Install And Run Websites

نصب وب سایت و راه اندازی وب سایت آماده و اختصاصی

نصب وب سایت و راه اندازی وب سایت آماده و اختصاصی

مطمئناً شما به عنوان مدیر کسب‌و کار تسک های تخصصی زیادی برای انجام دادن دارید. ما به شما در نصب وب سایت و راه اندازی آن تا پشتیبانی کمک می‌کنیم. با ما همراه باشید.

سیستم های مدیریت محتوا مختلفی در سطح وب وجود دارد که انتخاب هر کدام با نوع نیاز کسب و کار آنلاین شما در ارتباط است. وب اپلیکیشن ها و انواع وب سایتهای تخصصی در مارکت و حوزه مشخص، با کمی جستجو و تحقیق کشف می‌شوند. پس از آن نیاز به راه اندازی وب سایت و نصب آن خواهید داشت. یا اینکه شاید سوال این باشد؟ این سیستم مناسب کسب و کار من هست یا خیر؟ جواب را می توانید از ما بپرسید.

نصب وب سایت، فرآیند راه اندازی وب سایت و البته انتخاب خود سیستم یکی از چالش های طبیعی برای افراد غیر تکنیکال در پروسه طراحی سایت است. البته نگران نباشید، شما سیستم را انتخاب کنید یا با مشاوره رایگان ما انتخاب کنید و باقیش را به ما بسپارید.


نصب و راه اندازی وب سایت های CMS یا اختصاصی

wordpress
وردپرس
اچ تی ام ال HTML
html
لاراول
لاراول

خدمات نصب وب سایت های آماده و راه اندازی وب سایت

ثبت سفارش و جمع آوری اطلاعات

ابتدا نوع سرویس نصب وب سایتی را که باید ارائه کنیم را انتخاب کنید. متخصصان ما قالب ها را روی پلتفرم های مختلف نصب می‌کنند و قیمت بسته به پلتفرم متفاوت است. پس از انتخاب مناسب‌ترین گزینه و پرداخت، تیم پشتیبانی ما با شما تماس خواهند گرفت تا جزئیات سفارش را شرح بدهند. اگر هاست ندارید، به شما کمک می کنیم تا یک سرویس هاستینگ مناسب و یک دامنه با نام دلخواه ثبت کنید.

فرآیند نصب وب سایت

وقتی تیم ما تمام جزئیات را دریافت کرد، نصب قالب را شروع می‌کنیم. این فرآیند شامل:

  • ایجاد پایگاه داده و آپلود فایل ها
  • نصب CMS سازگار مورد نیاز
  • نصب و فعال سازی قالب
  • ورود اطلاعات نمونه
  • ارائه امکان تست کامل وب سایت نصب شده بطوریکه کاملاً مشابه نمونه ارائه شده باشد.
  • بررسی و تکمیل نهایی

پس از اتمام نصب وب سایت، جزئیات ورود به پنل مدیریت سایت خود را دریافت خواهید کرد. زمانی که آماده شروع کار با وب سایت خود هستید، از اطلاعات ورود به سایت راه اندازی شده می توانید استفاده کنید.


خدمات نصب و راه اندازی وب سایت آماده با جزئیات

اگر نمی خواهید وقت خود را صرف نصب قالب تازه خریداری شده و وارد کردن محتوای نمایشی آن کنید. اگر قبلاً با پلتفرم های CMS و سرورهای میزبانی کار نکرده اید. اگر نمی دانید cPanel، MySQL و FTP به چه معناست. خدمات نصب وب سایت ما را سفارش دهید و قالب خود را تنها در یک روز کاری راه اندازی کنید.

خدمات نصب وب سایت به شما این امکان را می‌دهد که سایت خود را سریعتر راه اندازی کنید. ظرف یک روز کاری پس از ارائه اطلاعات هاست خود به ما، می‌توانید وارد پنل مدیریت سایت شوید و کار با سایت جدید خود را شروع کنید.

در سرویس راه اندازی وب سایت ما، تیم حرفه ای ما یک قالب را روی هاستینگ شما نصب کرده و آن را فعال می‌کند. سپس، محتوای دمو سایت را وارد می کنیم و مطمئن می‌شویم که همه چیز مانند نسخه نمایشی به نظر می‌رسد و کار می‌کند. پس از اتمام نصب قالب، مشخصات ورود به پنل مدیریت وب سایت را در اختیار شما قرار می‌دهیم، بنابراین می توانید شروع به افزودن محتوا و سفارشی سازی های دیگر کنید.


