6 ways formatted google+ post will increase engagement

آموزش مقاله نویسی برای سایت و گوگل [معرفی 4 ابزار خوب]

زمان مطالعه 12 دقیقه
آموزش مقاله نویسی برای سایت

وقتی صحبت از نوشتن مقاله برای سایت می‌شود، نگارش یک مقاله باکیفیت بالا برای انتشار آنلاین تا زمانی که مجبور به انجام آن نشده اید، ممکن است کار نسبتاً آسانی به نظر برسد.

4
(2)

اما در نظر داشته باشید که نوشتن برای مخاطبان آنلاین با نوشتن یک مقاله ترم مدرسه، یک گزارش تجاری یا حتی یک رمان یا داستان کوتاه کمی متفاوت است. به همین دلیل تلاش کردیم در مورد آموزش مقاله نویسی سایت یک مقاله کامل بنویسم.

نقش یک مقاله خوب و هدف‌دار برای وب سایت کلیدی و موثر است که به افزایش ترافیک و بازدید وب‌سایت شما منجر می شود که می تواند شامل موضوعات متفاوتی باشد. در آموزش مقاله نویسی برای سایت موضوع مهمی که باید قبل از هر چیز و در ابتدای امر به آن اشاره شود، مشخص کردن شکل و ساختار مقاله و زیر مجموعه‌ها و زیرعنوان ها است.


این امر بسته به اینکه برای انتشار در روزنامه، مجله و یا به صورت آنلاین در نظر گرفته شده باشد، متفاوت خواهد بود و الزامات خاص خود را می طلبد. به عنوان مثال، یک مقاله ویژه مجله ممکن است به صورت عمیق به یک موضوع پرداخته و پاراگراف های طولانی از آن ارائه دهد، در حالی که یک مقاله وبلاگ آنلاین ممکن است تعداد زیادی پاراگراف کوتاه داشته و تنها به اصل مطلب بپردازد. مثلاً اصل مطلب این محتوا آموزش مقاله نویسی برای سایت است.

به صورت کلی محتوای مقاله ای که نوشته می شود باید هدف خاصی را دنبال کند، مخاطب آن مشخص باشد، نیاز مخاطب را رفع کرده تا لحن و سبک نوشتن آن تعیین گردد و همچنین باید از نظر گوگل و مخاطبان آن مورد تائید قرار گیرد. این مقاله الگوهای مفیدی برای نوشتن مقاله مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد، پس وقتشه با دنبال کردن این مطلب، نحوه مقاله نویسی سایت را یاد گرفته و کار خود را شروع کنید. قبل از شروع نوشتن مقاله باید چند قدم بردارید.

اگر قبل از هر چیز نمی دانید که چطور نوع وبلاگ خود را انتخاب کنید یا بهترین مدل وبلاگ نویسی و کسب درآمد از آن کدام است پیشنهاد می کنم مقاله لینک شده را بخوانید.


آموزش مقاله نویسی برای سایت (گام های آغازین)

فرمت مقاله نویسی یک مقاله باید به گونه ای تنظیم شود که توجه خوانندگان را جلب کند. طرح کلی برای قالب در این آموزش مقاله نویسی برای سایت به شرح زیر می باشد:

  • عنوان
  • خطی با نام نویسنده
  • متن (بخش اصلی مقاله، بند 2 تا 3)
  • نتیجه گیری (پایان بند مقاله با نظر یا توصیه، پیش بینی یا درخواست تجدید نظر)

نکاتی که قبل از نوشتن مقاله برای سایت باید در نظر بگیریم
نکاتی که قبل از نوشتن مقاله برای سایت باید در نظر بگیریم

