Twitter tutorial for beginners

آموزش توییتر فارسی به زبان ساده، صفر تا صد دانلود تا نصب

زمان مطالعه 13 دقیقه
آموزش توییتر جامع صفر تا صد از تاریخچه تا نصب و استفاده، آموزش ساخت اکانت توییتر، آموزش توییتر فارسی

بعد از بررسی در نت پارسی و با توجه به درخواست مکرر شما مخاطبان عزیز، آوادیس به این نتیجه رسید که مقاله ای در رابطه با آموزش توییتر فارسی به زبان ساده و روان تقدیم شما عزیزان کند.

5
(1)

این مقاله هر آنچه مربوط به آموزش توییتر از نحوه‌ی نصب در سیستم عامل های مختلف تا ویرایش و شخصی سازی پروفایل، نکات کلیدی و اصطلاحات رایج توییتر را در اختیار شما قرار می دهد.محبوبت و اثربخشی توییتر ما را مصمم کرد که در این مقاله به آموزش توییتر از سیر تا پیاز و نحوه استفاده از آن را شرح دهیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب نمایش

توییتر چیست؟

تقریباً ۱۷ سال پیش، جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر، اولین پیام این پلتفرم را منتشر کرد: « در حال راه اندازی توییتر هستم » ‘just setting up my twitter’. امروزه با بیش از 360 میلیون کاربر فعال ماهانه، این سرویس رسانه های اجتماعی کانون بحث های جدید این روزها است. این جمله جک دورسی شروع داستان یادگیری و آموزش توییتر را در ذهن میلیون ها کاربر شروع کرد.

توییتر (Twitter) چیست و چگونه توسط جک دورسی موسس توییتر شکل گرفت
توییتر (Twitter) چیست و چگونه توسط جک دورسی موسس توییتر شکل گرفت

توییتر یک رسانه شبکه‌ اجتماعی و متعلق به شرکت آمریکایی X Corp، جانشین قانونی توییتر است که کاربران در آن مشمول قوانین حفاظت از داده های ایرلند و اتحادیه اروپا هستند. در توییتر، کاربران متون، عکس‌ها و ویدیوهایی را که به عنوان «توییت» شناخته می‌شوند، ارسال (توییت) می‌کنند.

کاربران ثبت‌ نام شده می‌توانند توییت‌ها را لایک ، ری توییت و به دیگر کاربران ثبت‌نام شده پیام مستقیم (Direct Message) بدهند، در حالی که کاربران ثبت‌ نام نشده فقط توانایی مشاهده توییت‌های عمومی را دارند. کاربران در توییتر از طریق مرورگر، نرم‌افزار تلفن همراه یا به صورت برنامه‌نویسی از طریق API در تعامل هستند.

توییتر سرویسی پیام رسان برای دوستان، خانواده و همکاران است با تبادل پیام‌های سریع و مکرر می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در تعامل بمانند. افراد توییت هایی را که ممکن است حاوی عکس، فیلم، لینک و متن باشد را ارسال می کنند که این پیام ها به نمایه شما و برای دنبال کنندگان شما ارسال شده و در قسمت جستجوی توییتر قابل دیده شدن هستند. در ادامه با تاریخچه توییتر و سپس آموزش توییتر از دانلود تا نحوه استفاده از آن آشنا می شویم.


تاریخچه توییتر

موضوع توییتر توسط جک دورسی، نوآ گلس، بیز استون و ایوان ویلیامز در مارس ۲۰۰۶ مطرح و در جولای همان سال راه اندازی شد. شرکت مادر در کالیفرنیا، سانفرانسیسکو مستقر بود و بیش از ۲۵ دفتر در سراسر جهان داشت. تا سال ۲۰۱۲، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر روزانه ۳۴۰ میلیون توییت را توییت می کردند، و این سرویس به طور متوسط ۱.۶ میلیارد درخواست جستجو در روز را پردازش می کرد .

در سال ۲۰۱۳ توییتر جزو ۱۰ وب سایت پربازدید و به عنوان “اس ام اس اینترنت” توصیف شده است. در شروع سال ۲۰۱۹، توییتر بیش از ۳۳۰ میلیون کاربر فعال داشت که در عمل، اکثریت توییت‌ها توسط قشر خاص از کاربران توییت می‌شدند. در ۲۰۲۰، به طور تخمینی ۴۸ میلیون حساب (۱۵٪ از کل حساب ها) جعلی بودند.

