How to Create a Website Admin Panel

طراحی پنل مدیریت وب سایت، ویژگی های پنل خوب

زمان مطالعه 12 دقیقه
طراحی پنل مدیریت وب سایت

طراحی و توسعه یک پنل مدیریت مدیریت خوب و کارا ممکن است یک فرآیند پیچیده باشد. برای طراحی پنلی خوب و مفید چالش ها و مشکلاتی در پیش است. کارایی و تناسب آن با نیازهای تجاری و کاربران از ویژگی های اصلی پنل مدیریت وب سایت باید باشد.

4.9
(7)

پنل مدیریت وب سایت چیست؟

در وهله اول یک پنل وب سایت بایستی کارهای تیم را بهینه سازی و کارآمدتر کند. پس هنگام طراحی پنل مدیریت وب سایت اولین هدف طراح و برنامه نویس پنل مدیریت ایجاد راهکارهای دسترسی سریع و آسان کاربران برای تعامل و دسترسی به داده ها و محتوا خواهد بود نه طراحی پیچیده با جلوه های شگفت انگیز!

فهرست مطالب نمایش

هر چه رابط کاربری پنل وب سایت ساده تر، قابل درکتر و شهودی تر باشد، عملکرد تیم بهینه تر خواهد بود و راحت تر داده های ارائه شده در داشبورد را آنالیز و تحلیل خواهند کرد. اما چگونه یک پنل مدیریت وب سایت بسازیم تا در پروژه نیازهای شما را برطرف کند.

طراحی پنل مدیریت وب سایت
طراحی سایت و طراحی پنل مدیریت وب سایت

تفاوت پنل مدیریت وب سایت و داشبورد مدیریت چیست؟

تنیدگی عملکرد این دو معمولاً باعث می شود پنل مدیریت وب سایت و داشبورد یک مفهوم در نظر گرفته شود در حالی که با هم تفاوت دارند.

داشبورد مدیریت درون یک پنل مدیریت وب سایت به شما اجازه می دهد تا در یک نگاه به اطلاعات مهم و خاص یک حرفه یا یک تیم خاص دسترسی داشته باشید. داشبوردها یک نمای کلی از داده‌های کلیدی، گزارش‌ها، شاخص ها و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و در صورت نیاز، جزئیات بیشتری را مورد بررسی قرار می دهند. به طور معمول، داشبورد مدیریت وب سایت یک صفحه نمایش واحد است که شامل تمام اطلاعات حیاتی است.

در مقابل، یک ادمین وب سایت یا کنترل پنل امکان اعمال خاصی را فراهم می کند. مدیران وب سایت را قادر می سازد تا مدیریت کارآمد، کنترل عملکرد سیستم و اجرای تغییرات مورد نیاز خود را انجام دهند.

بنابراین، داشبورد می تواند یکی از اجزای کلیدی یک کنترل پنل مدیریت سایت باشد و به احتمال زیاد، به عنوان نقطه شروع فعالیت مدیر در پنل عمل می کند، جایی که آنها گزارش های خلاصه و سریع را پیدا می کنند و سپس از این اطلاعات به صورت گسترده تری در پنل مدیریت پایگاه اینترنتی استفاده می کنند.


ویژگی های کلیدی در طراحی پنل مدیریت وب سایت

در طراحی و ایجاد یک جدول داده برای ارائه در پنل مدیریت، وظیفه یک طراح ارائه این پیچیدگی در قالب و روشهایی ساده برای استفاده هر چه آسانتر کاربران آن است. ویژگی های یک پنل مدیریت وب سایت همیشه به نیازهای آن وب سایت بستگی دارد اما ما در آوادیس سعی کردیم لیستی از این ویژگی ها برای طراحی یک پنل مدیریت وب سایت خوب و کارآ برای شما آماده کنیم تا کار طراحی خود را با توجه به این موارد شروع کنید.