نکاتی که قبل از نوشتن مقاله باید در نظر بگیرید؟

  • مقاله وب سایت باید دارای موضوعات مرتبط و منحصر به فرد باشد.
  • مقاله سایت شما باید مورد توجه قرار گیرد.
  • باید جالب باشد.
  • باید به راحتی خوانده شود.
  • دارای مخاطب مشخص باشد.
  • دارای یک هدف اصلی باشد.هدف می تواند هر چیزی از ارائه اطلاعات، سرگرمی و مشاوره یا مقایسه و غیره باشد.
  • عنوان مقاله باید جذاب، واضح و جالب باشد.
  • مقدمه یا پاراگراف شروع مقاله باید بسیار دقیق باشد، برای این منظور از مهارت های واژگانی خود استفاده یا سعی کنید مقدما را با چند کلمه پرسشی شروع کنید.
  • از عبارات واضح و اظهار نظرهای خود استفاده کنید.
  • از تکرار و دلیل بیش از اندازه خودداری کنید.
  • از سبک پاراگراف نویسی استفاده کرده و مطالب را منحصر به فرد و بدون ابهام و واضح بنویسید.
  • از استفاده از نکاتی که فقط به شما علاقه دارد و نه برای عموم مردم، خودداری کنید.
  • یک پایان خوب و منطقی داشته باشد.

اصول مقاله نویسی برای وب سایت

با دنبال کردن مراحل ارائه شده، مقاله ای حرفه ای بنویسید:

اصول مقاله نویسی برای سایت
اصول مقاله نویسی برای وب سایت

1. مخاطب هدف خود را مشخص و برای آنها بنویسید

هنگامی که قصد دارید مقاله یا محتوایی را برای وب سایت یا وبلاگ خود بنویسید، مطمئن شوید که این کار را با هدف رضایت خوانندگان انسانی خود، انجام می دهید. بسیاری از مقاله نویسان به اشتباه، مقالات خود را فقط با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می نویسند. اما موضوع اینجاست – الگوریتم‌های موتورهای جستجو طی چند سال گذشته به طرز فوق‌العاده‌ای تکامل یافته‌اند و چیزی که زمانی عادی در نظر گرفته می شد اکنون بسیار منسوخ و حتی کهنه شده است.

شناسایی مخاطبان مقاله مهمترین موضوع بعد از تعیین هدف آن است. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان مقاله داشته باشید، بیشتر می توانید آنچه را که می نویسید متناسب با آنها شکل دهید. شما باید بدانید که مشکلات آنها چیست، از چه زبانی استفاده می کنند، چه راه حل هایی می خواهند و چه چیزی واقعا برای آنها اهمیت دارد.

با در نظر گرفتن موارد فوق، منطقی است که یک مقاله را تا حد امکان طبیعی بنویسید، اجازه دهید به آرامی جریان داشته باشد و به خواننده اجازه دهد بدون زحمت اطلاعات موجود در آن را ببلعد. به عبارت دیگر، مقاله ای بنویسید که مستقیماً با مخاطبان شما صحبت کند. محتوای مقاله ای که مفید تلقی می شود، شخص مطالعه کننده را درگیر کرده و بنابراین نیازهای خواننده را برآورده می کند.

بنابراین وقتی می نشینید تا مقاله ای برای وبلاگ، وب سایت یا مشتری خود بنویسید، روی موضوع مورد نظر تمرکز کنید و مطمئن شوید که مقاله را برای خواننده می نویسید، نه برای برخی ربات های موتور جستجو!


2. عنوان مقاله خود را مشخص کنید

در حال حاضر با توجه به وجود وب سایت های بی شمار، شما باید در این عرصه بسیار شلوغ، روشی برای جلب توجه به خود بیابید و آن چیزی نیست جز نوشتن یک عنوان شگفت انگیز برای مقاله که در این صورت بازار هدف نمیتواند شما را نادیده بگیرد. در نظر داشته باشید که عنوان اشتباه بسیاری از مردم را از خواندن یک مقاله منصرف می کند پس با رعایت نکات زیر یک تیتر جذاب برای مقاله خود انتخاب کنید:

