15 تا از بهترین تکنیک های سئو در سال 2024

زمان مطالعه 12 دقیقه
بهترین تکنیک های سئو ، نگاه به تکنیکهای سئو و ترفند های سئو برای ارتقا رتبه سایت

برای سئو کاران استفاده از تکنیک های سئو می تواند حیاتی باشد. البته این مقاله بدرد هر کسی که بخواهد از طریق محتوا مارکتینگ کند می خورد. این 15 ترفند سئو بر پایه اصول به شما کمک می کند تا میانبر بزنید.

0
(0)

از یافتن کلمات کلیدی و شناخت رنک برین گوگل تا هرس محتوا و پابلیس مجدد پست های بلاگ و باقی راهکارهایی که در این مقاله خواهید خواند، همگی تکنیک های سئو هستند که به ما در سئو محتوا و وب سایت کمک شایانی می کنند. بریم با این تکنیک های سئو بصورت جزیی تر آشنا شویم.

بهترین و جدیدترین تکنیک های سئو

1. کلمات کلیدی استفاده نشده را در Reddit پیدا کنید

بدون شک ردیت یک معدن طلا برای تحقیقات کلمات کلیدی، به خصوص زمانی که نوبت به یافتن کلمات کلیدی بلند یا لانگ تِیل میرسد، است. در اینجا دقیقاً نحوه استفاده از Reddit برای تحقیق کلمات کلیدی آورده شده است، پس ابتدا به Reddit بروید. اگر قبلاً یک subreddit را می‌شناسید که مخاطبان هدف شما در آن حضور دارند، مستقیماً به آنجا بروید.

برای مثال، فرض کنید می‌خواستید مقاله‌ای درباره رژیم پالئو بنویسید. در شروع به ساب ردیت پالئو وارد شوید. یک دقیقه صبر کنید : در اینجا توضیح دادیم که سئو چیست؟

Reddit – Paleo subreddit
Reddit – Paleo subreddit

اگر مطمئن نیستید که مخاطبان شما در Reddit کجا هستند، جای نگرانی نیست، فقط موضوع خود را جستجو کنید.

جستجوی موضوع مورد نظر شما در سایت ردیت
جستجوی موضوع مورد نظر شما در سایت ردیت

در نهایت، به دنبال عباراتی باشید که بارها و بارها ظاهر می شوند. اگر مردم در مورد این موضوعات در Reddit صحبت می کنند، پس به احتمال زیاد به جستجوی همان عبارات در گوگل نیز می پردازند. به عنوان مثال، وقتی به موضوعاتی در مورد “لینک سازی” نگاه کردم، متوجه عباراتی مانند “استراتژی های محتوا” شدم.

پالایش و تحقیق در ردیت جهت یافتن ایده های کلمات کلیدی یکی از تکنیک های سئو است
پالایش و تحقیق در ردیت جهت یافتن ایده های کلمات کلیدی یکی از تکنیک های سئو است

کلمات و عباراتی که اینجا در این روش پیدا می کنید احتمالاً به ذهنتان نرسیده بود. پس ضمن تشکر از ردیت، این اولین تکنیک سئو برای یافتن ایده کلمات کلیدی است.

امیرحسین ستاری
24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما


    2. بهینه سازی سایت برای الگوریتم رنک برین گوگل

    گوگل الگوریتم RankBrain خود را در سال 2015 معرفی کرد.

    معرفی الگوریتم رنک برین توسط گوگل
    معرفی الگوریتم رنک برین توسط گوگل

    همانطور که مشخص بود، این بروز رسانی بازی را تغییر داد. شاید بپرسید چرا؟ Google RankBrain الگوریتم یادگیری ماشین گوگل است. این الگوریتم جدید ML به Google اجازه می دهد تا نحوه تعامل کاربران با نتایج جستجو را به دقت اندازه گیری کند:

    رنک برین چطور  از سیگنال های تجربه کاربری بهره می برد؟
    رنک برین چطور از سیگنال های تجربه کاربری بهره می برد؟

    همانطور که می بینید، هرچه کاربران گوگل را خوشحال تر کنید، رتبه بالاتری خواهید داشت. مطمئناً، بک لینک ها، کلمات کلیدی و سایر سیگنال های سنتی هنوز مهم هستند. اما RankBrain روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. در واقع، از دیدگاه گوگل RankBrain یکی از 3 سیگنال رتبه‌بندی برتر آن به حساب می آید و جز سئو کلاه سفید است که در تناقض با انواع روش های سئو کلاه سیاه است.

