Thirteen ways to find customers

13 روش تبلیغات پربازده + معرفی سایت های تبلیغات

زمان مطالعه 3 دقیقه
13 راه تبلیغات پر بازده و موثر

شرکت‌های بزرگ و کوچک و فروشگاه‌هایی که می‌خواهند به کسب‌وکار خود توسعه دهند و آرزوی افزایش مشتریان خود را دارند، چگونه می‌توانند مخاطبان خود را به‌سوی خود جذب کنند ؟ بازاریابی و تبلیغات پر بازده اینترنتی اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص در کشورهای پیشرفته است.

5
(1)

اولین قدم که طراحی سایت است، دیگر موضوع جدیدی نیست و همه مدیران در همان شروع فعالیت خود این کار را انجام می‌دهند .اما باید توجه داشته باشید که مخاطبان شما از آدرس وب‌سایت شما خبر ندارند و شما برای باخبرکردن آن‌ها باید برنامه‌ریزی منظمی برای تبلیغات پر بازده خود داشته باشید.

بسیار مهم است که وب‌سایت شما یک نسخه مخصوص موبایل داشته باشد و چه‌بهتر که یک اپلیکیشن اندروید و IOS آیفون هم داشته باشید تا مشتریان شما در هر زمان و به‌راحتی بتوانند از خدمات کسب و کار شما استفاده کنند. برای آگاهی سازی مخاطبان نقشه راه بازاریابی اینترنتی و تبلیغات پربازده خود را شروع کنید. 

خلاقیت بدون استراتژی «هنر» نامیده می شود. خلاقیت با استراتژی «تبلیغات» نامیده می شود.

جف آی ریچاردز

جدیدترین روش‌های تبلیغات پربازده

۱/ تبلیغات بنری

تبلیغات به‌صورت بنرهای پویانمایی وب‌سایت های پربازدید که البته هزینه‌های بالایی هم دارد.


۲/ تبلیغات بنری کلیکی

اگر قدرت پرداخت هزینه‌های سنگین را ندارید می‌توانید تبلیغات بنری خود را توسط وب‌سایتهای تبلیغات کلیکی انجام دهید تا تبلیغات شما با هزینه موردنظر شما در چندین سایت پربازدید نمایش داده شود ؛ این سیستم تبلیغات در بسیاری از کشورها توسط شرکت گوگل انجام می‌شود.


۳/ تبلیغات متنی

تبلیغات متنی در وب‌سایت‌های با رتبه بالا در موتورهای جستجو یکی از راه های تبلیغات با بازدهی بالا است. لازم است برای تأثیرگذاری بهتر حداقل یک سال به‌صورت مستدام ادامه پیدا کند که در این صورت در ارتقا رتبه سایت شما در نتایج گوگل هم مؤثر است.

امیرحسین ستاری
24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما


    ۴/ تبلیغات کلیکی

    تبلیغات کلیکی در گوگل قطعاً یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات است. در این روش به ازای هر کلیکی که کاربر بر روی تبلیغات شما انجام می دهد شما مبلغی را به موتورهای جستجوگر پرداخت می کنید. تبلیغات کلیکی روشی با بازدهی بالا و هدفمند است که در آن با انتخاب صحیح کلمات کلیدی ترافیک وب سایت افزایش پیدا خواهد کرد.


    ۵/ تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از هدفمندترین و مؤثرترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ است. با 4.48 میلیارد نفر! که دارای اکانت در شبکه های اجتماعی هستند، دنیایی از مشتریان بالقوه وجود دارد که هر کسب و کاری می تواند به سادگی با ورود به شبکه و ایجاد محتوای روشن و مفید به آنها دسترسی داشته باشد. اگر نمیدانید دیجیتال مارکتینگ چیست کلیک کنید.


    ۶/ ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی یا آموزشی خلاقانه

    استفاده از ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی در وب سایتهای ویدیویی مثل یوتیوب و آپارات یکی از بهترین روش‌های تبلیغات پربازده و موثر است که می‌تواند تأثیرگذاری بسیاری داشته باشد.