  • از افعال و کلمات قوی و عاطفی استفاده کنید. به این ترتیب به نوشتار خود انرژی بیشتری داده و احتمال کلیک کردن مخاطبان را افزایش دهید.
  • در سرفصل خود یک دلیل مفید برای کلیک کردن مخاطب قرار دهید. چرا مخاطبان شما باید روی آن کلیک کنند؟
  • برای جلب توجه از یک عنوان کلیک مضحک استفاده نکنید، مگر آن که برای مخاطبان شما بسیار جذاب باشد. و در صورت انجام آن، مطمئن شوید که محتوا با تیتر شما مطابقت دارد.
  • حداقل از یک کلمه کلیدی که می خواهید مقاله شما برای آن در عنوان رتبه بندی شود، استفاده کنید.
  • اعدادی که به صورت رقم نوشته می شوند بسیار چشم نواز هستند و احتمال کلیک کردن افراد را افزایش می دهد. می‌توانید از آن‌ها برای برجسته کردن مزایایی مانند «تخفیف ۱۵ درصدی امروز» استفاده کنید، یا به مخاطب بگویید دقیقاً چه چیزی دریافت می‌کند، مثلاً «۷ مرحله برای پختن کیک عالی». به این ترتیب، آنها متوجه می شوند که مقاله طولانی نخواهد بود و دقیقاً می‌دانند که چه کاری برای آنها انجام خواهد داد.
امیرحسین ستاری
24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما


    3. اهمیت پاراگراف اول

    همانطور که هر کسی در کسب و کار به شما خواهد گفت – وقتی صحبت از همه چیز در اینترنت می شود، محتوا قطعاً پادشاه است. با این حال، نمی توانید فقط با کنار هم گذاشتن چند کلمه، امیدوار باشید به چیزی معتبر برسید که خوانندگان شما از آن لذت برده و با آن ارتباط برقرار کنند. باید یک ساختار و مقداری انسجام وجود داشته باشد. پس از انتخاب موضوع و انجام تحقیق، زمان شروع نگارش مقاله سایت فرا رسیده است. شما باید از جایی شروع کنید و این شروع اولین پاراگراف است.

    پاراگراف اول در مورد خوانندگان، یا محتوا را به طور کلی می سازد یا می شکند. یک پاراگراف اول با ساختار بد، باعث می شود خوانندگان وب سایت شما را فوراً ترک کنند. پاراگراف اول هر مقاله باید به وضوح آنچه را که مقاله می خواهد بیان کند، شرح دهد. اگر در اولین پاراگراف خود توانستید این موضوع را تا حد امکان واضح و مختصر بیان کنید، پس در راه تکمیل یک محتوای جذاب هستید.


    4. یک استراتژی برای لینک دهی داشته باشید

    در مقالات خود از پیوند داخلی و خارجی استفاده کنید.

    پیوند داخلی زمانی است که شما به پست ها و صفحات دیگر در سایت خود لینک می دهید، در مقابل پیوند خارجی به وب سایت های دیگر لینک داده می شود.

    لینک سازی داخلی برای بهینه سازی موتور جستجوی شما بسیار عالی است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند راه خود را در اطراف سایت شما پیدا و آن را نقشه برداری کنند؛ همچنین تعداد لینک های داخلی یک صفحه برای سنجش اهمیت آن را مورد ارزیابی قرار می دهند.

    پیوندهای خارجی نیز به سئو کمک می کند. پیوند دادن به مطالب مفید در یک سایت دیگر، راه خوبی برای شماست تا به عنوان یک مرجع، برای مخاطبان و موتورهای جستجو آشنا شوید. پیوندهای خارجی همچنین می توانند به موتورهای جستجو برای فهمیدن محتوای سایت شما کمک کنند. برای این کار می‌توانید سایت‌هایی را که در مقاله‌های خود ذکر کرده‌اید در رسانه‌های اجتماعی برچسب‌گذاری کرده و مقداری لایک و اشتراک‌گذاری از آن دریافت و شروع به ایجاد رابطه با آنها کنید.


    5. به جذابیت دکمه ترغیب به اقدام (Call to Action) اهمیت دهید

    ممکن است از مخاطبان بخواهید که در خبرنامه مشتری ثبت نام کنند، اطلاعات بیشتری را بخوانند، یک پیشنهاد دریافت کنند، یک پیشنهاد رایگان دانلود کنند، یا حتی چیزی بخرند، و اگر به خوبی نوشته شده باشد، با یک دعوت برای تماس بل شما می تواند این اتفاق بیفتد.