    3 فاکتور مهم رنکینگ گوگل
    3 فاکتور مهم رنکینگ گوگل

    خوب حالا وقتشه این سوال را مطرح کنیم که چگونه می‌توانید سایت خود را بهمراه سئو داخلی سایت برای Google RankBrain بهینه کنیم؟در اینجا دو نکته ساده و آسان برای پیاده سازی وجود دارد که در حال حاضر بسیار خوب کار می کنند:

    ابتدا، نرخ کلیک ارگانیک (CTR) خود را بهبود بخشید.

    Google RankBrain در ابتدا می خواهد ببیند که افراد زیادی در نتایج جستجو روی سایت شما کلیک می کنند، در نتیجه به گوگل می گوید: مردم به این نتیجه علاقمند هستند، پس بیایید آن را به بالای صفحه ببریم تا پیدا کردن آن برای کاربران آسان تر باشد.

    صفحه شما در نتایج گوگل بالاتر می رود.
    صفحه شما در نتایج گوگل بالاتر می رود.

    اما اگر مردم روی نتیجه شما کلیک نکنند، گوگل سایت شما را رها می کند.

    صفحه شما در نتایج گوگل پایین تر می رود.
    صفحه شما در نتایج گوگل پایین تر می رود.

    و به همین دلیل است که بهینه سازی سایت شما برای CTR ارگانیک بسیار مهم است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دریافت کلیک‌های بیشتر، افزودن اعداد به برچسب عنوان و توضیحات است. در اینجا یک مثال واقعی از یکی از پست های وبلاگ من آورده شده است:

    استفاده از اعداد در تایتل و توضیحات پست
    استفاده از اعداد در تایتل و توضیحات پست

    تحقیقات نشان می‌دهد که افراد آنلاین بیشتر روی محتوایی کلیک می‌کنند که حاوی یک عدد باشد؛ بنابراین وقتی عددی را در عنوان محتوا و در توضیحات متای خود قرار می دهید، می توانید CTR خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

    در مرحله بعد، نرخ پرش و زمان ماندگاری در صفحات خود را بهبود بخشید.

    باز هم Google RankBrain از شما می خواهد که محتوایی را منتشر کنید که باعث خوشحالی کاربران شود و اگر کاربران پس از 3 ثانیه سایت شما را ترک کنند (که به عنوان “بانس یا جهش” نیز شناخته می شود) این یک سیگنال تجربه کاربری است که به Google می گوید مردم محتوای شما را دوست ندارند.

    در واقع، تجزیه و تحلیل از ۱۱ میلیون نتیجه جستجوی گوگل نشان داد که سایت‌هایی با زمان ماندگاری خوب بالاتر از سایت‌هایی با زمان ماندگاری ضعیف رتبه‌بندی می‌شوند:

    ارتباط مستقیم زمان ماندگاری کاربر در صفحه با رتبه صفحه
    ارتباط مستقیم زمان ماندگاری کاربر در صفحه با رتبه صفحه

    هر چه نرخ پرش شما بهتر باشد، رتبه بهتری خواهید داشت؛ به طور کلی، هر چه جستجوگران مدت بیشتری در سایت شما بمانند (معروف به «زمان اقامت»)، رتبه شما بالاتر خواهد بود.

    چگونه می‌توانید زمان ماندگاری و نرخ پرش خود را بهبود ببخشید؟ مقدمه‌های قانع‌کننده‌ای بنویسید که افراد را تشویق به اقدام کنند. به عبارت دیگر، از مقدمه های طولانی و ضعیف خودداری کنید. در عوض، سراغ اصل مطلب بروید و شیوا آنرا به کاربر بگویید. هر کسی که در این صفحه فرود می‌آید بخاطر مقدمه 4 خطی اول دقیقاً می‌داند که محتوای من در مورد چیست.

    توصیه می کنم محتوای خود را به قطعات کوچک تقسیم کنید. خواندن این صفحات به خصوص در تلفن یا تبلت فوق العاده آسان است. با توجه به اینکه اکثر جستجوهای گوگل در حال حاضر بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، خوانایی برای سئو بیش از هر زمان دیگری مهم است.