مدیریت پروفایل یا حساب کاربران

هر شخصی که از پنل وب سایت استفاده می کند دارای یک حساب کاربری است، بنابراین در طراحی پنل وب سایت بخش مدیریت حساب کاربران را همیشه در نظر داشته باشید که معمولاً شامل نام کاربری، رمز عبور، شماره همراه، تصویر و ایمیل کاربر است. همچنین، می‌توانید پیکربندی‌های بیشتری را در تصویر نمایه کاربر اضافه کنید، مانند توافقنامه دریافت اعلان‌ها درباره آخرین اقدامات و رویدادها. استانداردترین گزینه ها شامل پیوندی به نمایه کاربر در گوشه سمت راست بالای صفحه یا پایین نوار کناری است، به این ترتیب کاربر همیشه به پروفایل خود دسترسی سریع دارد.

طراحی پنل مدیریت کاربران وب سایت در آوادیس
طراحی پنل مدیریت کاربران وب سایت در آوادیس

مدیریت محتوا

محتوا از اصلی ترین بخش های مورد نیاز در طراحی یک پنل مدیریت است، مدیریت، ایجاد، مشاهده، تغییر و حذف محتوا می تواند از حقوق کاربران با سطوح دسترسی خاصی باشد. در این حین مبحث کنترل نسخه محتوا برای حفظ نسخه محتواهای قدیمی تر مهم است. ارائه امکاناتی نظیر نمودارها، جداول، لینک ها و مقالات و گالری تصاویر پنل وب سایتی کارآ تر و بهتر خواهد ساخت.


قابلیت ادغام با دیگر سیستم ها

ابزارهای ایمیل، یادداشت، سرویس های ردیابی کالا و پرداخت ریالی و ارزی را می توان در طراحی پنل مدیریت وب سایت در نظر گرفت. دسترسی به برخی اطلاعات مورد نیاز در سیستم ها و دسترسی به API ها برای دریافت و ارسال اطلاعات مورد نیاز در کنترل پنل وب سایت در بسیاری مواقع ضروری است.

  • مجوزهای توکن : در برخی از سیستم ها مجوز های توکن طول عمر مشخصی دارند که بایستی ساز و کاری برای بروزرسانی آنها در نظر گرفت.
  • ریت لیمیت : ارسال و دریافت در برخی از سیستم ها محدودیت هایی دارند که بایستی در نظر گرفته شود تا از مسدود شدن درخواست ها در سیستم خارجی جلوگیری شود.

مجوز کاربران

بخش احراز هویت و ورود انواع کاربران جنبه مهمی از عملکرد کنترل سیستم در طراحی کنترل پنل وب سایت است که بسته به سطوح مختلف کاربران پیچیده هم می شود. خوب یکی از بهترین سناریو ها استفاده از سیستم های احراز هویت موجود مثل Gmail و یا شبکه های اجتماعی است.

به هر حال استفاده از روش احراز هویت داخلی مانند یک شماره تلفن همراه و کد توکن ارسالی به آن یا یک ایمیل اختصاصی به کاربر به همراه پسورد امن ترین گزینه است.

امیرحسین ستاری
24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما


    امنیت در طراحی پنل مدیریت وب سایت و مجوزهای سطوح دسترسی

    معمولاً کاربران در پنل مدیریت وب سایت دارای سطح های دسترسی و مجوزهای دسترسی می باشند. اجرای Role و Permission ها و امکان اختصاص آن به کاربران سطوح مختلف مانند مدیران ارشد، مدیران، نویسندگان و … از قابلیت های تعیین کننده و مهم در امنیت یک پنل مدیریت وب سایت می باشند.

    تایید بایستی در سمت سرور انجام شود و کاربرانی که دسترسی به محتوای خاص ندارند نمی توانند آن را ببینند. ساخت یک سیستم مجوز محور که به شما امکان مدیریت سطوح دسترسی کاربران و تایید هر قدم که کاربر بر می دارد می تواند خیال شما را از دسترسی ها راحت کند. نقش های مورد نظر در پنل برای دسترسی های مشخص تعریف می شود.