    نوشتن یک دعوت به اقدام (CTA) عالی از بسیاری جهات شبیه به نوشتن یک تیتر چشم نواز است، بنابراین نکات بالا را دنبال کنید تا یک CTA قوی ایجاد کنید که مورد توجه قرار گیرد. با دنبال کردن این نکات،  می‌توانید مقاله‌های قابل توجهی ایجاد کنید که هم برای مشتری و هم برای مخاطبان او ارائه می‌شود. در پروسه طراحی سایت بازرگانی و تجاری و کلاً هر گونه وب سایتی دکمه ترغیب به اقدام در صفحات (Call to Action) یکی از نکته های بسیار مهم است.


    اشتباهاتی که در مقاله نویسی وب سایت باید از آنها اجتناب کرد

    امروزه به قدری محتوای آنلاین موجود است که خواندن تمام مقاله ها ممکن نیست، بنابراین بیشترخوانندگان تمایل دارند فقط با یک نگاه سریع، به یک مقاله وب فکر کنند. تنها با دیدن موارد “درست” در صفحه، خواننده به محتوا کشیده شده و متقاعد به بررسی بیشتر می شود. در زیر برخی از اشتباهات که باید از آنها برای جذب خوانندگان بالقوه اجتناب کرد، فهرست شده است.

    اشتباهات در مقاله نویسی برای سایت
    اشتباهات در مقاله نویسی برای سایت
    • وجود متن های بزرگ و زیاد در یک صفحه برای مخاطبان ترسناک بوده و ممکن است به این نتیجه برسند که خواندن آن برای یافتن اطلاعاتی که به دنبال آن هستند کار بسیار سختی است. افزودن برخی از تصاویر به صفحه نه تنها متن را تجزیه کرده و آن را قابل کنترل تر نشان می دهد، بلکه به عنوان یک قلاب برای متن عمل می کند. انتخاب دقیق تصویر علاقه بازدیدکنندگان را برانگیخته و آنها را در مورد معنای همه آن کنجکاو می کند.
    • پاراگراف ها و جملات طولانی در مقالات وب خوب عمل نمی کنند. مردم خواهان نوشتن سریع هستند و معمولاً نمی خواهند همه کلمات صفحه را بخوانند. بنابراین، اگر مقاله حاوی پاراگراف‌های کوتاه، نکات یا فهرست‌ها و عناوین فرعی باشد، جذاب‌تر خواهد بود.
    • افزودن نقل قول به متن در حین استفاده از عناصر CSS می تواند برخی از نکات اصلی مقاله را معرفی کند، زیرا از بقیه متن متمایز هستند و می توانند توجه خواننده را فقط با نگاه کردن به صفحه جلب کنند.

    معرفی ابزارهای مقاله نویسی سایت ( ایرانی و خارجی )

    ابزارهایی برای بازنویسی، ویرایش و خلاقیت وجود دارد که کمک می کند، بتوان با سرعت بیشتری، ظاهر حرفه ای تر به مقالات و دستور زبان آن اضافه کرد. این برنامه ها همچنین می توانند به نویسندگان آزاد و مستقل که می خواهند در نوشتن خود خلاقیت بیشتری داشته باشند، کمک کند.


    ابزار Duplichecker

    Duplichecker یک برنامه بازنویسی مفید است که عناصر مهم مقاله مانند سرقت ادبی، دستور زبان و املا را به طور همزمان بررسی می کند. هدف اصلی سایت، بازنویسی جملات مقاله شما با وضوح بیشتر و بدون کلمات اضافی است. یکی از مهم ترین ویژگی های duplichecker این است که برای ورود به اپلیکیشن نیازی به اطلاعات عضویت نبوده و به محض باز کردن سایت، می توانید در عرض چند ثانیه از موارد تکراری استفاده کنید.

    معرفی ابزار بررسی محتوای تکراری Duplicate Checker
    معرفی ابزار بررسی محتوای تکراری Duplicate Checker

    این یک ویژگی کنترلی مهم برای پروژه هایی با زمان محدود به حساب می آید. Dublichecker طیف گسترده ای از ویژگی ها را در هر دو نسخه پولی و رایگان ارائه می دهد. این سایت هیچ محدودیتی در قالب اسناد ندارد و به راحتی می توانید متن های خود را در حین استفاده از ابزار، کپی و پیست کرده و قسمت های مختلف کلماتی که در مقاله خود استفاده کرده را مشاهده کنید. این واقعیت که وب سایت شما سئو پسند است، کیفیت مقالات شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. Dublichecker کاملا رایگان بوده و برای جلوگیری از سرقت ادبی در مقالات شما ایجاد شده است.