در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۲، ایلان ماسک غول بازرگانی، توییتر را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری و کنترل پلتفرم را بدست گرفت. از زمان، این پلتفرم به دلیل تسهیل افزایش محتوای حاوی سخنان نفرت انگیز مورد انتقاد قرار گرفته است.در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲، ماسک اعلام کرد که پس از یافتن جایگزینی، از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری می‌کند.

در ۱۲ می ۲۰۲۳، ماسک اعلام کرد که تقریباً شش هفته دیگر از سمت مدیرعاملی استعفا خواهد داد، و لیندا یا کارینو (Linda Yaccarino)، رئیس سابق فروش تبلیغات NBC Universal، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.


تغییر نام توییتر به ایکس

تغییرات جدید توییتر شگفت انگیز است، این شبکه اجتماعی حالا با نام X (ایکس) شناخته می شود، نماد برنامه خود را به لوگوی سیاه و سفید X تغییر داد و رسماً پرنده آبی را بازنشسته کرد. ایکس (X) هفته‌های گذشته لوگوی جدید را در نسخه دسکتاپ خود معرفی کرد و اخیراً علامتی که نشان دهنده نام جدید شرکت در دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو بود ظاهر شد.


آموزش توییتر (نکات کلیدی دانلود و نصب)

دانلود توییتر در ویندوز

  • مایکروسافت استور را باز کنید و در قسمت سرچ اپ توییتر را جستجو و انتخاب کنید.
توییتر فارسی دانلود ( دانلود توییتر در ویندوز )
توییتر فارسی دانلود ( دانلود توییتر در ویندوز )
  • اپ توییتر را انتخاب کنید و روی اینستال کلیک کنید .
دانلود توییتر در ویندوز، دانلود ایکس در ویندوز
دانلود توییتر در ویندوز، دانلود ایکس در ویندوز
  • شما همچنین می توانید واژه ی دانلود تویتر برای ویندوز (۶۴ و ۳۲ بیت) را در گوگل سرچ کنید.

دانلود توییتر در اندروید

برای نصب توییتر در اندروید برنامه play Store یا برنامه دیگری که دارای برنامه Twitter است را باز کنید.

دانلود توییتر در اندروید، نصب توییتر در اندروید، نصب ایکس در اندروید
دانلود توییتر در اندروید، نصب توییتر در اندروید، نصب ایکس در اندروید

توییتر را برای اندروید جستجو کنید. دانلود را انتخاب کنید و مجوزها را بپذیرید. برای دانلود توییتر فارسی با لینک مستقیم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود توییتر برای اندروید با لینک مستقیم


دانلود توییتر در آیفون Ios

برنامه َApp store یا فروشگاه برنامه دیگری که دارای برنامه Twitter (اکس) است را باز کنید و توییتر را جستجو کنید.

دانلود توییتر در آیفون Ios، دانلود ایکس در آیفون، نصب توییتر در آیفون، نصب ایکس در iphone
دانلود توییتر در آیفون Ios، دانلود ایکس در آیفون، نصب توییتر در آیفون، نصب ایکس در iphone

دانلود را انتخاب کنید و مجوزها را بپذیرید.

install twiter on IOS2
آموزش دانلود و نحوه استفاده از توییتر در آیفون

آموزش ساخت اکانت توییتر

متاسفانه توییتر در کشور ما تحریم است ، داشتن فیلتر شکن برای وصل شدن به سایت توییتر الزامی می باشد. برای شروع آموزش ساخت اکانت توییتر ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که حساب توییتر خود را بسازید. 

به آدرس twitter.com/signup بروید. بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. یک کادر پاپ آپ Create your account ظاهر می شود و شما به پیج ثبت نام هدایت می شوید. از شما اطلاعاتی مانند نام و شماره تلفن و آدرس ایمیل خواسته می شود. وارد سایت twitter.com شوید و روی sign up  کلیک کنید .

در اینجا می توانید لیست بهترین سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی را بخوانید.

آموزش ثبت نام در توییتر بصورت تصویری و پله به پله
آموزش ثبت نام در توییتر بصورت تصویری و پله به پله

شما می توانید از طریق اکانت گوگل و یا اپل آیدی در سایت ثبت نام کنید. ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و بر روی next کلیک کنید.