    3. پست های وبلاگ قدیمی را به روز کنید، ارتقا دهید و دوباره منتشر کنید

    یکی از ترفند های سئو استفاده از تکنیک آسمان خراش برای دستیابی به نتایج چشمگیر بسیار کارآ است. به جای نوشتن یک پست جدید، چرا آن را به یک پست موجود اضافه نکنیم؟ تصاویر را به روز و نکات جدیدی به محتواهای قبلی اضافه کنید و آنها را بروزرسانی کنید. برای اطمینان از اینکه پست جدید توجهی را که شایسته آن است به خود جلب کرده است، با ارسال ایمیل به مشترکان خبرنامه خود بازاریابی ایمیلی خود را استارت بزنید و در شبکه های اجتماعی هم آن ها را به اشتراک بگذارید. مطمئن باشید نتایج خوبی خواهید گرفت.


    4. عنوان قانع کننده و برچسب های توضیحات را بنویسید

    بر کسی پوشیده نیست که برچسب های عنوان و توضیحات قانع کننده کلیک های بیشتری در نتایج گوگل دریافت می کنند و همانطور که قبلاً ذکر کردیم، کلیک های ارگانیک تر = رتبه بندی گوگل بالاتر.

    سوال این است: چگونه می دانید که مردم می خواهند روی چه چیزی کلیک کنند؟

    به تبلیغات آن کلمه کلیدی در Google Adwords نگاه کنید. می توانید از کپی از این تبلیغات استفاده کنید تا برچسب های عنوان و توضیحات خود را جذاب تر کنید. پس یکی دیگر از ترفند های سئو یافتن نسخه‌های جالب تبلیغاتی است بتوانید آن ها را در عنوان و توضیحات محتوای خود کار کنید.


    5. بهترین کلمات کلیدی رقبای خود را کپی کنید [ترفند های سئو]

    دو راه برای یافتن کلمات کلیدی برای بهینه سازی محتوای خود وجود دارد که هر دو آنها می توانند کارساز باشند.

    کلمات کلیدی seed را در یک ابزار وارد کنید یا کلمات کلیدی را پیدا کنید که رقبای شما قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اند. ابتدا یک سایت رقیب را پیدا کنید که در حال حاضر رتبه خوبی در گوگل داشته باشد. به این ترتیب، شما سایت‌هایی را مهندسی معکوس می‌کنید که از قبل می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند.

    سپس، صفحه اصلی سایت را در یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند سئو سیگنال قرار دهید و لیستی از کلمات کلیدی که سایت برای آنها رتبه بندی می کند دریافت خواهید کرد.

    البته برخی از این کلمات کلیدی برای کسب و کار شما منطقی نیستند. به عنوان مثال، آنها ممکن است کلمات کلیدی را هدف قرار دهند که مشتریان شما آنها را جستجو نمی کنند. یا شاید آنها در حال رتبه بندی برای کلمات کلیدی فوق رقابتی هستند که شما قادر به رتبه بندی برای آنها نخواهید بود. در هر صورت، باید مجموعه ای از کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما منطقی هستند را انتخاب کنید.


    6. محتوای خود را برای به حداکثر رساندن اشتراک های اجتماعی بهینه کنید

    بیشتر محتواها ارزش اشتراک گذاری ندارند و بدون اشتراک گذاری مخصوصاً در قالب بک لینک در گوگل رتبه ای کسب نخواهید کرد. خوشبختانه، ایجاد محتوای ارزشمند برای بهبود استراتژی سئو خارجی شما چندان سخت نیست.

    به طور خاص، پست من از نکات عملی این اینفوگرافیک پیروی می کند:

    از URL های کوتاه استفاده کنید. به عنوان مثال، URL برای این پستی که می خوانید به سادگی: avadis.net/blog/best-seo-techniques است. URL های کوتاه معمولاً کلیک بیشتری دریافت می کنند. بعد، دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به طور برجسته در صفحه قرار دهید. این نمادها میزان لایک‌ها و توییت‌هایی را که پست‌های من دریافت می‌کنند، افزایش می‌دهند.