    ابزار MindMeister

    MindMeister یک نقشه ذهنی است که با ارائه یک تجربه کاربری کاملاً مبتنی بر وب، به شما امکان می دهد ایده های خود را به صورت بصری ضبط، تجسم و ذخیره کنید. اگر یک تولیدکننده محتوا هستید که به یادداشت برداری علاقه ای ندارید، مایند‌میستر برای ثبت و ترکیب طوفان های فکری شما عالی است؛ چرا که به عنوان یک نویسنده مستقل و یا خالق پروژه حفظ کارتان در کنار هم ضروری می باشد.

    معرفی ابزار ترسیم نقشه ذهنی محتوا و مقالات MindMeister
    معرفی ابزار ترسیم نقشه ذهنی محتوا و مقالات MindMeister

    Mindmeister علاوه بر اینکه به شما این امکان را می دهد تا به راحتی گفتگوهای ذهنی خود را به فرمت دیجیتال منتقل کنید، امکان اشتراک نقشه ها و ایده های ذخیره شده با همکارانتان را نیز به راحتی فراهم می کند. شما می توانید ایده های همه را به طور همزمان ببینید و از پروژه هایی که ایده های متنوعی دارند حمایت کنید. به لطف رابط کاربری ساده آن، می‌توانید به سرعت بین نقشه‌های ایده جابجا شوید، به ایده‌ها رأی دهید و درباره تغییرات بحث کنید. MindMeister یکی از بهترین برنامه های کاربردی است که توسط 20 میلیون نفر به دلایل مهمی مانند تقویت حافظه و افزایش خلاقیت استفاده می شود.


    ابزار ویراست لایو

    ویراست لایو، نسخه تحت وب افزونه وردی ویراستیار می باشد که کمک می کند بتوانید نوشته های خود را ویرایش کرده و آنها را از لحاظ همخوانی با دستور و املای فارسی بررسی کنید.

    معرفی ابزار ویراست آنلاین ویراستار در آموزش مقاله نویسی برای سایت
    معرفی ابزار ویراست آنلاین ویراستار در آموزش مقاله نویسی برای سایت

    ویراست لایو به عنوان یک ابزار کاربردی در تولید محتوا خدمات زیر را ارائه می دهد:

    • غلط یابی و اصلاح کلمات و ارائه واژگان صحیح
    • اصلاح دستورات نگارشی
    • تبدیل تقویم و تاریخ
    • تبدیل اعداد از حروف به ارقام و برعکس
    • تبدیل کلمات نا آشنا و بیگانه فارسی

    ابزار پاک نویس

    پاک‌نویس ویرایشگری هوشمند برای نوشته‌های فارسی شما است. با نصب افزونهٔ وُرد پاک‌نویس می‌توانید متن‌های خود را استانداردسازی کنید و اشتباهات املایی آن را اصلاح کنید.

    معرفی ابزار برای آموزش مقاله نویسی سایت (ابزار پاک نویس)
    معرفی ابزار برای آموزش مقاله نویسی سایت (ابزار پاک نویس)

    پاک‌نویس به شما کمک می‌کند که اصول درست‌نویسی را رعایت کنید و در نتیجه هم متن زیباتر و خواناتری بنویسید و هم سهمی در پاسداشت زبان فارسی داشته باشید.