    مدیریت نقش ها و سطوح دسترسی در پنل مدیریت توسط شرکت آوادیس
    مدیریت نقش ها و سطوح دسترسی در پنل مدیریت توسط شرکت آوادیس

    حسابرسی سوابق کاربران

    تمام فعالیت های کاربران را بهتر است در طراحی کنترل پنل مدیریت وب سایت در نظر بگیرید و ثبت کنید. به آن یک صفحه اختصاص دهید تا بتوانید آنها را مشاهده کنید. حذف سوابق کاربران بدون نسخه ای دیگر از آن شما را با مشکل روبرو می کند. پس بهتر است آنرا بصورت کامل حذف نکنید و می توانید این سوابق را مثلا در یک جدول دیگر در دیتابیس نگهداری کنید.

    مدیریت و حسابرسی فعالیت های کاربران در طراحی پنل مدیریت آوادیس
    مدیریت و حسابرسی فعالیت های کاربران در طراحی پنل مدیریت آوادیس

    نمایش داده ها در کنترل پنل مدیریت وب سایت

    پنل های مدیریت وب سایت معمولاً حجم زیادی از اطلاعات را نمایش می دهند. این لیست ها علاوه بر صفحه بندی مناسب، بهتر است قابلیت جستجوی سریع در داده ها و مکانیسم فیلترسازی و مرتب سازی را داشته باشند.


    ویرایش داده ها

    فرم ها از فیلدهای زیادی تشکیل می شوند که باعث می شود مدیران در کنترل پنل زمان زیادی را صرف این تغییرات کنند. فرض کنید کاربر دیگری با مجوز امکان ویرایش کمی بعد از تغییرات توسط مدیر، تغییر جدیدی در فرم ایجاد کند که منجر به از دست رفتن تغییرات قبلی شود. تکنیک قفل خوشبینانه (optimistic locking technique) با استفاده از روش نسخه سازی داده ها این مشکل را برطرف می کند!

    در این روش سرور تنها زمانی به تغییرات تن می دهد که شماره نسخه پایگاه داده با شماره نسخه ارسالی داده یکی باشد، در غیر این صورت خطا بر می گرداند که به معنی عدم تغییرات جدید است یعنی قبلاً تغییر توسط شخص دیگری انجام شده است.

    قفل خوشبینانه در ویرایشداده ها در طراحی پنل مدیریت
    طراحی پنل مدیریت وب سایت، ویژگی های پنل خوب 12

    بهترین روش های طراحی پنل مدیریت وب سایت

    برای طراحی پنل مدیریت وب سایت کارآمد، ابتدا باید بر اهداف، نیازهای کلیدی کسب و کار تمرکز کنید. با این حال اصول طراحی خاصی برای این محصولات استفاده می شود. برخی از این معیارها را که در طراحی داشبورد مدیریت وب سایت باید رعایت کنیم :


    ناوبری آسان

    اگر کاربران در هر کجای سیستم در سریع ترین زمان ممکن بتوانند به صفحات و بخش های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، ناوبری آسان و سریع در سطح پنل مدیریت وب سایت اجرا شده است.

    استفاده از منوهای چند سطحی که درک آن برای کاربران راحت باشد در نوار کناری دسکتاپ یا موبایل می تواند ناوبری مناسبی در کنترل پنل ایجاد کند، بهتر است نواری که این منو در آن قرار می گیرد ثابت باشد تا با پویش در صفحه و بخش های مختلف توسط کاربران، همیشه در دسترس سریع کاربران قرار داشته باشد.

    برچسب گذاری بخش یا منویی که کاربر در حال حاضر آنجاست می تواند به درک صحیح تر رابط کاربری کمک شایانی کند. استفاده از ستون ها و ردیف های شبکه ای گرید در اجرا در تسهیل ناوبری پنل وب سایت بسیار مفید است، البته استفاده از رویکرد اجرای شبکه ای محتوا در صفحات به واکنشگرایی (پنل مدیریت رسپانسیو) می انجامد که قابلیت نمایش صحیح در دستگاه های مختلف دسکتاپ، تبلت و موبایل را فراهم می کند.