    برای روشن شدن: گوگل احتمالاً از سیگنال های اجتماعی به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده نمی کند.

    گوگل احتمالاً از سیگنال های اجتماعی به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده نمی کند
    گوگل احتمالاً از سیگنال های اجتماعی به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده نمی کند

    اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی می‌توانند ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند و برخی از این افراد ممکن است به شما لینک دهند، که می تواند به رتبه بندی شما کمک کند و اکنون که محتوای شما برای اشتراک‌گذاری بهینه شده است، می‌خواهید مطمئن شوید که سئو تکنیکال و داخلی صفحه‌تان خوب است.


    7. لینک به سایت های معتبر

    گوگل صفحه شما را تا حدی بر اساس کیفیت و ارتباط لینک های خروجی آن صفحه ارزیابی می کند که اگر به آن فکر کنید کاملاْ منطقی به نظر می رسد. صفحاتی که به آنها پیوند می‌دهید، موضوع صفحه وب شما را منعکس می‌کنند و صفحاتی که به منابع مفید پیوند می‌دهند نیز نسبت به صفحاتی که فقط به مطالب خودشان پیوند دارند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

    به عبارت دیگر، صفحاتی که به منابع عالی پیوند داده می‌شوند، خود را به‌عنوان مرکز محتوای مفید از نظر Big G معرفی می‌کنند.

    در اینجا، Industry Study همبستگی بین لینک های خروجی و رتبه بندی گوگل را نشان داد.

    آزمایش Phylandocic نتایج گوگل
    آزمایش Phylandocic نتایج گوگل

    به عنوان یک امتیاز، پیوندهای خروجی برای تجربه کاربری بهتر هستند. از این گذشته، پیوندهای خارجی مفید به کاربران کمک می کند محتوایی را پیدا کنند که می تواند به آنها کمک کند درباره موضوعاتی که در مقاله خود صحبت می کنید بیشتر بیاموزند.

    در هر محتوایی که منتشر می کنید، حداقل به 3 منبع مرتبط با کیفیت و مرتبط پیوند دهید، این به گوگل نشان می دهد که صفحه شما یک مرکز اطلاعات مفید است، با این حال، پیوندهای خارجی تنها یکی از سیگنال‌های سئوی داخلی هستند که گوگل به آنها نگاه می‌کند.


    8. ارسال Authority به صفحات با عملکرد ضعیف

    مطالعه اخیر Backlinco در Google CTR نشان داد که کمتر از 1٪ از جستجوگران Google در صفحه دوم قرار می گیرند.

    تعداد کمی از جستجوگران گوگل از صفحه دوم و بعد از آن بازدید می کنند
    تعداد کمی از جستجوگران گوگل از صفحه دوم و بعد از آن بازدید می کنند

    بنابراین چگونه می توانید به آن صفحات رونق دهید تا به صفحه اول بروند؟ از لینک های داخلی استفاده کنید.

    به صفحات مهم خود لینک داخلی بدهید.
    به صفحات مهم خود لینک داخلی بدهید.

    در اینجا روند 3 مرحله ای وجود دارد:

    مرحله 1: از کنسول جستجوی گوگل برای پیدا کردن کلمات کلیدی که در صفحه دوم یا سوم رتبه بندی می کنید استفاده کنید. برای پیدا کردن آنها، وارد کنسول جستجوی گوگل شوید و به گزارش “نتایج جستجو” بروید:

    سرچ کنسول - منوی اصلی
    سرچ کنسول – منوی اصلی

    اطمینان حاصل کنید که “موقعیت میانگین” را زده اید. به این ترتیب میانگین رتبه برای هر کلمه کلیدی را خواهید دید.

    روی میانگین موقعیت کلیک کنید
    روی میانگین موقعیت کلیک کنید

    سپس، نتایج را بر اساس “موقعیت” مرتب کنید:

    بر اساس موقعیت ترتیب بندی کنید
    بر اساس موقعیت ترتیب بندی کنید

    بعد، به دنبال کلمات کلیدی با موقعیت متوسط ​​11-30 باشید. اگر از یک کلمه کلیدی در صفحه 2 یا 3 کلیک می کنید، می توانید مطمئن باشید که کلمه کلیدی حجم جستجوی مناسبی دارد. در صفحات پربازدید و دارای رتبه خوب وب سایت خود به این صفحات شامل کلمات کلیدی ذکر شده لینک داخلی بدهید.