    چگونه مقاله موثر برای نمایش در نتایج گوگل بنویسیم؟

    کسب‌و‌کارهای آنلاین و صاحبان وب سایتها، بلاگ نویس ها همگی از محتوا استفاده می کنند تا در نتایج گوگل به اهداف زیر برسند:

    • افزایش تعداد بازدید ارگانیک از مقالات و در نتیجه افزایش ترافیک سایت از گوگل
    • افزایش اعتبار یک وب سایت یا یک وبلاگ
    • بازاریابی محتوایی با اهمیت محتوای سئو شده برای گوگل

    آموزش مقاله نویسی سایت برای کسب رتبه در گوگل

    اهمیت عنوان یا تیتر اصلی مقاله

    تیتر در واقع نام و نشان یك صفحه در اینترنتی است كه آن مقاله را معرفی می کند. تیتر، به‌عنوان یكی از مباحث اساسی خبرنویسی، به‌ویژه در مطبوعات، جوهره و روح خبر است و ماندگارترین بخش در مقاله نویسی و حک در ذهن مخاطب است؛ كه نخستین ارتباط مخاطب با آن مقاله را رقم می زند که یکی از ارکان اصلی در آموزش مقاله نویسی سایت محسوب می شود که در بالا نیز به آن به صورت جزیی تر پرداخته شد.


    پاراگراف های مهم بعد از نگارش تیتر مقاله

    بعد از عنوان، پاراگراف ها باید کمی اطلاعات به افراد بدهد. این اطلاعات باید به آنها نشان دهد: مقاله در چه رابطه ای است، یا چه نوع بحثی شروع شده است. روش های متفاوتی برای انجام این کار دارید که به مقاله شما بستگی دارند. بعضی اوقات من مقاله را خلاصه می کنم. اما بعضی اوقات دیگر در مورد موضوعی کاملا متفاوت، اما مرتبط صحبت می کنم. در هر صورت، مطمئن شوید که به مخاطب دلیلی بدهید که بیشتر درگیر شود و مقاله را بخواند.


    طرح سوال کنید

    در بخش نظرات یا در پایان مقاله، سوالاتی بپرسید که باعث شروع بحث بشوند و مخاطبان را به کامنت دعوت کنید.


    اهمیت استفاده از تصاویر یونیک

    هر کدام از پست های شما شامل یک عکس می شود، نه؟ فواید استفاده از عکس‌ها در مقاله بیشمار است که احتمالاً می دانید؟


    اینفلوئنسرهای حوزه کلمه کلیدی مقاله را معرفی کنید.

    در صورت امکان، مطمئن شوید که اسم افراد تأثیرگذار مرتبط با کلمات کلیدی حوزه نگارش این مقاله را بیاورید. در زمان اشتراک گذاری مقاله، می توانید نام اشخاص معتبر را بیان کنید. این کار باعث افزایش به این مقاله می شود. این به معنای تشکر کردن در عموم از وی است. همین طور شما می توانید برای وی پیغام گذاشته یا از سیگنال های اجتماعی دیگر استفاده کنید. به دلایل دیگر، نام دیگران را در مقاله خود بیان نکنید. بیان نام آنها باید برای تشکر کردن، ارجاع دادن یا قدردانی باشد.


    پاسخ دهی به نظرات مقاله سایت

    وقتی شما مقاله را منتشر کردید، مطمئن شوید که به کامنت های دیگران پاسخ می دهید و تعامل مقاله را حفظ می کنید. سوال بپرسید و نشان دهید که یک متخصص در حوزه هستید. هر کامنت می تواند میزان فعالیت و تعامل شما را در مقاله افزایش دهد.


    کلام آخر

    با توجه به مطالب ذکر شده، دستورالعمل های اساسی و اصول اولیه آموزش مقاله نویسی برای سایت را آموختید که می توانید از آنها استفاده کرده و وقت بیشتری را به نگارش مقاله خود اختصاص دهید و با افزایش مقالات و محتوای جذاب تر، ترافیک بیشتری برای سایت خود دریافت کنید و بر اساس الگوریتم گوگل با تولید محتوای باکیفیتتر و رعایت اصول، نتیجه بهتری دریافت کنید.

    میانگین امتیاز : 4 / 5. تعدا آرا : 2

    ثبت امتیاز شما به این مطلب

    niloofar fendereski
    نویسنده
    نیلوفر فندرسکی
    من كارشناس ارشد معماری هستم و مدرک پایه ۳ اجرا در معماری دارم. بخاطر علاقه ام به دنیای وب با هدف استفاده از تکنولوژیهای روز تصمیم گرفتم در حوزه تولید محتوای وب سایت و سوشال مدیا فعالیت کنم. امیدوارم مطالبم مورد پسند و استفاده خوانندگان قرار بگیرد.