توضیح کوتاه در مورد سیستم های مدیریت محتوا (وب سایت های آماده)

سیستم های مدیریت محتوا نسل پیشرفته وب سایت های داینامیک کلیه نیازهای خود را از طریق برنامه نویسی ماژولار برطرف می کنند. این سیستم های از یک هسته تشکیل شده است و ماژول ها بر روی این هسته سوار می شوند. وب سایت های اجرا شده با سیستم مدیریت محتوا از دو بخش اصلی فایلها و پایگاه داده تشکیل می شوند. برای نصب وب سایت های اجرا شده با CMS ها، باید فایل ها را بر روی فلدر روت سرور یا سرور مجازی لوکال آپلود و سپس پایگاه داده را ساخته و اتصال آنرا برقرار کرد.

از سیستم های مدیریت محتوا پرکاربرد و رایگان می توان به جوملا، وردپرس ، دروپال اشاره کرد. البته وب اپلیکیشن ها و وب سایتهای اختصاصی هستند که در مارکت و حوزه مشخصی فعالیت دارند و می توانید آنها را با کمی جستجوی دقیق پیدا کنید که البته اینکه پاسخگوی نیاز دقیق شما باشند یا خیر جوابی است که می توانید روی مشاوره با ما حساب کنید. بهتر است کار را به کاردان بسپارید و بگذارید تا با خیال راحتتری پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

امیرحسین ستاری
24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما


    خدمات نصب وب سایت و راه اندازی وب سایت های اختصاصی

    همانطور که گفته شد سیستم های مدیریت محتوای نام برده شده را بصورت رایگان می توان دانلود کرد. بعضی از ماژول ها بصورت رایگان و بعضی دیگر به صورت تجاری قابلیت استفاده دارند، همچنین پوسته و قالب این سیستم های مدیریت محتوا نیز توسط طراحان قالب ها در هر دو حالت وجود است.

    اما یک وب سایت اختصاصی حتماً با یک پوسته طراحی شده متمایز خواهد شد. مرحله بعدی مرحله طراحی پوسته و قالب سایت است و بعد از آن آپلود و پشتیبانی بعد از نصب وبسایت آغاز می شود. در تمام این مراحل در کنار شما هستیم.


    راه اندازی وب سایت اختصاصی با لاراول

    وب سایت های اختصاصی شما ممکن است از قبل طراحی شده باشند که در این صورت قالب بایستی خریداری و نصب روی لاراول انجام شود. یا ممکن است نسبت بخواهید یک قالب انتخاب شده از هر سیستم دیگری را روی لاراول راه اندازی کنید. در این صورت آوادیس خدمات طراحی سایت لاراول خود به صورت اختصاصی را به شما پیشنهاد می کند.


    نصب و راه اندازی وب سایت اختصاصی شرکتی

    شاید راه را کمی رفته اید و محتوای حال حاضر شما در یک وب سایت با قالب آماده یا قدیمی وجود دارد. برنامه ای برای یک رابط و تجربه کاربری کاملاً اختصاصی برای سایت شرکتی خود داشته باشید. در این صورت ما طراحی گرافیکی را از صفر تا صد پیاده سازی می کنیم. محتوای قبلی را بر روی وب سایت جدید ادغام می کنیم و یک سایت جدید اختصاصی برای شما راه اندازی می کنیم. در این صورت طراحی سایت شرکتی توسط تیم با تجربه ما بر اساس هویت بصری و استراتژی فروش شرکت شما اجرا و راه اندازی می شود.


    راه اندازی وب سایت ورزشی

    برای تیم‌ها، شرکت‌ها و باشگاه های ورزشی، بین کیفیت طراحی و تجربه وب‌سایت رابطه ای وجود دارد که می‌تواند به تبدیل بازدیده کننده وب سایت شما و درک بیشتر او از برند شما کمک ویژه ای کند. اگر چند سالی است که هیچ کاری برای سایت خود انجام نداده اید، اکنون زمان خوبی برای راه اندازی و طراحی سایت ورزشی شماست، یک سایت ورزشی خوب باید داستان برند شما را به بهترین نحوه تعریف کند و با رقبای برتر شما توان رقابت داشته باشد، روی دستگاه های مختلف کار کند و کیفیت کسب و کار شما را در قلب و چشم بازدید کننده حک کند.


    نصب و راه اندازی وب اپلیکیشن‌های اختصاصی رزرو و نوبت دهی باشگاه ورزشی

    آوادیس یک وب اپلیکیشن اختصاصی جهت نوبت دهی و رزرو باشگاه ورزشی آنلاین راه اندازی کرده است که اکنون تجربه چند سال کار در باشگاه های ورزشی را داشته است. وب اپلیکیشن مدیریت باشگاه آنلاین آوادیس خیال مدیران را از مدیریت دیجیتال باشگاه راحت می کند و کار ورزشکاران و مربیان را سریع و ساده می کند. اگر یک باشگاه دارید و بدنبال راهکارهای مدیریت آنلاین هستید، این وب اپلیکیشن مناسب شماست.