    9. بهینه سازی محتوا برای سئوی معنایی

    چند سال پیش، گوگل یک الگوریتم جستجو به نام مرغ مگس خوار Hummingbird را ارائه کرد.

    الگوریتم  Hummingbird یا مرغ مگس خوار گوگل
    الگوریتم Hummingbird یا مرغ مگس خوار گوگل

    قبل از مرغ مگس خوار، اساساً گوگل فقط تک تک کلمات کلیدی صفحه شما را تجزیه و تحلیل می کرد. اما به لطف این الگوریتم جدید، گوگل اکنون می تواند موضوع صفحه شما را درک کند. توانایی موتورهای جستجو برای درک موضوعات، سئوی معنایی نامیده می شود.

    در اینجا نحوه شروع با سئوی معنایی آورده شده است:

    ابتدا، صفحه خود را در اطراف کلمه کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید، درست مانند حالت عادی. سپس، موضوعات فرعی مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظر خود را پوشش دهید. به این ترتیب، گوگل می تواند موضوع صفحه شما را کاملاً درک کند (نه فقط کلمه کلیدی شما).

    وقتی شما تاپیکی را پوشش می دهید که ساب تاپیک ها را شامل می شود گوگل معنای صفحه شما را درک می کند و می تواند آن را برای کلمات کلیدی بسیار زیاد رتبه بندی کند. شما می توانید موضوعات فرعی مرتبط را با استفاده از ابزاری به نام LSIGraph پیدا کنید:

    lsigraph صفحه اصلی
    lsigraph صفحه اصلی

    این ابزار موضوعات فرعی (و اصطلاحاتی) را به شما نشان می دهد که با کلمه کلیدی که در آن تایپ کرده اید مرتبط هستند.


    10. کلمات کلیدی Long Tail را در برچسب های عنوان قرار دهید

    اصطلاحات طولانی را پیدا کنید که بتوانید در عناوین خود جاسازی کنید. شما ترافیک موتورهای جستجو را سریعتر دریافت خواهید کرد و در نهایت صفحه را برای بیش از یک عبارت رتبه بندی می کنید.


    11. از ویکی پدیا برای ایده های کلیدواژه و موضوع استفاده کنید

    اگر می خواهید کلمات کلیدی دست نخورده ای را پیدا کنید که رقبای شما از آنها اطلاعی ندارند؟ ویکی پدیا را امتحان کنید. اگر می خواهید کلیدواژه هایی را پیدا کنید که ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی بذر شما دارند، به ذهن انسان نیاز دارید یا بهتر از آن، هزاران ذهن انسانی که در ویکی‌پدیا مشارکت دارند.

    پس : به ویکی پدیا بروید و یک کلمه کلیدی را وارد کنید بعد، جدول محتوا را که شامل کلمات کلیدی و موضوعات نزدیک به آن است را بررسی کنید. فراخوان ها و نوارهای کناری در این مسیر به شما کمک می کنند. لینک های داخلی را از یاد نبرید و و بخش‌های «همچنین ببینید» را بررسی کنید.

    معمولاً از یک جدول محتوایی در یک صفحه ویکی‌پدیا یک مشت ایده‌های کلیدواژه و موضوع دریافت می‌کنید. اگر می‌خواهید ایده‌های کلیدی بیشتری پیدا کنید، روی پیوند داخلی کلیک کنید.


    12. فرصت های لینک سازی را از لیست های “بهترین” بیابید

    اگر لینک بیلدینگ زیادی انجام می دهید، می دانید که یافتن مشتریان بالقوه لینک مرتبط همیشه آسان نیست. چیزی که ممکن است متوجه نباشید این است که وبلاگ نویسان در جایگاه شما این لیست ها را در قالب “بهترین” پست های وبلاگ برای شما ایجاد می کنند.