آموزش ویرایش پروفایل در توییتر بصورت تصویری و پله به پله
آموزش ویرایش پروفایل در توییتر بصورت تصویری و پله به پله

آموزش ساخت پروفایل شخصی در توییتر 

در ادامه این آموزش توییتر با آموزش ساخت پروفایل در توییتر آشنا می شوید. ابتدا بر روی تب تنظیمات و سپس حریم خصوصی کلیک کنید. بخش حریم خصوصی حساب را انتخاب کنید. تنظیم «محافظت از توییت‌های من» را روی «روشن» تغییر دهید. رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید. بر روی عکس کلیک کنید و وارد پروفایل خود شوید . بر روی edit profile کلیک کنید.

آموزش ویرایش پروفایل در توییتر بصورت تصویری و پله به پله
آموزش ویرایش پروفایل در توییتر بصورت تصویری و پله به پله

و یک عکس پروفایل آپلود کنید، اسم و بیوگرافی خود را بنویسید .

  •  به وب سایت خود در پروفایل توییتر لینک بدهید. 
  • کاربران دیگر را فالو کنید.
  • مطالب را به اشتراک بگذارید.

آموزش آپلود تصویر پروفایل و کاور توییتر

آموزش آپلود تصویر پروفایل و کاور توییتر
آموزش آپلود تصویر پروفایل و کاور توییتر

به پروفایل خود بروید روی دکمه ویرایش نمایه کلیک کنید : عکس سرصفحه، به عنوان “بنر” نیز شناخته می‌شود (ابعاد پیشنهادی 1500×500 پیکسل است که با مربع بزرگ مشخص شده است) عکس نمایه (ابعاد پیشنهادی 400×400 پیکسل است که با مربع کوچک مشخص شده است)


آموزش نوشتن نام و اطلاعات تماس در پروفایل توییتر

ممکن است به این قسمت از آموزش توییتر نیاز نداشته باشید، اما اگر تا بحال پروفایل خود را در توییتر تنظیم نکرده اید، برای تنظیم نمایه خود، وارد توییتر شوید.در گوشه سمت راست بالا بروی آواتار خود کلیک کنید.

آموزش نوشتن نام و اطلاعات تماس در پروفایل توییتر
آموزش نوشتن نام و اطلاعات تماس در پروفایل توییتر

اولین گزینه در منو، View profile را انتخاب کنید. روی ویرایش نمایه کلیک کنید. همه عناصر قابل ویرایش نمایه شما اکنون باز خواهند شد. موارد زیر را برای تنظیم حرفه ای نمایه خود ویرایش کنید.

آموزش ویرایش پروفایل توییتر
آموزش ویرایش پروفایل توییتر

آموزش مشکلات رایج ثبت نام توییتر

در این بخش از آموزش توییتر مشکلات رایج ثبت نام کاربران مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهیم. وقتی توییتر نتواند فید اصلی را به‌روزرسانی کند، ثبت نام امکان پذیر نمی باشد. در اینجا نحوه رفع آن و بارگیری آخرین توییت ها بدون هیچ مشکلی آورده شده است. 

وضعیت توییتر را به صورت آنلاین بررسی کنید.در طول بازی‌های ورزشی پرمخاطب (مانند NFL Super Bowl، فینال جام جهانی فوتبال، و فینال US Open) یا یک رویداد مهم، کاربران ممکن است توییتر را با صدها توییت در یک ثانیه پر کنند. 

گاهی اوقات ممکن است سرورهای شرکت به دلیل استفاده و درخواست های غیرعادی با مشکل مواجه شوند. می توانید به Downdetector مراجعه کرده و توییتر را جستجو کنید. هنگامی که دیگران با مشکل مشابه روبرو می شوند، شاهد افزایش ناگهانی قطع برق و نظراتی خواهید بود که این مشکل را تأیید می کند. باید منتظر بمانید تا توییتر مشکلات سمت سرور خود را حل کند. 

مجوزهای داده تلفن همراه خود را بررسی کنید (کاربران آیفون و آیپد) وقتی مجوز داده تلفن همراه را در توییتر در آیفون غیرفعال کنید، برنامه توییتر فید را در اتصال با خط تلفن همراه بروزرسانی نمی‌کند. بخش تنظیمات را در آیفون خود باز کنید، به اپ توییتر بروید و از منوی مربوطه Mobile Data را فعال کنید.