    نصب و راه اندازی پنل مدیریت وب سایت

    راه اندازی و طراحی پنل مدیریت وب سایت بصورت اختصاصی برای هر کسب‌و‌کاری که نیازهای ویژه کاربران خود را باید پوشش دهد، یک نیاز محسوب می‌شود. تجربه اجرا و تیم تخصصی برنامه نویسی به ما امکان طراحی انواع داشبورد مدیریتی را با استفاده از بهترین راهکارهای روز دنیا با بهینه ترین شرایط هزینه و زمان می‌دهد.


    هزینه و قیمت نصب وب سایت

    با توجه به ویژگی ها و سیستم مورد نیاز شما عملیات نصب متفاوت خواهد بود. افزونه، قالب یا امکانات مورد نیاز در سیستم های آماده یا سیستم های اختصاصی با توجه به نیاز شما انجام خواهد شد و قیمت گذاری می شود. برای دریافت قیمت نصب و راه اندازی وب سایت خود با ما تماس بگیرید.

    سوالات متداول نصب و راه اندازی وب سایت

    قالب را روی هاست من نصب می‌کنید؟

    بله، یک قالب می تواند بر روی هاست شما نصب شود، فقط باید جزئیات دسترسی صحیح هاست خود را به ما ارائه دهید. اگر هاست ندارید به شما مشورت لازم جهت خرید می‌دهیم.

    چطور مطمئن باشم که هاست من با قالب سازگار است؟

    از آنجایی که ارائه دهندگان سرویس میزبانی هاست متفاوت هستند (برخی لینوکسی، برخی دیگر ویندوزی ارائه می‌دهند)، لازم است بررسی کنید که هاست شما با نیازهای قالب شما مطابقت دارد یا خیر. بخش پشتیبانی ما جزئیات این موارد را برای شما را روشن می‌کند. 

    پس از نصب قالب، وب سایت من چطور خواهد شد؟

     پس از نصب قالب و ورود اطلاعات دمو نمونه، وب سایت شما شبیه نسخه ی نمایشی قالب لایو خواهد بود. با این حال، از آنجایی که برخی از قالبها حاوی تصاویر نسخه‌ی دمو نیستند، معمولاً ما آنها را با متغیرهایی مشابه جایگزین می‌کنیم تا مشابه نیاز شما شوند.

    می توانید قالب را سریعتر نصب کنید (مثلاً ظرف یک ساعت)؟

    نصب قالب شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود. با خیال راحت چت آنلاین را باز کنید و تیم پشتیبانی ما به شما در خرید این سرویس کمک می‌کند. قیمت این خدمات به قالبی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. 

    می توانید یک قالب روی لوکال هاست برای من نصب کنید؟

    با عرض پوزش، این امکان پذیر نیست. ما قالب را فقط روی هاست لایو نصب می‌کنیم.

    قیمت نصب وب سایت به چه چیزی بستگی دارد؟

    قیمت نصب وب سایت به نوع CMS مورد استفاده شما بستگی دارد. برای هر کدام از این سیستم ها قیمت متفاوت است. برای دریافت قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    من یک CRM خریداری کردم و میخواهم آنرا نصب و راه اندازی کنم؟

    برای انجام خدمات نصب و راه اندازی CRM می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. سی آر ام شما ویندوزی است یا لینوکسی؟ با توجه به سوالات پیش فرض به شما کمک می کنیم بهترین هاست را انتخاب و نصب و راه اندازی آن را انجام می‌دهیم.

    نظرات کاربران

    reza24 خرداد 1402

    سلام شما نصب فروم هم انجام میدید؟

    آوادیس24 خرداد 1402

    سلام بله نصب فروم های مبتنی بر زبان PHP انجام میشود، لطفاً تماس بگیرید.

    نیما احمد یان1 دی 1402

    سلام من می‌خوام وات ساپ جی بی نصب کنم

    شما نظری در این مورد ندارید؟

    امیرحسین ستاری ، متخصص دیجیتال مارکتینگ، سئو و برنامه نویسی
    کسب و کار آنلاین
    وب سایت و نرخ تبدیل به مشتری
    وب سایت شما مرکز اکوسیستم تجارت دیجیتال شما است. یک وب سایت بدون بهینه سازی نرخ تبدیل مانند یک ماشین بدون چرخ است، مسافر را به جایی نمی برد. با بهینه سازی نرخ تبدیل مشتری، به احتمال زیاد برای رشد و موفقیت تجارت آنلاین خود سرمایه گذاری می کنید. مراحل بهینه سازی نرخ تبدیل از ابتدای جلسات گفتگو و تحقیق در مورد کسب و کار شما شروع می شود و می تواند به طور مستمر ادامه پیدا کند.

    — امیرحسین ستاری، آموزه های بازار آنلاین

    دریافت پروپزال کسب و کار

    رضایت مشتری : گنجینه ناب