    پست های وبلاگ “بهترین” به سادگی لیست هایی از بهترین وبلاگ ها در یک صنعت خاص هستند. چگونه می توانید این “بهترین” پست های وبلاگ را پیدا کنید؟

    از این رشته‌های جستجو استفاده کنید:

    • «وبلاگ‌های [کلمه کلیدی] برای دنبال کردن»
    • «بهترین پست‌های [کلمه کلیدی] 2024»
    • «وبلاگ‌های برتر [کلمه کلیدی] برای دنبال کردن» + «2024»

    13. محتوا را با حداقل 1447 کلمه منتشر کنید

    نمی توان انکار کرد: محتوای طولانی تر نسبت به پست های وبلاگ کوتاه 300 کلمه ای بهتر رتبه می گیرد.

    در واقع، مطالعه Backlinko روی 11.8 میلیون نتیجه جستجوی گوگل نشان داد که میانگین تعداد کلمات در صفحه اول نتایج گوگل 1447 کلمه است.

    مطالعه Backlinko روی 11.8 میلیون نتیجه جستجوی گوگل
    مطالعه Backlinko روی 11.8 میلیون نتیجه جستجوی گوگل

    آیا محتوای طولانی برای موبایل مناسب است؟ طبق داده های این مطالعه، بله. محتوای طولانی تر برای جستجوهای موبایل نیز عملکرد خوبی دارد.

    چرا پست های طولانی کار می کنند؟ اول از همه، پست های طولانی به گوگل نشان می دهد که شما اطلاعات عمیقی را برای جستجوگران ارائه می دهید. چیزی که گوگل (بدیهی است) می خواهد ببیند.


    14. “قاعده اولویت لینک اول”

    این مورد یکی از مهمترین تکنیک های سئو است که باید بدانیم: فرض کنید شما دو لینک دارید که به یک صفحه در سایت شما اشاره می کنند … و هر دوی آن پیوندها در یک صفحه هستند. گوگل به کدام انکر تکست توجه می کند؟ اولی؟ دوم؟ هر دو؟ طبق قانون اولویت لینک اول، فقط لینک اول است.

    چرا این مهم است؟

    فرض کنید در سایت خود یک نوار ناوبری دارید، از آنجایی که پیمایش شما در بالای صفحه است، گوگل ابتدا آن لینک ها را می بیند. اینجاست که همه چیز پیچیده می شود: گوگل فقط انکور تکستی را که برای اولین بار مشاهده کرده است، می شمارد. از لنگرهای غنی از کلمات کلیدی در ناوبری سایت خود استفاده کنید. همانطور که یاد گرفتید، لینک های داخلی غنی از کلمات کلیدی در زیر آنها به آن صفحه به حساب نمی آیند.


    15. کلمات کلیدی خود را بسازید

    این یکی از بهترین تکنیک های سئو است که من تا به حال یاد گرفته ام:

    شما همیشه برای کلمات کلیدی که ایجاد می کنید رتبه 1 را دارید. وقتی چیزی واقعاً اصلی ایجاد می کنید (مانند یک نام تجاری، محصول یا یک سیستم گام به گام)، شما تنها فردی هستید که برای آن اصطلاح بهینه می شود و اگر ساخته شما محبوب شود، ناگهان خود را در رتبه اول برای یک کلمه کلیدی با حجم بالا قرار خواهید داد.

    دفعه بعد که در مورد تکنیکی که ایجاد کرده اید (خواه یک نکته رژیم غذایی، هک بهره وری یا سیستم پرورش گوجه فرنگی) بنویسید، آن را نام ببرید.


    کلام آخر

    کدام یک از 15 تکنیک های سئو ی پست امروز را ابتدا امتحان می کنید؟ آیا قصد دارید شروع به انتشار محتوای طولانی تر کنید؟ شایدم بخواهید سایت خود را برای Google RankBrain بهینه کنید. در هر صورت، با نظر خود در زیر به من اطلاع دهید. در صورتی که سوالی دارید با دیجیتال مارکتینگ آوادیس تماس بگیرید.

    میانگین امتیاز : 0 / 5. تعدا آرا : 0

    ثبت امتیاز شما به این مطلب

    ad516503a11cd5ca435acc9bb6523536
    نویسنده
    امیرسام
    حدود 15 سال هست که با علاقه به فرانت و CSS HTML Java Script شروع کردم و بعد از آن در زمینه برنامه نویسی PHP و لاراول مشغول فعالیت هستم. در زمینه استارتاپ، سئو و راهکارهای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارم و بصورت روزانه مطالعه می‌کنم.

    شما نظری در این مورد ندارید؟