    طراحی ساده و دلپذیر پنل مدیریت وب سایت

    در طراحی پنل مدیریت وب سایت باید بدانیم کاربران معمولی کم و بیش مجرب و با پیشینه فنی هستند و به پنل های ساده و تمیز عادت کرده اند. پنل های مدیریت با وظایف مشخص در ذهن ایجاد می شوند و حاوی عملکردهایی هستند که به کاربران راه به تمرکز بر روی محتوا و داده های مهم تشویق می کند. در طراحی پنل مدیریت وب سایت به جای طراحی پیچیده از فونت، رنگ، آیکن و اشکال ساده استفاده کنید.

    اگر می خواهید جلب توجه در بخشی کنید می توانید از رنگ ها استفاده کنید. تمرکز اصلی همیشه بر روی داده ها و اطلاعات در ساختاری واضح و صحیح از نمایش داده ها است.

    به یاد داشته باشید که تعامل کاربران با رابط کاربری پنل وب سایت باید دلپذیر و قابل درک باشد. میکرو انیمیشن ها مثل لودر، شناورها و تصاویر متحرک در عین حالی که زمان اضافه ای را برای لود صفحه یا بخش تحمیل نمی کنند، درک بهتری را برای استفاده کاربران از پنل مدیریت ایجاد می کنند.

    پس بهتر است در طراحی رابط و تجربه کاربری (UI/UX) پنل مدیریت وب سایت اولویت را همیشه سادگی آن بدانید، برای ایجاد مارک های تجاری از لوگو، آیکن ها و رنگ برند استفاده کنید در عین حال نقطه تمرکز کاربر را مدنظر قرار دهید تا داده ها و گزینه های موجود به بهترین شکل به نمایش در بیایند.


    انواع طراحی پنل مدیریت وب سایت

    طراحی پنل مدیریت سایت با لاراول

    یکی از خدمات ما طراحی سایت لاراول و پنل های مدیریت لاراولی است که هر نوع نیازی را برای پنل شما تامین می کند و قابلیت توسعه پذیری و استفاده از طیف وسیعی از پکیج های توسعه یافته آن خیال هر کسب و کاری را راحت می کند.

    بخوانید: تفاوت لاراول با php


    طراحی پنل مدیریت با php

    یکی از خدمات ما طراحی سایت PHP و پنل های مدیریت با زبان برنامه نویسی PHP است. از ویژگی های وب سایت های طراحی شده با PHP رایگان بودن آن است. PHP به طور انحصاری با CMS کار می کند و سازگار با پلتفرم های مختلف است که آن را قدرتمند، انعطاف پذیر و مقیاس پذیر می کند. برای دریافت تعرفه و قیمت طراحی سایت با php کلیک کنید.

    بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی با لاراول


    طراحی پنل مدیریت سایت شرکتی

    ممکن است در کسب و کار شرکتی شما نیاز به ویژگیهای خاصی مانند تقویم رزرو مشاوره یا هر نوع نیاز دیگری برای ارائه خدمات وجود داشته باشد که استفاده از سیستم های آماده پاسخگو نباشد. در این شرایط ما پیشنهاد می‌کنیم یک پنل مدیریت اختصاصی در پروسه سایت شرکتی شما پیاده سازی شود تا نیازهای کسب و کار شما را پوشش کامل دهد. برای دریافت هزینه طراحی سایت شرکتی کلیک کنید.


    پنل مدیریت جستجوی تور و هتل

    آژانس های گردشگری و ارائه دهندگان خدمات رزرو تور و هتل برای مدیریت تورها و امکان فروش خدمات خود بصورت آنلاین نیاز به موتورهای جستجوی تور و هتل در سرویس های API دارند. یکی از خدمات آوادیس در زمینه طراحی سایت گردشگری، طراحی پنل اختصاصی گردشگری در لاراول و وردپرس است.