اگر صاحب باشگاه ورزشی هستید یا یک سایت خبری ورزشی یا فروشگاه ورزشی نیاز دارید، خدمات طراحی سایت ورزشی ما را ببینید.


در اینجا نحوه فعال سازی اعلان‌های توییتر آورده شده است:

فعالسازی اعلان‌ها (Notifications)

توییتر اعلان‌های فشاری دارد که وقتی برنامه باز نیست به دستگاه کاربر ارسال می‌شود. این هشدارها قابل تنظیم هستند و از اعلان‌های لایک و ریتوییت گرفته تا فالوورها و مخاطبین جدیدی که اخیراً به توییتر پیوسته‌اند را شامل می‌شود.

 اگر اعلان‌هایی را که می‌خواهید دریافت نمی‌کنید، برنامه توییتر را باز کنید، «تنظیمات و حریم خصوصی» را انتخاب کنید و روی Notifications ضربه بزنید. برگه Preferences و سپس “Push notifications” را انتخاب کنید. سپس می‌توانید انتخاب کنید کدام اعلان‌ها وجود ندارند و آنها را برای آینده فعال کنید. تنظیمات دستگاه: تلفن‌های هوشمند می‌توانند تنظیمات و اولویت‌های ما را در برنامه توییتر، از جمله اعلان‌های فشار، لغو کنند. 

در حالی که ممکن است درخواست دریافت اعلان برای پیام‌های مستقیم از توییتر داشته باشید، ممکن است اعلان‌ها به طور کلی خاموش باشد. برای رفع این مشکل در اندروید، تنظیمات را باز کرده و Notifications و سپس «اعلان‌های برنامه» را انتخاب کنید.

به پایین پیمایش کنید تا توییتر را پیدا کنید و مطمئن شوید که «Allow notifications» روشن شده است. در مورد کاربران آیفون، روند کم و بیش یکسان است. تنظیمات آیفون خود را باز کنید و برنامه Twitter را انتخاب کنید. به پایین اسکرول کنید تا به Notifications بروید و مطمئن شوید که مجوزها فعال هستند.

دستگاه خود را ریستارت کنید: اگر مشکل همچنان ادامه داشت و متوجه شدید که برنامه های بیشتری برای شما اعلان ارسال نمی کنند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که آیفون یا تلفن هوشمند اندرویدی خود را راه اندازی مجدد کنید. ریستارت ممکن است هر گونه اشکال یا اشکالات یکباره‌ای را که ممکن است در تلفن شما وجود داشته باشد برطرف کند.


آموزش اصطلاحات کاربردی در توییتر

هدر «Header» 

در این بخش از آموزش توییتر با هدر در توییتر آشنا می شویم. هدر توییتر شما تصویر روی جلد یا بنری است که در بالای صفحه توییتر شما قرار دارد. این یکی از اولین چیزهایی است که بازدیدکنندگان نمایه می بینند و بدان معناست که این نه تنها فرصتی عالی برای انعطاف‌پذیری مهارت‌های طراحی شماست، بلکه فرصتی مهم برای جلب توجه آنها به حساب می‌آید.


بایو «Biography»

بیوگرافی شما یک توصیف شخصی کوتاه (حداکثر 160 کاراکتر) است که در نمایه شما ظاهر می شود و برای مشخص کردن شخصیت شما در توییتر به کار می رود. نوشتن بایوگرافی به شما کمک می کند بهتر شناخته شوید و سریعتر مخاطبین شما را پیدا کنند.


پروتکت «Protect» 

اگر توییت‌های شما محافظت شود، فقط دنبال کنندگان (فالوورهای) شما می توانند رسانه شما را در توییت های شما ببینند. لطفاً توجه داشته باشید که فالوورهای شما ممکن است پیوندهای رسانه‌هایی را که در توییت‌های محافظت شده به اشتراک می‌گذارید دانلود یا دوباره به اشتراک بگذارند. پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در توییتر محافظت شده نیستند. هر کسی که پیوند را داشته باشد می تواند محتوای مربوطه را مشاهده کند.


تایم لاین «Timeline» چیست ؟

جدول‌های زمانی رسانه جدیدترین عکس‌ها، ویدیوها و GIF‌ها را در توییت‌های شما به ترتیب زمانی نمایش می‌دهند.