    سوالات متداول آموزش مقاله نویسی برای وب سایت

    آیا مقاله نویسی برای سایت درآمدزاست؟

    چه یک نویسنده مستقل ماهر یا یک مبتدی بدون تجربه باشید، هر کسی می تواند از مقاله نویسی سایت درآمد کسب کند. امروزه این یک شغل مد روز است و مردم آن را به صورت تمام وقت یا پاره وقت انجام می دهند. شما می توانید این کار را برای وبلاگ خود انجام داده و یا در ازای پول برای وب سایت دیگری مقاله بنویسید.

    چه چیزی باعث نگارش یک مقاله عالی می شود؟

    یک مقاله خوب مستلزم درک واضح مخاطب، تحقیق کامل و ساختار منطقی است. باید به زبانی ساده نوشته شود که درک آن آسان بوده و در صورت امکان با تصاویر بصری همراه شود.

    چگونه می توانم مقاله نویس خوبی برای وب سایتم باشم؟

    • ایده هایتان را فهرست کنید.
    • عوامل حواس پرتی را از بین ببرید.
    • به طور موثر تحقیق کنید.
    • آن را ساده نگه دارید.
    • سعی کنید با نقاط بولت بنویسید.
    • بعد از نوشتن ویرایش کنید.
    • یک تایمر تنظیم کنید.

    یک مقاله خوب وب سایت چه تعداد کلمه دارد؟

    یک مقاله بسیار آموزنده تقریباً 10000 کلمه، مقاله مقدماتی بین 300 تا 500 کلمه، پست های وبلاگ فردی بین 330 تا 5581 کلمه و یک مقاله با هدف افزایش اشتراک در شبکههای اجتماعی بین 3000 تا 10000 کلمه است. البته این اعداد بسته به موضوعات مختلف نوشته شده در هر کسب و کار متفاوت است.

    نظرات کاربران

    نیلوفر9 خرداد 1402

    سلام چقدر باید محتوا بنویسیم برای یک مقاله تا تو گوگل رتبه داشته باشه؟

    آوادیس9 خرداد 1402

    سلام بستگی داره نیت کاربران شما و پاسخ دیگر صفحات به چه ترتیب هست؟ شما باید کامل و پوشش دهنده مقاله خودتون رو با هدف گوگل بنویسید

    مرضیه13 خرداد 1402

    سلام من مدتی هست دارم مقاله واسه وب سایت مینویسم. خیلی سرعتم کنده چطور باید سریعتر بنویسم؟

    آوادیس13 خرداد 1402

    سلام : قبل از شروع نوشتن، مخاطبان خود را باید بشناسید تا ایده داشته باشید. همیشه ابتدا با ایجاد یک قالب کلی قبل از نوشتن، برنامه ریزی کنید و زیرعنوان هارو بدونید، استراحت داشته باشیدو اول بنویسید و بعد تغییر بدید.

    رضا بهرامي20 خرداد 1402

    ممنون ميشم راهنمايي كنين كه چجوري ميتونم در گوگل متن بذارم و از اين طريق به درآمد برسم؟

    آوادیس21 خرداد 1402

    سلام ببینید سوال شما صحیح نیست به این دلیل که گوگل یک سرویس تمام و کمال از انواع خدمات آنلاین است. اما برای اینکه متن شما در موتور جستجو گوگل به نمایش در بیاید، شما نیاز به یک وب سایت یا وبلاگ دارید که در آن مقاله نویسی کنید

    علي احمدي4 تیر 1402

    من هميشه براي شروع به كار نوشتن دچار گيجي ميشم و يكي از چالش هاي اين روزهاي من هست امروز با سايت شما آشنا شدم ممنون از اطلاعات كاملتون ميرم كه ازش استفاده كنم

    آوادیس9 تیر 1402

    سلام بهترین راه برای نوشتن محتوا تدوین یک استراتژی و نقشه محتوایی برای موضوع مورد نظر شماست که تا پایان نوشتن آن راهنمای شما باشد. موفق باشید

    شما نظری در این مورد ندارید؟