    نحوه طراحی پنل مدیریت برای وب سایت

    حال بیایید مهمترین مراحل طراحی و توسعه یک پنل مدیریت را برای وب سایت از ابتدا بررسی کنیم. مراحل اولیه توسعه پنل از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چون بر موفقیت کل پروژه تاثیر می گذارد.

    پروسه طراحی

    پروسه طراحی پنل مدیریت وب سایت
    پروسه طراحی پنل مدیریت وب سایت – برای بزرگنمایی کلیک نمایید

    تعریف اهداف کنترل پنل

    طراحی خوب پنل مدیریت وب سایت از مسیر تعیین و شناسایی اهداف اولیه آن پنل می گذرد. برای ایجاد یک سیستم کارآمد باید مدتی را به تحقیق عمیق از کاربران و انتظارات آنها از سیستم اختصاص داد. در اینجا چند پرسش و پاسخ وجود دارد که به آنها می پردازیم :

    • چه چیزی باید یکپارچه شود؟
    • کدام عملیات و کارکردها حیاتی هستند؟
    • آیا یکپارچه سازی با شخص ثالث در سیستم وجود دارد؟
    • فرآیند ثبت نام و ورود به سیستم چگونه است؟
    • آیا کاربران می توانند محتوا ارسال کنند؟
    • کدام بخش ها قابلیت تغییر دارند؟

    پاسخ به این پرسش ها در شروع پروسه طراحی پنل مدیریت اهمیت بالایی دارد تا نیازهای تجاری پروژه را بشناسید و درک نمایید و به یک تحلیل از داستان کاربری برسید.


    لیست ویژگی های ضروری کنترل پنل مدیریت وبسایت

    بر پایه تحقیقات انجام شده، ویژگی های اساسی و ضروری کنترل پنل وب سایت را تعریف کنید. بهتر است در شروع زمان خود را بر روی عملکردهای پیچیده و با کیفیت تلف نکنید و زمان خود را بر روی عملکردهایی که مزایای واقعی برای کاربران ایجاد می کنند، اولویت بندی کنید.


    یکپارچه سازی با سیستم های ثالث

    راه حل های پیچیده مبتنی بر داده اغلب به جمع آوری، پردازش و ارائه اطلاعات خاص نیاز دارند و مدیران اغلب مجبور می شوند پنل مدیریت را ترک کنند و برای یافتن یا بررسی اطلاعات، استفاده از سرویس‌های خاص و غیره به پلتفرم‌های دیگر سوئیچ کنند. کنترل پنل شما با ادغام‌های سازنده با سیستم های ثالث مطمئناً زندگی کاربران پنل را آسان‌تر می‌کند.


    ایجاد نمونه اولیه تجربه کاربری

    طراحی و ساخت یک نمونه اولیه UX قبل از طراحی و توسعه پنل مدیریت، امکان بررسی صحت عملکرد قسمت ها را می دهد. ما در شرکت آوادیس نمونه های اولیه UX قابل کلیک می سازیم تا جنبه های هر محصول را بررسی و از یکپارچگی سفر کاربر پنل مدیریت اطمینان حاصل کنیم.


    تست راه حل های نمونه اولیه UX

    نمونه اولیه را روی کاربران واقعی آزمایش کنید تا مطمئن شوید که نیازهای آنها را پشتیبانی می کند. این آزمایش ها امکان تغییر و رفع مشکلات را پیش از شروع پروسه توسعه و طراحی رابط کاربری پنل مدیریت وب سایت می دهد و بسیار راهگشا هستند.


