233

    ثبت امتیاز شما به این مطلب

    niloofar fendereski
    نویسنده
    نیلوفر فندرسکی
    من كارشناس ارشد معماری هستم و مدرک پایه ۳ اجرا در معماری دارم. بخاطر علاقه ام به دنیای وب با هدف استفاده از تکنولوژیهای روز تصمیم گرفتم در حوزه تولید محتوای وب سایت و سوشال مدیا فعالیت کنم. امیدوارم مطالبم مورد پسند و استفاده خوانندگان قرار بگیرد.

    شما نظری در این مورد ندارید؟