 توییت «Tweet» چیست ؟

توییت یک پیام کوتاه از طرف شخصی در وب سایت توییتر است.


 توییت پین «Pin Tweet» چیست ؟

توییت هایی که در بالای نمایه شما ثابت می مانند توییت های پین شده هستند. وقتی افراد از نمایه شما بازدید می کنند، توییت پین شده  صرف نظر از اینکه چه زمانی آن را توییت کرده اید اولین چیزی است که می بینند. مثل هایلایت برتر در یک شبکه اجتماعی می دهد .برای آموزش توییتر و نحوه منشن مناسب به نکات ذکر شده دقت فرمایید.


 ریتوییت چیست ؟ ( Retweet)

قابلیت ارسال مجدد یک توییت ریتوییت نامیده می شود. این قابلیت به شما و دیگران کمک می کند تا سریعا توییت مورد نظر را با همه دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید شما می‌توانید توییت‌ خود یا دیگری را بازتوییت کنید.با نوشتن «RT» در ابتدای توییت نشان می دهید که محتوای شخص دیگری را دوباره ارسال می‌کنید. نحوه ریتویت مناسب به نکات ذکر شده دقت فرمایید.


کوت توییتر چیست ؟

ویژگی کوت توییتر ( کوت کردن در توییتر ) به شما این امکان را می دهد که توییت شخص دیگری را با اضافه شدن نظر خود توییت کنید. با محافظت از توییت‌ خود (خصوصی کردن آن‌ها)، به ما می‌گویید که نمی‌خواهید کسی به جز دنبال کنندگان شما توییت‌های شما را ببیند.برای آموزش توییتر و نحوه کوت مناسب به نکات ذکر شده دقت فرمایید.


 منشن «Mention» چیست ؟

ذکر نام توییتی است که نام کاربری شخص دیگری را در هر نقطه از بدنه توییت دارد. ما این پیام‌ها و همچنین تمام پاسخ‌های شما را در برگه اعلان‌های شما جمع‌آوری می‌کنیم. اگر چندین نام کاربری را در توییت خود وارد کنید، همه آن افراد توییت شما را در برگه اعلان های خود می بینند. برای آموزش توییتر و نحوه ریتویت مناسب به نکات ذکر شده دقت کنید.


 فالو «Follow» چیست ؟

دنبال کردن چیست؟ دنبال کردن شخصی در توییتر به این معنی است: شما به عنوان فالوور در توییت های او مشترک می شوید. به‌روزرسانی‌های آنها در صفحه اصلی شما ظاهر می‌شود.


 فالوئینگ «Following» چیست ؟

دنبال کردن چیست؟ دنبال کردن شخصی در توییتر به این معنی است: شما به عنوان فالوور در توییت های او مشترک می شوید. به‌روزرسانی‌های آنها در جدول زمانی صفحه اصلی شما ظاهر می‌شود.


 فالوبک «Follow Back» چیست ؟

دنبال کردن فردی که شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند. دنبال کردن و اضافه کردن  افراد به لیست دوستان و دنبال کنندگان شما به بخشی از قرارداد اجتماعی مدرن تبدیل شده است.


 آنفالو در توییتر «Unfollow» چیست؟

به طور معمول، افراد وقتی دیگر نمی‌خواهند توییت‌های آن حساب را در جدول زمانی اصلی خود ببینند، حساب‌های دیگر را لغو فالو می‌کنند. همچنان می‌توانید با مراجعه به نمایه آن‌ها، آن‌ها را بر اساس نیاز مشاهده کنید، مگر اینکه توییت‌های آن‌ها شخصی (private) باشد.


لاک در توییتر «Lock» چیست ؟

اگر پیامی می بینید که می گوید حساب شما برای اهداف امنیتی قفل شده است، به این معنی است که ما رفتار مشکوکی را شناسایی کرده ایم و به نظر می رسد که ممکن است حساب شما در معرض خطر قرار گرفته باشد.


دی اکتیو «Deactivate» چیست ؟

غیرفعال کردن حساب توییتر به این معنی است که نام کاربری و نمایه عمومی شما در Twitter غیر فعال می گردد.برای آموزش توییتر و نحوه دی اکتیو کردن به نکات ذکر شده دقت فرمایید.


چگونه توییتر را از حالت خصوصی خارج کنیم؟

به تنظیمات و حریم خصوصی خود بروید. به بخش حریم خصوصی و ایمنی بروید. به Audience and tagging بروید و در کنار Protect your Tweets، کادر را علامت بزنید.