    آیا باید بر روی مرحله طراحی پنل مدیریت سرمایه گذاری کرد؟

    اگر بدنبال راه حلهای ساده برای ارائه عملکردهای اساسی در پنل مدیریت هستید، می توانید از قالب های موجود و حتی رایگان استفاده کنید. ساخت یک قالب برای پنل مدیریت وب سایت می تواند بسیار پرهزینه و زمانبر باشد. می توانیذ این زمان و هزینه را برای پروژه هایی که نیازهای بسیار سفارشی دارند استفاده کنید. در اینجا می توانید با انواع قالب های طراحی صفحات وب سایت آشنا شوید.

    بسیاری از قالب های آماده پنل مدیریت وب سایت برای فریمورک های مختلف آماده شده اند. اما اگر به دنبال ارائه راه حل های منحصر بفرد با ویژگی های خاص برای یک تجارت هستید و درصدد ترکیب این امکانات در یک جا هستید بهتر است به طراحی یک قالب و پنل اختصاصی فکر کنید.


    نمونه پنل مدیریت سایت آوادیس

    آوادیس تا بحال چندین نمونه پنل مدیریت اینترنتی را طراحی کرده است که در اینجا به طرح موضوع پنل مدیریت سایت چند فروشندگی می پردازیم.


    معرفی چند قالب راست به چپ برای ایجاد پنل مدیریت وب سایت

    دانلود قالب پنل مدیریت Sneat نسخه رایگان

    یکی از جدیدترین قالب های پنل مدیریتی که RTL می باشد، قابلیت سفارشی سازی بالایی دارد و برای توسعه دهندگان لاراول نسخه 9 با بوت استرپ نسخه 5 ساخته شده است. این قالب دارای نسخه های مختلف تجاری و یک نسخه رایگان است.

    قالب پنل مدیریت اسنیت sneat
    قالب پنل مدیریت اسنیت sneat

    دانلود قالب اسنیت


    دانلود قالب رایگان RTL Adminlte نسخه 3

    فالب فارسی و رایگان مدیریت پنل وب سایت Adminlte یک قالب زیبا و کاربردی است. این قالب در ورژن های 1 و 2 نیز موجود بوده و نسخه شماره 3 آن توسط آقای مهندس حسام موسوی در گیت هاب ایشان برای دانلود قرار گرفته است.

    دانلود قالب پنل مدیریت adminlte 3
    دانلود قالب پنل مدیریت adminlte 3

    دانلود قالب مدیریت Adminlte 3


    دانلود قالب مدیریت Chameleon Admin Lite

    Chameleon Admin Lite یک قالب رسپانسیو و رایگان برای مدیریت سایت فروشگاهی اجرا شده با بوت استرپ نسخه 4 است. دارای رابط کاربری زیبا و قابل درک، سرشار از ویژگی‌ها و ابزارها است و به شما در توسعه و طراحی داشبورد و کنترل پنل‌های مدیریت قدرتمند و پیچیده کمک کند.

    دانلود قالب پنل مدیریت Chameleon Admin
    دانلود قالب پنل مدیریت Chameleon Admin

    دانلود قالب مدیریت سایت فروشگاهی Chameleon Admin Lite


    پوشش نیازهای داخلی تیم با طراحی پنل مدیریت وب سایت کارآمد

    پنل های مدیریت وب سایت اکثراً از دید کاربران پنهان هستند و در پشت صحنه کار می کنند، برخی از آنها گسترده و برخی دیگر به شرکت ها یا گروه های کوچک خدمت می رسانند. اگر یک کنترل پنل با توجه به نیازهای تجاری خاص یک مجموعه طراحی شود می تواند بسیار به رشد و نگهداری کند.

    طراحی پنل مدیریت وب سایت باید واضح باشند تا تمرکز را اصل منحرف نکند، پنل مدیریت وب سایت باید کاربران را متمرکز نگه دارد و به آنها کمک کند تا سریعتر و کارآمدتر به آنالیز و تحلیل داده ها بپردازند. هیچ راه حلی وجود ندارد که برای همگان مناسب باشد، به همین دلیل تجزیه و تحلیل نیازهای تجاری که کنترل پنل باید آن ها را حل کند، ایده خوبی است.