    ۷/ ایمیل مارکتینگ

    تبلیغات با بازدهی بالا و هدفمند از طریق بازاریابی ایمیلی که درصورتی‌که برای بانک ایمیل مخاطبان کسب و کار ارسال شود به‌سرعت نتایج مؤثر آن را خواهید دید.


    ۸/ تبلیغات در اپلیکیشن موبایل

    تبلیغات در اپ های موبایل اندروید و IOS برای کسب‌و‌کارهایی که اپلیکیشن موبایل و یا وب سایت ریسپانسیو دارند ، یکی از بهترین روش های تبلیغات پر بازده است.


    ۹/ ریپرتاژ آگهی

    استفاده از ریپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های پربازدید می‌تواند یک روش تبلیغات موثر بسیار مفید باشد که سئو سایت شما را هم بهبود بخشد.


    ۱۰/ درج آگهی رایگان

    در وب‌سایت‌های نیازمندی‌ها برای بهینه‌سازی سایت در نتایج گوگل یکی از روش‌های سنتی و مؤثر تبلیغاتی است، که در ادامه به معرفی سه وب سایت تبلیغات پربازده رایگان پرداختیم.


    ۱۱/ Affiliate Marketing

    روشی موثر و کارآ برای فروش محصولات فروشگاه‌های اینترنتی است. در این روش می توانید محصولات دیگر فروشگاه‌های اینترنتی را در سایت خود قرار دهید و کاربران با کلیک بروی آن به وب‌سایت اصلی فروشنده لینک می‌شود و خرید از آنجا انجام می‌شود. 


    ۱۲/ سایت تخفیف و خرید گروهی

    فروش محصولات و خدمات از طریق سایت تخفیف و خرید گروهی یکی از جدیدترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که در ایران نیز از آن زیاد شنیده ایم.


    ۱۳/ فعالیت در شبکه های اجتماعی، فرومها و وبلاگ ها

    بدون شک فعالیت در شبکه های اجتماعی و داشتن یک پروفایل مناسب بسیار برای کسب و کارها مناسب است، فعالیت در انجمن‌ها و وبلاگ نویسی و بروز رسانی آن از روش های تبلیغات پربازده است.


    بهترین سایت های تبلیغات پر بازده ایرانی [زمینه عمومی + رایگان]

    تبلیغ در سایت های پربازده رایگان ایرانی با صرف هزینه های اندکی می پردازید باعث افزایش مشتریان و مخاطبان شما می شود. بهتر است همه موارد این مطلب را در کنار هم انجام دهید. در ادامه به معرفی ۳ وب سایت برای درج آگهی تبلیغات رایگان در ایران می پردازیم.

    های تبلیغات پر بازده اینترنتی
    روش های تبلیغات پربازده در ایران

    سایت تبلیغات رایگان دیوار

    دیوار جاییست برای تبلیغات که تقریباً همه ما با آن آشنا هستیم. می توانید تبلیغات پر بازده رایگان با هزینه اندک در این وب سایت داشته باشید.


    سایت تبلیغات رایگان آگهی شیپور

    وب سایت شیپور لیست نیازمندی هایی مورد نیاز مردم است، می توانید تبلیغ عمومی و با اندک هزینه در این وب سایت داشته باشید. بی شک یکی از بهترین انتخاب های شما برای تبلیغات پر بازده رایگان است.


    سایت تبلیغات نیازمندی‌های همشهری

    در این وب سایت نیازمندی با نام راهنما می توانید کالای خود را رایگان یا با هزینه کم برای تبلیغات قرار دهید و از نتایج بازدهی بالا بهره ببرید.

    میانگین امتیاز : 5 / 5. تعدا آرا : 1

    ثبت امتیاز شما به این مطلب

    شما نظری در این مورد ندارید؟