چگونه از توییتر فیلم دانلود کنیم؟

توییتر را باز کنید و آموزش توییتر را و یا ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید پیدا کنید. لینک ویدیو آموزش توییتر را با کلیک راست روی ویدیو و کپی آدرس آن کپی کنید. سپس به Twitter Video Downloader بروید و URL کپی شده را در کادر متنی قرار دهید، سپس روی «دانلود» کلیک کنید.


چگونه از توییتر تیک آبی دریافت کنیم ؟

برای آموزش توییتر و نحوه گرفتن تیک آبی به نکات ذکر شده دقت فرمایید.برای دریافت تگ تایید شده تیک آبی، کاربران باید ثبت نام کرده و در این لینک پرداخت کنند -https://twitter.com/i/twitter_blue_sign_up… فقط حساب هایی که به طور فعال در Twitter Blue مشترک شده اند واجد شرایط دریافت آبی هستند.


چگونه اکانت توییتر خود را بازیابی کنیم ؟

نحوه بازیابی اکانت توییتر به صورت زیر می باشد: به صفحه ی twitter.com/login مراجعه کنید و یا توییتر خود را با اپ تلفن همراه  باز کنید. اعتبار ورود خود را وارد کنید. قبل از ورود به سیستم، اعلانی را مشاهده می‌کنید که از شما می‌خواهد تأیید کنید که آیا می‌خواهید حساب خود را دوباره فعال کنید.

 اگر فعالسازی مجدد را انتخاب کنید، به خط زمانی صفحه اصلی خود هدایت خواهید شد. لطفاً توجه داشته باشید که بازیابی کامل آموزش توییت‌ها، فالوورها، لایک‌ها و غیره ممکن است کمی طول بکشد. برای آموزش توییتر و نحوه بازیابی اکانت خود به نکات ذکر شده دقت فرمایید.


آموزش ویژگی های توییتر

دایره توییت (Tweet Circle)

توییت‌ها به‌طور پیش‌فرض برای عموم قابل مشاهده هستند اما فرستندگان می‌توانند با تصمیم شخصی پیام را فقط به دنبال‌کنندگان خود محدود کنند. 


بی صدا سازی (Mute Accounts)

کاربر می‌توانند کاربرانی را که نمی‌خواهند با آنها تعامل داشته باشند، بی‌صدا کنند و حتی حساب‌ها را از مشاهده توییت‌هایشان بلاک کنند و حساب‌ را از فهرست دنبال‌کنندگان خود حذف کنند.


توییت با SMS

کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت توییتر، برنامه‌های خارجی سازگار (مانند تلفن‌های هوشمند)، یا از طریق سرویس پیام کوتاه (SMS) موجود در برخی کشورها، توییت کنند.


فالوینگ (Following)

کاربران ممکن است مشترک توییت‌های کاربران دیگر شوند، این به عنوان “دنبال کردن” شناخته می‌شود و مشترکین به عنوان “فالوور” شناخته می شوند، که مجموعه ای از توییتر و پیپ است.توییت‌های فردی می‌توانند توسط سایر کاربران به فید خودشان ارسال شوند، فرآیندی که به عنوان «ریتوییت» شناخته می‌شود.


توییت نقل قول

توییتر «توییت نقل قول» «ری توییت با نظر» را  در سال 2015 راه‌اندازی کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد نظری را به ریتوییت خود اضافه کنند و یک توییت‌ را در توییت دیگر قرار دهند، همچنین می‌توانند توییت‌های فردی را «لایک» و به لیست مورد علاقه خود اضافه کنند.


بروزرسانی نمایه و پروفایل

توییتر به کاربران اجازه می‌دهد تا نمایه خود را از طریق تلفن همراه خود یا برنامه‌های منتشر شده برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به‌روزرسانی کنند.


کلام آخر

توییتر یکی از پلتفرم های محبوب رسانه های اجتماعی از سال ۲۰۰۸ تا حال حاضر است. انتقادات زیادی در مورد توییتر مطرح می شود و گفتمان و نظرات توهین آمیز در این مورد ممکن است کمی باعث پریشانی افکار شما شود.