    کلام آخر

    ما در شرکت آوادیس پنل های مدیریتی را برای سیستم های مختلفی مانند مدیریت سایت های فروشگاهی و چند فروشندگی، سیستم مدیریت باشگاه های ورزشی و انواع سیستم های داخلی طراحی و توسعه داده ایم.

    ما کمی پایینتر به طرح پرسخ و پاسخ مرتبط در طراحی پنل مدیریت وب سایت پرداختیم. آن را نیز مطالعه کنید، اما اگر همچنان پرسشی در مورد نحوه ایجاد پنل مدیریت وب سایت دارید با ما تماس بگیرید.

    میانگین امتیاز : 4.9 / 5. تعدا آرا : 7

    ثبت امتیاز شما به این مطلب

    پرسش و پاسخ متداول در طراحی پنل مدیریت وب سایت

    پنل مدیریت و داشبورد در طراحی و توسعه وب سایت (پنل اینترنتی) چیست؟

    پنل اینترنتی یا پنل مدیریت (کنترل پنل وب سایت) سیستمی است که مدیران و سایر کارکنان وب سایت را قادر می سازد تا وظایف مختلفی مانند نظارت، نگهداری و کنترل برخی فرآیندهای تجاری را انجام دهند. داشبورد مدیریت یکی از اجزای اصلی درون کنترل پنل است و به کاربران امکان دسترسی سریع به داده‌ها، گزارش‌ها و معیارهای مورد نیازشان را می‌دهد.

    هزینه طراحی پنل مدیریت وب سایت چقدر است؟

    تقریباً ناممکن است که یک قیمت ثابت برای طراحی و توسعه پنل مدیریتی وب سایت تعریف شود. هزینه طراحی و توسعه کنترل پنل به عوامل مختلفی مانند پیچیدگی محصول، ویژگی ها، نوع پنل و اهداف و … بستگی دارد. در تجربه ما، هر پروژه با نیازهای متفاوت در نتیجه منحصر به فرد است و بنابراین، قیمت ها متفاوت است.

    آیا هنگام ساخت پنل مدیریت وب سایت ادغام آن با نرم افزارهای ثالث را در نظر بگیرم؟

    ادغام کنترل پنل وب سایت با سیستم های سوم شخص می تواند مفید باشد چون امکان جمع آوری اطلاعات مختلف را در یک جا فراهم می کند. بنابراین، کاربران بدون خروج از برنامه به همه چیزهایی که نیاز دارند دسترسی خواهند داشت. انتخاب سیستم های ثالث به اهداف تجاری بستگی دارد. می تواند نرم افزار مدیریت پروژه (Trello)، تقویم (Google Calendar، Outlook)، ایمیل (Gmail، Outlook)، رسانه های اجتماعی (Linkedin، Twitter)، ابزارهای ارتباطی (Zoom، Slack)، ادغام با سیستم ها جمع آوری داده ها (Oracle، IBM) باشد و …

    آیا حتماْ باید از طراحی پنل مدیریت سفارشی استفاده کنم؟

    بسیاری از شرکت ها الگوهای قالبهای آماده پنل مدیریت را متناسب با نیازهای خود می بینند و از آنها استفاده می کنند. اگر پروژه شما نیازهای استاندارد دارد هیچ نیازی به طراحی کنترل پنل مدیریت از ابتدا نخواهید داشت و به این ترتیب نیازی به اختراع چرخ نیست. اما اگر بدنبال رویکردی خاص به دلیل نیازهایی خاص در سیستم خود هستید طراحی پنل مدیریت اختصاصی اجتناب ناپذیر است.

    ویژگی های ضروری پنل مدیریت وب سایت چیست؟

    اگرچه هیچ راه حل یکسان برای همگان وجود ندارد اما این ویژگی ها در اکثر پنل های مدیریت مورد نیاز هستند.
    مجوز و احراز هویت، امنیت و سطوح دسترسی، حسابرسی کاربران، نمایش و ویرایش داده ها، یکپارچه سازی و ادغام سیستم های ثالث و مدیریت محتوا

    نظرات کاربران

    هانا بایزی8 بهمن 1402

    سلام من یک سایت برای فست فودمون طراحی کردم با زبان html css سوال من اینه ایا میتونم مدیریت پنل هم با همون زبان طراحی کنم لطفا منو راهنمایی کنید

      آوادیس9 اسفند 1402

      درود بر شما ، خیر امکان طراحی پنل داینامیک برای مدیریت وب سایت با زبان html css وجود ندارد، برای اینکار باید از زبان های برنامه نویسی بعلاوه html css استفاده کنید.

    انورسکندری27 آبان 1402

    سلام وقتتون بخیر میخواستم برای شرکت خدماتی خود یک پنلی بسازم که نیروها وکارمندان بتوانند بانام کاربری خود واردشوند و فیش حقوقی یاحکم وغیره خودرا در آنجا ببینند ودریافت کنند.

      آوادیس17 آذر 1402

      درود بر شما بله بسیار کار مفیدی در طول زمان می تواند باشد. استک فناوری که انتخاب می کنید بسیار مهم است. یک ایمیل براتون ارسال می کنیم تا اگر نیاز به کمک داشتید همراهی شوید.

    یاشار اصانلو6 تیر 1402

    salam, mataleb besyar mofid bud, mamnun az poshtibanie khubetun , aya baraye shuru niyaz be etelaate zekr shode mibashad ? mamnun

      آوادیس9 تیر 1402

      سلام، خیلی ممنون از توجه شما، متوجه سوال شما نشدم، برای شروع چه کاری؟ اگر میخواهید یک پنل مدیریت وب سایت بنویسید بایستی از بکند شروع و فرانت را موازی یا بعد از اتمام برنامه نویسی داشبورد مدیریتی در بخش بک اند شروع کنید.

    رضا خسروی27 اردیبهشت 1402

    سلام ، واقعا مقاله بسیار پر محتوایی بود ، تشکر از زحمتی که کشیدید ،
    سوال من این هست که آیا شما پنل مدیریتی اختصاصی هم طراحی فرمودید که جزو محصولات شما باشه؟

      آوادیس31 خرداد 1402

      سلام خواهش می کنم. بله ما در حوزه های مختلفی پنل مدیریتی طراحی کردیم که مشغول به کار هستند.

    حافظ علیجانی26 اردیبهشت 1402

    قالب ادمین خوب برای سایت انگلیسی چی پیشنهاد می کنید؟

      آوادیس9 تیر 1402

      سلام قالب پنل مدیریت برای سایت انگلیسی اگر برای HTML بخواید ArchitectUI HTML (Bootstrap 5) این یکی از معروفهای سال 2023 هست. برای انگولار ArchitectUI – Angular & Bootstrap 5 این قالب مناسب هست. و ادمین LTE3

    Faezeh26 اردیبهشت 1402

    طراحی داشبورد مدیریتی هوش مصنوعی انجام میدین؟

      آوادیس27 اردیبهشت 1402

      سلام این مورد توضیحاتی نیازه داره که باید از سمت شما داشته باشیم. بله انجام میدیم اما لطفاً تماس بگیرید تا شفاف بتونیم بهتون بگیم.

    ساره ملاحسنی19 اردیبهشت 1402

    قیمت طراحی داشبورد مدیریتی چقدر حدوداً؟

      آوادیس19 اردیبهشت 1402

      سلام دوست گرامی ، این مورد در بخش پرسش و پاسخ هم قرار گرفته. تقریباً یک قیمت ثابت برای طراحی نمی توانیم اعلام کنیم. به امکانات مورد نظر شما بستگی داره که در تمام پروسه انجام مراحل طراحی داشبورد مدیریتی تاثیر میذاره. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191082089 تماس بگیرید.

    شما نظری در این مورد ندارید؟