اینکه ما چقدر به عنوان یک جامعه برای اخبار خود به آموزش توییتر متکی هستیم، می تواند دیدن خوبی‌ها در این پلتفرم را دشوار کند. به طور کلی با وجود معایب موجود در شبکه های‌ اجتماعی، پلتفرم توییتر همچنان محبوبیت زیادی در نسل جدید دارد.

آموزش توییتر به زبان ساده
آموزش توییتر به زبان ساده

اگر شما خواهان آموزش توییتر و نحوه کار با توییتر هستید، با خواندن نکات مطرح شده در این مقاله یا دیدن ویدیو آن می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت و از مزایای این شبکه محبوب استفاده کنید.

امیدوارم که مطالب براتون مفید بوده باشد . موفق و پاینده باشید.

میانگین امتیاز : 5 / 5. تعدا آرا : 1

ثبت امتیاز شما به این مطلب

Mohamad ehsani
نویسنده
محمد احسانی
من محمدم، رشته اصلیم معماری و ساخت مدل های 3 بعدیه و علاقه خیلی زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا بتازگی شروع به یادگیری وردپرس و تولید محتوا کنم و خیلی دوست دارم با مباحث مرتبط با وب و SEO در دیجیتال مارکتینگ بیشتر آشنا بشم.

پرسش و پاسخ

 توییت چیست؟ 

توییت هر پیامی است که به توییتر ارسال می‌شود و ممکن است حاوی عکس، ویدئو، لینک و متن باشد. برای ارسال به روز رسانی به نمایه خود، روی دکمه توییت کلیک یا ضربه بزنید.

آیا برای استفاده از توییتر به چیز خاصی نیاز دارم؟

تنها چیزی که برای استفاده از توییتر نیاز دارید اتصال به اینترنت ا تلفن همراه است.هنگامی که وارد شدید، شروع به یافتن و دنبال کردن حساب‌هایی کنید که توییت‌های آنها مورد علاقه شماست. پس از ثبت نام، حساب‌های عالی را به شما توصیه می‌کنیم.

ریتوییت چیست؟ 

ریتوییت توییتی است که برای فالوورهای خود فوروارد می کنید.

 

چگونه می توانم یک عکس در توییتر ارسال کنم؟ 

آپلود و به اشتراک گذاری تصاویر در توییتر آسان است! دستورالعمل های گام به گام و پرسش های متداول در مورد نحوه ارسال عکس در توییتر را بیابید.

 

 آیا می توانم وقتی توییتی را پست کردم آن را ویرایش کنم؟

ویرایش توییت ها یک ویژگی است که برای مشترکین آبی توییتر در دسترس است. اگر مشترک نیستید، پس از ارسال توییت، نمی‌توانید آن را ویرایش کنید، اما می‌توانید توییت خود را حذف کنید.

 

چگونه پروفایل توییتر خود را سفارشی کنیم؟

برای مدیریت اندازه فونت، رنگ متن و حالت پس زمینه از طریق twitter.com، روی More کلیک کنید سپس از منو گزینه Display را انتخاب کنید. اندازه و رنگ فونت دلخواه خود را انتخاب کنید. از دکمه های رادیویی برای انتخاب بین پس زمینه سفید پیش فرض یا دو گزینه حالت تاریک Dim و Lights Out استفاده کنید. گزینه های حالت تاریک نیز در توییتر برای iOS و توییتر برای اندروید در دسترس هستند.

هشتگ در توییتر چیست ؟

هشتگ یک تگ فراداده است که با نماد هش # نشان داده می شود. در رسانه‌های اجتماعی، هشتگ‌ها در میکروبلاگینگ و سرویس‌های اشتراک‌گذاری عکس مانند توییتر یا تامبلر به‌عنوان شکلی از برچسب‌گذاری توسط کاربر استفاده می‌شوند که امکان ارجاع متقابل محتوا بر اساس موضوع یا موضوع را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، جستجوی هشتگ #خسرو شکیبایی در اینستاگرام، تمام پست هایی را که با آن عبارت تگ شده اند، برمی گرداند. بعد از نماد هش اولیه، یک هشتگ ممکن است شامل حروف، اعداد یا زیرخط باشد.

نظرات کاربران

رضا20 مهر 1402

خيلي كامل بود ممنون ازتون.

    آوادیس20 مهر 1402

    درود خواهش می کنم از مقالات دیگر هم بازدید داشته باشید.

شما نظری در این مورد ندارید؟